چگونه در استراتژی سئو محور خلاق بمانیم؟

تاریخ انتشار خبر : 1399 تیر 23

چگونه در استراتژی سئو محور خلاق بمانیم؟

"ما یک راز کشف کرده ایم"، مطمئن باشید دروغ نمی گوییم!

در حالیکه شما در حال خواندن این وبلاگ هستید ما این راز را با شما در میان خواهیم گذاشت. مسئله این است که هیچ چیز مانند یک فرمول مخفی و راز وجود ندارد؛ همه چیز درباره ذهن خلاق و و استفاده از جدیدترین ابزار ها و فناوری ها است. در اینجا برخی از تکنیک ها و راهکارهای مفید در مورد تقویت دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوای برای سئو سایت شده برای جذب ترافیک به طراحی وبسایت را با شما به اشتراک می گذاریم.

 

5 راه حل مفید برای خلاقیت در استراتژی سئو محور

 

حفظ خلاقیت در استراتژی سئو محور

 

1. محتوا پادشاه است و پادشاه باید بی همتا باشد

همه ما شنیده ایم که محتوا پادشاه است زیرا محتوا نقش بسیار مهمی در هدایت ترافیک به وب سایت شما بازی می کند و اگر در این مسیر خلاقیت نداشته باشید، استراتژی محتوای شما هر چقدر هوشمندانه موفق نخواهد شد. هرچه محتوای شما منحصر به فرد تر باشد، وب سایت شما از نظر الگوریتم های گوگل و سئو اعتبار و رتبه خوبی پیدا می کند. محتوای خود را تازه و جالب نگه دارید و اطمینان حاصل کنید که روی چیزهایی که وایرال شده است می نویسید. این به شما کمک می کند تا وبسایت شما در رتبه های اول در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) قرار بگیرید.

2. با کاربرانتان تعامل داشته باشید

ما می دانیم که همیشه برقراری تماس با مشتری و گفتگو با آنها امکان پذیر نیست اما اگر واقعا بخواهید با کاربران خود تعامل داشته باشید روش های دیگری نیز وجود دارد، به عنوان مثال، می توانید یک نظرسنجی برای مخاطبان خود ایجاد کنید و در شبکه های اجتماعی مختلف فعالیت داشته باشید، یا حتی می توانید از طریق یک خبرنامه ایمیل برای خوانندگان خود مطالب مهم را بفرستید. درباره نیاز مشتری تان از کسب و کارتان آگاه باشید و بر اساس آن برای کسب و کارتان برنامه ریزی کنید.

به ما اعتماد کنید، تعامل با خوانندگان احساس مهم بودن و با ارزش بودن به مخاطبانتان منتقل می کند و این مورد باعث جذب ترافیک بیشتر به وبسایتتان و افزایش فروش شما می شود.

3. از تولید محتوای چند رسانه ای استفاده کنید

اگر موضوعی که بر روی آن کار می کنید کمی خشک است، می توانید با اضافه کردن عناصر چندرسانه ای مانند فیلم های YouTube، پادکست ها، نمودارها یا تصاویر، خلاقیت خود را به کار ببرید. تمام این موارد باعث می شود ترافیک وب سایتتان افزایش یابد و در لیست رتبه های برتر گوگل قرار بگیرید.

4. به دنبال ارتباطات انسانی در محتوا باشید

به عنوان کارشناسان استراتژی محتوا، ما اغلب مجبور به تولید محتوا برای موضوعات نه چندان جذابی می شویم. در این شرایط جذب کردن افراد به چنین موضوعاتی چگونه امکان پذیر است؟!

ساده ترین راه برای پیدا کردن یک ارتباط انسانی این است که به عنوان یک کاربر در گوگل جستجو کنید؛ مانند یک کاربر فکر کنید. شما باید به سادگی از خود بپرسید که چرا من چنین موضوعی را جستجو می کنم و راه حل هایی را برای آن موضوع پیدا کنید.

5. با رهبران حوزه کسب و کارتان مصاحبه کنید و داستان آنها را بازگو کنید

اگر یک بازاریاب یا تولید کننده محتوا یا وبلاگ نویس یا صاحب وب سایت در هر صنعت هستید، تمام کاری که باید انجام دهید این است که داستان بگویید. خوانندگان در دنیای امروز عاشق مطالب مثبت هستند، آنها تمایل دارند داستانهایی بخوانند که نشان می دهد شخص چگونه می کوشد و به موفقیت می رسد. بنابراین، گفتن داستان در مورد رهبران در صنایع مختلف بسیار مهم است. این به شما در ایجاد ارتباط بیشتر کمک می کند، به شما امکان می دهد تا در شبکه های اجتماعی گسترده ای حضور داشته باشید و خوانندگان خود را هر چند وقت یک بار با داستانهای جدید خود درگیر کنید.

 

با استفاده از خلاقیت به درستی از استراتژی محتوا استفاده کنید

صادقانه بگوییم خلاق بودن هنگامی که تمرکز اصلی مجموعه به استفاده از سئو فنی برای رسیدن به اهداف است کار دشواری است، از طرفی شما نمی خواهید سئو سایت را صرفا به دلیل خلاقیت از دست بدهید زیرا در این صورت شانس جذب مخاطبان بیشتر را از دست می دهید.

شما می توانید از خلاقیت و تحلیل های سئو در کنار هم برای دستیابی به موفقیت استفاده کنید.

از 5 روشی که در این مقاله توضیح دادیم برای پیشرفت کسب و کارتان الهام بگیرید و از آنها برای پیشرفت کسب و کارتان استفاده کنید.


 

برای مشاوره سئو کسب و کارتان می توانید با مشاوران مجرب ما در ایده پویا تماس بگیرید.

02122273875    -      02122920180

 

 

طراحی سایت شرکتی

 

 

  • 1
  • 0
نظرات کاربران (0)
ثبت نظر