طراحی سایت شرکت نفت، گاز و پتروشیمی

تاریخ انتشار خبر : 1401 آذر 28

طراحی سایت شرکت نفت، گاز و پتروشیمی

طراحی سایت شرکت نفت، گاز و پتروشیمی یکی از بزرگترین قدم‌هایی است که این شرکت‌ها باید برای کمک به رشد و توسعه اقتصادی خود بردارند. به دلیل اینکه کلیه برندهای فعال در زمینه نفت و گاز با مشتریان خارجی سر و کار دارند، داشتن یک وبسایت خوب و ایده‌آل برای آن‌ها بسیار ضروری است.

از سوی دیگر، حجم معاملات بالا و سختی مدیریت چنین کسب و کارهایی باعث شده که به یک فضای آنلاین برای سر و سامان دادن مشتریان، بدون نیاز به نیروی انسانی، احتیاج باشد. به همین دلیل طراحی وبسایت برای شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی تا حد زیادی مفید و ضروری خواهد بود. در این مقاله قصد داریم مهم‌ترین ویژگی‌های چنین وبسایتی را مورد بررسی قرار دهیم.

 

شرکت طراحی سایت 

 

اهمیت طراحی سایت شرکت نفت، گاز و پتروشیمی

  • آسان سازی زمینه برقراری ارتباط با مشتریان خارجی
  • فراهم شدن بستری برای به نمایش گذاشتن محصولات در دید عموم مشتریان
  • افزایش اعتبار و نظم موجود در شرکت
  • آسان شدن فرایند رسیدگی به درخواست‌های مشتریان و پیگیری آن‌ها
  • راحت و ایمن شدن فرآیند پرداخت و انجام معامله‌ها
  • معرفی جایگاه شرکت به کلیه مشتریان و افراد فعال در این حوزه
  • راه‌اندازی یک پایگاه اطلاعاتی مفید برای مشتریان در سراسر کشور و دنیا

 

طراحی سایت شرکت نفت و گاز

 

طراحی سایت شرکت نفت، گاز و پتروشیمی چیست؟

امروزه شرکت‌های فعال در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی در ایران بسیار اهمیت دارند و می‌توانند درآمد زیادی داشته باشند. اما رسیدن به این هدف، در گرو برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان داخلی و خارجی و جذب بدون واسطه آن‌ها است. برای این کار، اولین قدم، طراحی سایت است که باعث می‌شود شما بتوانید یک ویترین زیبا برای محصولات خود داشته باشید و آن‌ها را به سرتاسر جهان عرضه کنید.

با این حال، طراحی سایت همه چیز نیست! با توجه به اینکه افراد زیادی به اهمیت فعالیت در این حوزه و کسب درآمد از طریق آن پی برده‌اند، دیگر طراحی وبسایت برای دیده و شناخته شدن در سطح جهان کافی نیست و برای این موضوع، نیاز به سئو کردن سایت شرکت نفت، گاز و پتروشیمی دارید. با استفاده از سئو می‌توانید وبسایت خود را بر اساس قواعد موتورهای جستجو بهینه سازی کرده و به این ترتیب در میان نتایج برتر ظاهر شوید.

این موضوع باعث می‌شود که مشتریان پس از جستجو در گوگل، سایت شما را در لینک‌های صفحه اول مشاهده کرده و بر روی آن کلیک کنند. حال اگر وبسایت شما رابط کاربری مناسب و زیبایی کافی را داشته باشد، می‌تواند آن‌ها را جذب کرده و تبدیل به یک مشتری دائمی کند.

 

چه نوع سایتی برای شرکت نفت، گاز و پتروشیمی مناسب است؟

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که در زمان راه اندازی سایت باید از خودتان بپرسید، این است که چه نوع سایتی برای شما مناسب است؟ این موضوع به طور مستقیم بستگی به زمینه کاری شما دارد. برای مثال اگر در زمینه فروش انواع محصولات مربوط به نفت، گاز و پتروشیمی مانند وسایل استخراج از معادن یا محصولات ثانویه فعالیت می‌کنید، طراحی سایت فروشگاهی می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد.

در مقابل، اگر یک شرکت صادرات و واردات محصولات مربوط به نفت، گاز و پتروشیمی هستید، باید به سراغ طراحی سایت شرکتی چند زبانه بروید. در این وبسایت، باید کلیه نیازمندی‌ها به زبان کشورهایی که با آن‌ها همکاری دارید، قرار بگیرند تا مشتریان بتوانند به راحتی با شما ارتباط برقرار کرده و معاملات مورد نظر را انجام دهند. در کنار این‌ها اگر در حوزه ساخت و تولید وسایل و ابزارهای مربوط به این حوزه کار می‌کنید، طراحی سایت صنعتی برایتان بسیار مفید است و می‌تواند شما را به اهدافتان برساند. بنابراین قبل از هر اقدامی باید با توجه به زمینه کاری خود، مناسب‌ترین نوع سایت را انتخاب کنید تا در زمان ثبت سفارش برای طراحی سایت شرکت نفت، گاز و پتروشیمی بتوانید بهترین نتیجه را دریافت کنید.

 

طراحی سایت شرکت پتروشیمی

 

ویژگی بهترین شرکت طراحی سایت در زمینه صنعت نفت

برای اینکه طراحی سایت شرکت نفت، گاز و پتروشیمی با موفقیت همراه باشد، لازم است که این کار را به بهترین شرکت در این زمینه بسپارید. اما ویژگی بهترین طراح سایت شرکت مربوط به حوزه‌های پتروشیمی چیست؟ با توجه کردن به موارد زیر می‌توانید بهترین شرکت را در این زمینه انتخاب کنید:

  • بررسی نمونه کارها

برای اینکه از تجربه و مهارت شرکت طراح سایت مطمئن شوید، باید با توجه به نوع سایتی که نیاز دارید، نمونه کارها را بررسی کنید. در صورتی که از سبک کاری شرکت، نحوه انتخاب رنگ و چیدمان المان‌ها در صفحه اول خوشتان آمد، می‌توانید به مرحله بعد رفته و برای جلسه، با شرکت هماهنگ شوید.

  • صحبت با کارشناس طراح سایت

اگر می‌خواهید بهترین طراح سایت شرکت نفت، گاز و پتروشیمی را انتخاب کنید، نیاز است که با کارشناس طراح سایت صحبت نمایید. به این ترتیب می‌توانید متوجه شوید که تا چه حد در کار خود مهارت دارد و آیا می‌توانید نیازمندی‌های شما را برآورده کند یا خیر؟ در این جلسه، باید سایت‌هایی که طراحی آن‌ها برایتان جذاب است را معرفی کرده و به طراح سایت بگویید که می‌خواهید چه امکاناتی را در وبسایت خود داشته باشید.

  • بررسی قیمت طراحی سایت

یکی دیگر از کارهایی که باید برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت در این زمینه انجام دهید، این است که قیمت‌های ارائه شده توسط این شرکت‌ها را بررسی کنید. بدون شک طراحی یک وبسایت با قالب آماده و تکراری، برای شرکتی با زمینه فعالیت شما اصلا مناسب نیست! پس حتما به سراغ شرکت‌هایی بروید که می‌توانند قالب‌های آماده را بر اساس نیازهای شما سفارشی سازی کرده و برای این کار هم هزینه مناسبی را دریافت می‌کنند. توصیه ما این است که به جای رد کردن گزینه‌ها به خاطر ارزان یا گران بودن، حتما خدمات و میزان مهارت گروه را بسنجید و سپس تصمیم‌گیری کنید.

 

امکانات موردنیاز در طراحی سایت شرکت نفت، گاز و پتروشیمی

برای اینکه وبسایت شما بتواند از میان سایت‌های رقیب، مشتریان را به سمت خود جذب کند، نیاز است که امکاناتی را در اختیار آن‌ها قرار دهد. مهم‌ترین نکته‌ای که باید در طراحی این وبسایت رعایت شود، داشتن گرافیک فوق‌العاده و منحصر به فرد است که می‌تواند توجه مشتریان را به سمت شما جلب کرده و آن‌ها را برای مشاهده همه قسمت‌های سایت ترغیب کند. علاوه بر این، امکانات دیگری هم باید در طراحی سایت شرکت نفت، گاز و پتروشیمی در نظر گرفته شوند که عبارتند از:

سایت حرفه ای برای شرکت نفتی

  • سرعت لود بالا

اگر زمان زیادی طول بکشد تا محتواها و تصاویر سایت شما به مشتریان نشان داده شوند، بدون شک آن‌ها سایت را ترک کرده و به سراغ دیگر رقبا می‌روند. این موضوع بر روی سئو سایت هم تاثیر منفی دارد و می‌تواند مانع از کسب رتبه‌های برتر در موتورهای جستجو شود. به همین دلیل بسیار مهم است که سرعت سایت خود را بهینه کنید.

  • چندزبانه بودن سایت

در صورتی که با مشتریان خارجی کار می‌کنید و یا قصد دارید تجارت خود را در دنیا گسترش دهید، داشتن یک سایت چندزبانه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این موضوع باعث می‌شود که مشتریان از سرتاسر دنیا بتوانند به سایت شما مراجعه کرده و بدون نیاز به ترجمه، به راحتی از خدمات شما آگاه شوند.

  • نمایش موقعیت مکانی شرکت در سایت

یکی از مهم‌ترین روش‌های اعتمادسازی برای مخاطبان این است که مکان شرکت، بر روی نقشه‌ای در داخل سایت نشان داده شود. به این ترتیب مخاطبان شما می‌توانند با استفاده از نرم افزارهایی مانند گوگل مپ یا مسیریاب‌ها، به راحتی به محل شرکت دسترسی داشته و برای جلسات یا سایر موارد به آنجا مراجعه کنند.

  • آخرین اخبار زمینه نفت، گاز و پتروشیمی

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند به شما در جلب نظر مشتری کمک کند، انتشار آخرین اخبار در زمینه نفت، گاز و پتروشیمی است. این کار می‌تواند شما و مشتریان را همواره به روز نگه دارد و در نتیجه فعالیت در این حوزه را برایتان راحت‌تر کند.

  • اطلاعات مربوط به چارت سازمانی

از دیگر امکانات طراحی سایت شرکت نفت، گاز و پتروشیمی که باعث اعتمادسازی می‌شود، قرار دادن اطلاعات مربوط به چارت سازمانی در صفحه درباه ما است. این موضوع باعث می‌شود که افراد به راحتی بتوانند به اطلاعات مدیران شرکت و سلسله مراتب آن دسترسی پیدا کرده و شناخت کلی را از سازمان به دست آورند.

 

سخن پایانی

طراحی سایت شرکت نفت، گاز و پتروشیمی یکی از مهم‌ترین قدم‌هایی است که این شرکت‌ها باید برای رشد در زمینه کسب و کار خود بردارند. به طور کلی، به دلیل جهانی بودن این تجارت، طراحی وبسایت برای آن در مقایسه با سایر زمینه‌های کسب و کار اهمیت بیشتری دارد و می‌تواند کمک زیادتری به موفقیت افراد کند. البته باید بدانید که صرفا طراحی یک سایت نمی‌تواند به پیشرفت در این زمینه کمک کند و شما برای این منظور، باید حتما از خدمات سئو سایت شرکت نفت، گاز و پتروشیمی هم استفاده کنید تا بتوانید در میان نتایج برتر موتورهای جستجو نشان داده شوید.

 

طراحی سایت حرفه ای

 

  • 11
  • 0
نظرات کاربران (0)
ثبت نظر