راهنمای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

تاریخ انتشار خبر : 1400 اسفند 11

راهنمای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

 

وقتی تصمیم خود را می‌گیرید و می‌خواهید یک سایت برای کسب‌وکار خود راه‌اندازی کنید تازه متوجه می‌شوید پیدا کردن بهترین شرکت طراحی سایت خیلی هم ساده نیست. طراحی سایت و اداره کردن و مدیریت محتوای آن کارهایی تخصصی هستند که اگر در آنها حرفه ای نباشید، بازدهی مناسب را به دنبال نخواهند داشت. ممکن است شما در صنعت خود یک متخصص رده بالا باشید و با زیر و بم بازار آشنایی داشته باشید، اما برای مدیریت محتوای سایت نیاز به فردی داشته باشید که با برنامه نویسی سمت سرور آشنا باشد.

در بهترین شرکت طراحی سایت مجموعه ای از متخصصین و کارشناس‌ها در بخش‌های هنری و برنامه نویسی فعالیت می‌کنند و زیر نظر گروهی خبره و مجرب مدیریت می‌شوند. در ادامه این مطلب از ایده پویا راهنمای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت را دنبال کنید.

 

معیارهای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت چیست؟

با توجه به نوع سایت و کسب‌وکار اینترنتی که می‌خواهید راه اندازی کنید، معیارهای گوناگونی در انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت نقش دارند. اما بدون تردید مهم‌ترین معیار برای اطمینان از تسلط فنی شرکت های طراحی سایت، تجربه آنها و مشاهده نمونه کارهای مشابه در سابقه کاری آنها است. در سایت شرکت های طراحی سایت حرفه ای فهرستی از پروژه‌های انجام شده توسط شرکت ها قرار دارد که بررسی کردن آن پیش از سفارش یا انتخاب کردن آنها برای نتیجه بهتر ضروری است.

بعضی از ویژگی‌های مهمی که با بررسی آنها در نمونه کارهای قبلی می‌توانید مطمئن بشوید با بهترین شرکت طراحی سایت همکاری می‌کنید را در ادامه مشاهده می‌کنید.

 

شرکت طراحی وب

 

اول موبایل

طراحی واکنش‌گرا یا ریسپانسیو در بهترین شرکت طراحی سایت به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد صفحه‌های سایت خود را به بیشتر کاربران اینترنت که از موبایل و تبلت وارد سایت‌ها می‌شوند عرضه کنند. تا همین چند سال پیش استفاده از طراحی واکنش‌گرا یک گزینه فنی برای بهبود تجربه کاربری برای بخشی از کاربران بود. اما حالا دیگر بیشتر کاربران اینترنتی از موبایل برای مرور اینترنت و ورود به سایت ها استفاده می‌کنند.

 

 

ناوبری

 

سایت ها مجموعه‌های دیجیتالی از صفحه‌ها و پست‌ها هستند که محتوا، محصولات یا خدمات مشخصی را به کاربران ارائه می‌دهند. ناوبری سایت معماری یا ساختار کلی آن را نشان می‌دهد و هر چه ناوبری ساده و در عین حال کامل‌تر باشد، شرکت طراحی سایت حرفه ای تر عمل کرده است. بهترین شرکت طراحی سایت برای گشت و گذار کاربران در داخل سایت، صفحه‌های مرتبط، و لینک‌های مفید آنها راهکارهایی در نظر می‌گیرد که به جذب کاربران کمک می‌کند.

 

 

طراحی اختصاصی

یکی از معیارهای کلیدی در هنگام بررسی نمونه کارهای یک شرکت طراحی سایت استفاده از طراحی های اختصاصی در رزومه و نمونه کارهای آن است. طراحی اختصاصی سایت فرایندی زمان‌بر و پر هزینه است اما تمام لطف مراجعه به بهترین شرکت طراحی سایت در دریافت همین خدمات است.

بعضی از شرکت های طراحی سایت از جدیدترین گزینه ها و عملکردهای فنی و پیشرفته در طراحی سایت برای مشتریان خود استفاده می‌کنند و اختصاصی و به روز بودن تکنولوژی خود را در نمونه کارها نشان می‌دهد. در مقابل، شرکت های طراحی سایت غیرحرفه ای معمولا با ایجاد تغییرات در قالب های از پیش آماده و دستکاری کردن عملکردهای آنها، معمولا نمونه کارهایی پر از ارور و مشکلات فنی گوناگون دارند.

 

گرافیک و انیمیشن اختصاصی

گرافیک و انیمیشن‌های سایت نقش مهمی در سرگرم و درگیر کردن مخاطبان هدف دارند و برای طراحی آنها از داده‌های گوناگون برای برقراری تعامل و ارتباط با مخاطب استفاده می‌شود. گرافیک و انیمیشن امروزه دیگر جزئی کلیدی از تجربه کاربری افراد هستند و در طراحی سایت هر چه گرافیک و انیمیشن متمایزتری به کار برده بشود، شانس جذب مخاطب افزایش پیدا می‌کند. بهترین شرکت طراحی سایت لازم است نمونه کارهایی با زیبایی گرافیکی منحصربه‌فرد همراه با انیمیشن‌ها و ترانزیشن‌های حرفه ای داشته باشد.

قبل از انتخاب شرکت طراحی سایت به این نکات توجه کنید

تجربه عملی یک شرکت طراحی سایت قابل اطمینان بودن خدمات آن را نشان می‌دهد. در طراحی یک سایت به غیر از هنرمندان گرافیک و طراحی هنری تجربه کاربری، مجموعه ای از متخصصان فنی و محققان بازار همکاری می‌کنند تا نتیجه از کارایی مناسبی برای جذب کاربران اینترنتی برخوردار باشد.

فهرست امکانات سایت کسب‌وکار

قبل از انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت لازم است تکلیف بعضی چیزها مشخص بشود. برای مثال سایت قرار است به صورت آنلاین فروش کالا یا خدمات انجام بدهد؟ چه بخش‌ها و موضوعاتی قرار است در سایت پوشش داده شوند؟ برای نگهداری و توسعه سایت قرار است روی چه نوع تولید محتوایی (متنی، چند رسانه ای، ویدئویی) سرمایه گذاری بشود؟ با داشتن فهرستی از امکانات مورد نیاز سایت کسب‌وکار می‌توانید مناسب ترین شرکت طراحی سایت که احتمالا نقشی در طراحی سایت های رقیب شما هم دارند را پیدا کنید.

 

بررسی سایت شرکت طراحی سایت

شاید اگر بخواهید برای خرید یک هدیه از یک فروشگاه اینترنتی اقدام کنید مرور کردن تمام صفحات آن برای شناخت امکانات سایت اهمیت زیادی نداشته باشد. اما بهترین شرکت طراحی سایت البته که باید سایتی حرفه ای با انواع امکانات روز و تکنولوژی پیشرفته داشته باشد. بهتر است قبل از رفتن به صفحه نمونه کارها تمام بخش‌های سایت شرکت طراحی سایت را مرور کنید.

 

نمونه‌ کارهای قبلی

سایت‌ها برای انجام عملکردهایی طراحی می‌شوند و موفق بودن آنها در ارائه این عملکردها فقط با مرور کردن و بررسی آنها امکان پذیر است. یک منوی پیشرفته با انواع گزینه ها در هنگام خرید جذابیت بسیار زیادی دارد، اما وقتی تلاش کنید تغییراتی در این گزینه ها انجام بدهید و نتیجه مورد نظر ایجاد نشود، شرکت طراحی سایت نمونه کار احتمالا بهترین شرکت طراحی سایت نیست.

 

طراحی سایت ماشین 3

   
طراحی سایت برفود
   
طراحی سایت الوباتری

 

بودجه

بعضی از گزینه های طراحی سایت برای کاربران جذابیت بسیار بیشتری دارند و به راحتی می‌توانند سخت‌گیر ترین مخاطبان را درگیر و سرگرم کنند، اما برای اجرای آنها نیاز به تیم‌های هنری و فنی حرفه ای وجود دارد که هزینه همکاری بالایی دارند. در مقابل، برای سایت‌هایی که بودجه بالایی ندارند و حداقل در حال حاضر به عنوان یک گزینه جانبی در کنار روش‌های پرداخت کسب‌وکار عمل می‌کنند گزینه‌های طراحی و نگهداری سایت ارزان‌ و محبوبی در دسترس قرار دارند.

 

چارچوب زمانی

کار طراحی و توسعه سایت فرایندی زمان بر است که با توجه به نیازهای یک سایت، می‌تواند تا چندین ماه طول بکشد. بهتر است قبل از شروع کار طراحی سایت و انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت اگر چارچوب زمانی مشخصی دارید و برای مثال می‌خواهید در سالگرد افتتاح شرکت سایت آن را راه اندازی کنید، آن را به شرکت طراحی سایت اطلاع بدهید. شاید برای این کار لازم بشود تغییراتی در فهرست اولیه امکانات سایت ایجاد کنید و گزینه چت اختصاصی کاربران سایت یا گزینه زمان بر و پیچیده دیگری را از آن خارج کنید.

 

هزینه قرارداد طراحی سایت با بهترین شرکت طراحی وب سایت

هزینه طراحی سایت با توجه به خدمات و امکاناتی که در سایت ارائه می‌شوند محاسبه می‌شود. سایت های امروزی محصولات دیجیتالی هستند که وقتی به بهترین شکل طراحی شوند، می‌توانند مخاطبان میلیونی را جذب کرده و به آنها خدمات ارائه بدهند. برای دسترسی به این بازار گسترده و پیدا کردن سهمی از بازار کاربران اینترنتی لازم است حتما سایت توسط بهترین شرکت طراحی وب سایت توسعه پیدا کند.

هزینه های طراحی و توسعه یک سایت پیشرفته با انواع امکانات به روز و اختصاصی بیشتر از استفاده از انواع قالب‌ها و گزینه های غیر حرفه ای است. اما این هزینه نقشی کلیدی در ایجاد تمایز بین سایت یک کسب‌وکار محلی که در محدوده خاصی خدماتی ارائه می‌دهد با سایت یک کسب‌وکار اینترنتی را تشکیل می‌دهد. گزینه های جدید، متنوع و جذاب طراحی سایت هزینه های بیشتری دارند، و به همین ترتیب در جذب کاربران اینترنتی موفق‌تر عمل می‌کنند.

 

چرا ایده پویا را جز بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران میدانیم؟

ایده پویا یکی از شرکت های معتبر طراحی سایت حرفه ای در ایران است که با 15 سال سابقه در ارائه خدمات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ مجموعه کاملی از سایت‌های شناخته شده را در صفحه نمونه کارهای خود دارد. طراحی سایت در ایده پویا توسط گروهی از متخصصین در زمینه های گوناگون هنری و فنی انجام می‌شود و نتیجه سایت هایی است که به خوبی با نیازهای مخاطبان هماهنگ هستند. سایت‌هایی که توسط ایده پویا طراحی می‌شوند توسط تیم‌های حرفه ای و مجرب نگهداری و توسعه داده می‌شوند و خدمات طراحی سایت با ارائه نسخه آنلاین به پایان نمی‌رسد.

سایت‌هایی که توسط ایده پویا طراحی می‌شوند با ویژگی‌ها و مشخصات اختصاصی ارائه می‌شوند و به ساده ترین شکل نیت مخاطبان را برآورده می‌کنند. طراحی ناوبری و ساختار سایت‌ها همزمان ساده و کامل است و در آنها روی ارزش‌ها و نقاط تمایز کسب‌وکارها تمرکز می‌شود. مجموعه این عوامل در کنار ویژگی های گرافیکی و هنری جذاب و سرگرم‌کننده باعث می‌شود ایده پویا را جز بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران بدانیم.

 

بهترین شرکت طراحی سایت

 

  • 4
  • 0
نظرات کاربران (0)
ثبت نظر