10

10 بلاگ برتر بازاریابی دیجیتال که لازم است آنها را بخوانید

10 بلاگ برتر بازاریابی دیجیتال که لازم است آنها را بخوانید

تاریخ انتشار خبر : 1401 خرداد 07

10 بلاگ برتر بازاریابی دیجیتال که لازم است آنها را بخوانید

با شروع سال جدید همه به سر کار بر می‌گردیم و به دنبال راهی می‌گردیم تا زمان مسافرت‌های داخل شهری را دوباره پر کنیم. برای همین فهرستی از بهترین وبلاگ‌های دیجیتال مارکتینگ که فکر می‌کنیم برای جامعه بازاریابی آگاهی‌بخش، سرگرم‌کننده و ضروری هستند تهیه کرده‌ایم. مطالعه مطالب ساده بهترین راه گذراندن وقت در مترو است. پس نگاهی به یکی از (یا تمام) آنها بیاندازید تا ببینید کدام گزینه این فهرست مورد علاقه شما است.

 

10 بلاگ برتر بازاریابی دیجیتال که لازم است آنها را بخوانید

1- وبلاگ موز (Moz Blog)

اگر می‌خواهید در جریان اخبار مهم صنف سئو یا بازاریابی اینترنتی داخل شبکه باشید، وبلاگ موز بدون تردید یکی از بهترین منابع مطالعه است. هر کسی که در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کند اهمیت سئو را درک می‌کند و می‌داند چقدر راهنماها، قواعد و ضوابط مرتبط نتایج جستجو می‌توانند همیشه در حال تغییر باشند. وبلاگ موز هر چیزی که به دانستن آن نیاز دارید را با اطلاعات کافی برای درک بهتر بدون فشار آوردن در اختیار شما قرار می‌دهد. حتی اگر در سئو تازه‌کار باشید، محتوای آن کاملا برای شما قابل هضم خواهد بود. هر کدام از پست‌های آنها ارزش واقعی دارد و شناختی کاربردی یا حتی مقالات «چطور-انجام دادن» مرتبط با سئو ارائه می‌دهد.

 

moz blog

هر جمعه در بخشی از مجموعه‌های مرتبی که ارائه می‌دهند، یک ویدئو «وایت‌برد جمعه» منتشر می‌کنند و در آن به عمق موضوعات متفاوتی که زیر چتر غول‌آسای سئو قرار می‌گیرند می‌پردازند. چه بخواهید تحلیل یکی از اظهارات گوگل درباره آپدیت اخیر یکی از الگوریتم‌ها را بخوانید یا به دنبال راهنمایی برای طراحی برنامه کلمات کلیدی باشید، وبلاگ موز برای هر بازاریاب یا مالک کسب‌وکاری که به دنبال افزایش عمق شناخت سئو سایت و یادگیری روش‌های یکپارچه‌سازی آن با طرح بازاریابی کلی باشد.

 

2- موسسه بازاریابی محتوا (Content Marketing Institute)

محتوا یکی از بخش‌های ضروری هر کمپین دیجیتال مارکتینگ است. موسسه بازاریابی محتوا بعضی از بهترین محل‌ها برای پیدا کردن توصیه‌های نحوه بکارگیری محتوا برای کمک به برند شما است. در پست‌های آنها می‌توانید توصیه‌های کمک‌کننده برای ایجاد بهترین استراتژی‌ها برای کسب‌وکار و نحوه ایفای نقش بازاریابی محتوایی در «تصویر بزرگ» خود، از ترندهای این صنف گرفته تا بهترین روش‌ها را پیدا کنید.

یکی از ماموریت‌های اصلی آنها تامین محتوای آموزشی برای بازاریاب‌ها است، برای همین در این سایت کلی اسناد رویدادها و تحقیقات، همراه با حجم قابل توجهی از منابع از جمله کتاب‌های الکترونیکی و وایت‌پیپر پیدا می‌کنید. هر برنامه بازاریابی محتوای موفقی بدون شک لازم است تخصصی که توسط موسسه بازاریابی محتوایی به اشتراک گذاشته می‌شود را به کار ببندد؛ چه آنها متوجه بشوند یا نشوند!

 

3- مارکتینگ لند (Marketing Land)

مارکتینگ لند حجم قابل توجهی از محتوا در مورد موضوعات متفاوت و اخبار صنعت تامین می‌کند. از آپدیت‌های سیستم‌های مدیریت محتوا گرفته تا ویژگی‌های جدید پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی، پست‌های آنها در هر زمینه آگاهی‌بخش و مرتبط هستند. اخیرا بعضی از پست‌های آنها به رویداد تکنولوژی CES در لاس وگاس با پست کردن پنل‌های گفتگو و وبلاگ‌نویسی درباره موضوعات متفاوتی که در کل رویداد مطرح شده‌اند پرداخته است.

وبلاگ Marketing Land به افرادی که قادر نبودند وارد رویداد واقعی بشوند اجازه در جریان رویداد باشند و با اینکه جزو مدعوین نبودند، بخشی از گفتگوها باشند. وبلاگ آنها برای مخاطبان محتوای سرگرم‌کننده و آموزشی تامین می‌کند و به شما اجازه می‌دهد با پیشروان این صنعت تعامل برقرار کنید.

 

4- ایکونسولتنسی (Econsultancy)

وبلاگ ایکونسولتنسی شناخت مناسبی از تمام طیف‌های دیجیتال مارکتینگ ارائه می‌دهد و حتی به موضوعات تخصصی صنایع گوناگون می‌پردازد. منابعی که آنها ارائه می‌دهند توصیه‌های عملی به برندها برای بازاریابی آنلاین به بهترین روش‌ها و همچنین یکپارچه‌سازی با ترندهای نوآورانه می‌دهد.

 

Econsultancy blog

 

وقتی بحث به نوآوری و جدیدترین و بهترین‌ها در دیجیتال مارکتینگ می‌رسد، ایکونسولتنسی یکی از بهترین منابعی است که این موضوعات را پوشش می‌دهد. فرقی ندارد یک کسب‌وکار B2B باشید یا به مصرف‌کنندگان خدمات بدهید، یا حتی در صنعت مد یا بهداشت فعالیت کنید، ایکونسولتنسی توصیه‌هایی برای بازاریابی ارائه می‌دهد که تقریبا تمام کسب‌وکارها می‌توانند برای رسیدن به اهداف خود آنها را در تاکتیک‌های خود به کار بگیرند.

 

5- کیسمتریکز (Kissmetrics)

وبلاگ کیسمتریکز تحلیل‌ها و شناخت قابل آزمایش درباره هر چیزی که وقتی به بازاریابی می‌رسید به آن نیاز دارید ارائه می‌دهد. بازاریابی داده محور حقیقتا تخصص آنها است. تیم کیسمتریکز مرتب ترندهای آماری را بررسی می‌کند تا گزارش‌هایی ایجاد کند که آگاهی لازم برای بهبود عملکرد آنلاین برند را تامین کنند. این پست‌ها به شرکت‌هایی که به دنبال بهبود بازاریابی آنلاین خود هستند کمک می‌کند راهکارهای مناسب ایجاد کنند و بسیاری از یافته‌های آنها به تصمیم‌گیری‌های بهتر شرکت‌ها برای رسیدن به اهداف بازاریابی کمک می‌کند. بهتر از همه در مورد شناختی که آنها عرضه می‌کنند و چیزی که باعث تفاوت آنها در مقایسه با وبلاگ‌هایی که به نظر مشابه می‌رسند این است که تقریبا تمام تفکرات آنها مطابق معیارهای قابل سنجشی ارائه می‌شوند که پشتوانه و مبنایی برای استدلال بر پایه توصیه‌های آنها می‌شود.

 

6- کانونس و کانورت (Convince & Convert)

وبلاگ کانونس و کانورت مجموعه‌ای از منابع از جمله وبسایت، وبلاگ، پادکست، کتاب، و کتاب‌های الکترونیکی ارائه می‌دهد. آنها مشاوران دیجیتال مارکتینگی با مدیریت جی بائر هستند و وبسایت آنها جایی عالی برای یادگیری بیشتر درباره تبلیغات دیجیتال است. هر کدام از مقالات آنها کوتاه و ساده هستند که مستقیم به نکته‌ مورد بررسی می‌پردازند، و پر از شناخت و آگاهی‌بخش هستند. مقالات آنها به شما کمک می‌کند محتوای خود را به شکلی جدید ببینید و در رابطه با فرصت‌هایی که می‌توانید در استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ خود لحاظ کنید بدون محدودیت فکر کنید. محتوای آنها به محتوای خود شما کمک می‌کند.

 

7- سوشال‌فرش (Socialfresh)

چیزی که در مورد پست‌های سوشال‌فرش عالی است این است که در بسیاری از آنها محتواهای جایگزین قرار گرفته است. بیشتر آنها پادکست‌هایی هستند که موضوع پست وبلاگ را پوشش می‌دهند و بعضی از آنها هم شامل ویدئوها و سخنرانی‌ها یا ارائه‌ها در رویدادهای گوناگون می‌شوند. این وبلاگ برای افرادی که ممکن است وقت نداشته باشند تا یک دفعه بنشینند و چندین مقاله بخوانند عالی است. این به شما راه‌های متفاوتی برای مصرف محتوایی می‌دهد که آنها تولید می‌کنند.

Socialfresh blog

قرار دادن رسانه‌های دیجیتال در وبلاگی که به مطالب دیجیتال مارکتینگ می‌پردازد یک انتخاب مناسب است، و راهکاری متفاوت برای مصرف اطلاعاتی که ارائه می‌شود عرضه می‌کند. موضوعات متنوعی که پوشش داده می‌شوند تمرکز زیادی روی قدرت شبکه‌های اجتماعی و نحوه تحول این صنعت دارند.

 

8- پی‌آر دیلی نیوز (PR Daily News)

وبلاگ پی‌آر دیلی نیوز اخبار مرتبط با صنعت را با گزارش‌های درجه یک دیگری که در سراسر دنیا مطرح می‌شوند ترکیب می‌کند. در این وبلاگ تمام اطلاعاتی که برای باقی ماندن در صدر موضوعات به آنها نیاز دارید در یک محتوای خبری ساده به جای از این شاخه به آن شاخه پریدن برای آگاهی از موضوعات خبری از صنایع گوناگون به شما ارائه می‌شود.

وبلاگ PR Daily News با تمرکز بر مباحث و موضوعات ارتباطات و روابط عمومی با برجسته کردن ابزارها، ترندها و تکنیک‌ها به شما کمک می‌کند در این موارد دقیق‌تر عمل کرده و همزمان کار شما را آسان می‌کند. در آن آمیزه مناسبی از مطالعات درباره بازاریابی محتوایی و همچنین اطلاعات تکنولوژی ارائه می‌شود. این توازن وبلاگی ایجاد کرده که هضم موضوعات متنوع به شکلی ساده و لذت‌بخش را بدون اینکه هیچ مطلبی خیلی تکراری بشود، امکان‌پذیر می‌کند.

 

9- پی‌اس‌اف‌کی (PSFK)

این وبلاگ جذاب در بازی از رقبا یک قدم جلوتر است. آنها اطلاعات باکیفیت زیادی، از پوشش گجت‌ها و تکنولوژی گرفته تا شناخت و تحلیل کمپین‌های بازاریابی ارائه می‌دهند. جدا از محتوای تصویری دلپذیر، آنها پرسش‌ها و موضوعاتی مطرح می‌کنند که برای خوانندگان کنجکاو جالب و گیرا هستند. آنها در حالی که در زمینه خود مدام پیشرو باقی می‌مانند، مقالات متمرکز بر تکنولوژی جالب و پیش‌بینی‌های مرتبط با صنعت ارائه می‌کنند.

 

PSFK digital marketing blog

در وبلاگ آنها بخشی وجود دارد که گزارش‌های قابل دانلودی که «آینده ...» بعضی از موضوعات مرتبط با صنعت متفاوت در آن قرار می‌گیرد. و بررسی ترندهای بازاریابی سال 2016 را فراموش کنید، چرا که این دوستان پیش‌بینی‌های سال 2017 را منتشر کرده‌اند.

 

10- بلو فانتین مدیا (Blue Fountain Media) – وبلاگ عامل بازگشت سرمایه

البته که ما مجبور هستیم وبلاگ عامل بازگشت سرمایه خود را هم در این فهرست قرار بدهیم. ما به کار خود افتخار می‌کنیم و از بررسی بعضی از موضوعات متفاوتی که صنعتی که در آن فعال هستیم را شکل می‌دهند لذت می‌بریم. وبلاگ دیجیتال مارکتینگ ما چندین بحث متفاوت از ترندهای دیجیتال گرفته تا نوآوری‌های بازاریابی و بهترین راهکارها را پوشش می‌دهد. ما بین اهمیت بازاریابی فنی و نتیجه محور و کمپین‌های خلاقانه تعادل برقرار می‌کنیم و در پست‌های یک هفته در میان خود به هر موضوعی که بین این دو رویکرد قرار بگیرند می‌پردازیم.

از استراتژی، طراحی و بازاریابی گرفته تا توسعه وبسایت و اپ، هر چیزی که بخواهید را می‌توانید در بلو فانتین مدیا BFM پیدا کنید. وبلاگ‌های دیجیتال مارکتینگ روشی عالی برای مسلط ماندن روی موضوعات این صنعت به سرعت تغییر یابنده هستند. آیا وبلاگ‌ دیجیتال مارکتینگی مانده که عاشق آن باشید و در فهرست ما قرار نگرفته باشد؟ اگر هست کامنت کنید یا برای ما توییت بزنید.

 

راه کارهای بازاریابی دیجیتالی

 

  • 3
  • 0
نظرات کاربران (0)
ثبت نظر