11 برند در Pinterest که به موفقیت رسیده‌اند

تاریخ انتشار خبر : 1401 آذر 22

11 برند در Pinterest که به موفقیت رسیده‌اند

 

شاید فکر کنید که Pinterest تنها مکانی برای یافتن دستورالعمل‌ها و برنامه‌ریزی دقیق جزئیات عروسی است؛ اما بهتر است که باز هم فکر کنید. بیش از 431 میلیون کاربر هر ماه برای الهام گرفتن به پینترست می‌آیند. این برنامه، یک پلتفرم موثر برای جذب مخاطب و ارائه محصول شما به مشتریان بالقوه‌ای است که آماده خرید هستند.

بر اساس نظرسنجی HubSpot Blogs از 310 متخصص بازاریابی، 39 درصد از بازاریابان گفته‌اند که Pinterest بازدهی بالایی در زمینه سرمایه‌گذاری داشته است. شما با داشتن یک استراتژی مؤثر می‌توانید ترافیک خالص برای وب خود ایجاد کنید و برای دستیابی به خریداران ایده‌آل از کمپین‌های تبلیغاتی هدفمند استفاده نمایید و در نهایت مستقیماً از پلتفرم، فروش داشته باشید. در ادامه شما را با برندهایی آشنا می‌کنیم که از طریق پینترست نتایج بزرگی به دست آورده‌اند تا بتوانید از آن‌ها الهام بگیرید.

 

شرکت دیجیتال مارکتینگ ایده پویا

 

11 نمونه از بهترین برندها در Pinterest

  • IKEA

ادغام نوآورانه IKEA از طریق آزمون و پیشنهادات پینترست

IKEA یک برند شناخته‌شده در سطح جهانی با محصولات و پیکربندی‌های متنوع است. خرید مبلمان و وسایل خانه جدید می‌تواند یک تجربه فوق‌العاده باشد و IKEA از طریق بازاریابی خلاقانه Pinterest، مشتریان را جذب می‌کند.

مشتریان بالقوه می‌توانند در آزمون Renovations IKEA شرکت کنند و انتخاب نمایند که کدام اقلام این برند برای خانه‌شان مناسب‌تر است. در پایان آزمون به کاربران صفحه پینترست از محصولات IKEA، آنچه را که می‌پسندند، داده می‌شود و سپس می‌توانند گزینه‌ها را برای الهام گرفتن به تابلوهای شخصی خود پین کنند یا هنگامی که آماده خرید هستند، مستقیماً از طریق Pinterest اقدام نمایند.

این روش مؤثر است، زیرا بسیاری از مشتریان برای ایده‌های تزئینی و ذخیره محصولات مورد نظر خود در یک مکان، به پینترست مراجعه می‌کنند. ادغام پیشنهادات محصول و تابلوهای پینترست از قبل پرشده، خلاقانه است و نیاز واقعی مشتریانی را که به دنبال ساده‌سازی فرآیند خرید مبلمان هستند، برطرف می‌کند.

 

  • IT Cosmetics

هدف‌گذاری زیرکانه کلمات کلیدی

طبق گزارش Pinterest، 91 درصد از جستجوهایی که برای زیبایی در این پلتفرم انجام می‌شود، بدون برند هستند. این بدان معناست که وقتی کاربران، کلمات کلیدی مرتبط با زیبایی را در جستجو تایپ می‌کنند، به دنبال مارک‌های خاصی نمی‌گردند. پس از گزارش این آمار، IT Cosmetics یک استراتژی کلیدواژه پینترست را برای دسترسی به کاربرانی که به دنبال کرم سی‌سی در این پلتفرم بودند، اجرا کرد. این استراتژی، به این برند فرصت داد تا توسط کاربرانی که علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد کرم سی‌سی و سایر محصولات آرایشی بودند، اما هنوز به برند خاصی وفادار نبودند، پیدا شود.

با نگاهی به ‌حساب IT Cosmetics Pinterest، چندین پین بهینه‌سازی شده‌اند تا در کرم‌های CC یافت شوند. محتوای پینترست این برند، محصولات خود را از طریق ویدئوهای مبتنی بر آموزش به صورت عملی نشان می‌دهد تا کاربران بتوانند نحوه عملکرد محصولات را در زمان واقعی ببینند. این رویکرد به IT Cosmetics کمک کرده است تا دسترسی اصلی خود را در Pinterest گسترش دهد و مشتریان جدیدی به دست آورد.

 

  • Jonas Paul Eyewear

شناسایی ایده‌آل مشتری را حذف کنید.

برند عینک Jonas Paul فریم‌های مقرون‌به‌صرفه و مد روز را برای کودکان و نوجوانان تولید می‌کند. جوناس پاول، والدینی که به دنبال عینک برای فرزندان خود هستند را به ‌عنوان مشتریان بالقوه و ایده‌آل شناسایی می‌کند و محتوای اساسی و پولی پینترست را به ‌طور خاص برای این والدین ایجاد می‌نماید. اجرای این استراتژی به این برند کمک کرده است تا ترافیک وب را از طریق Pinterest افزایش دهد و درنتیجه سفارش بالاتری نسبت به بازدیدکنندگان وب از سایر کانال‌ها داشته باشد.

 

  • Michaels

پست‌های فصلی و استفاده از Idea Pins

پینترست مکانی عالی به منظور الهام گرفتن برای پروژه‌های خلاقانه بعدی شماست؛ بنابراین منطقی است که فروشگاه صنایع‌دستی Michaels روی این پلتفرم عملکرد خوبی داشته باشد. حساب پینترست Michaels دارای انواع پست‌های زیبای مبتنی بر جستجو است که با آنچه کاربران برای هر فصل جستجو می‌کنند، همخوانی دارد. محتوای پین شده به این حساب، اغلب دارای ویدئوهایی از پروژه‌های صنایع‌دستی فصلی است که مستقیماً به مواردی که می‌توان از مایکلز خریداری کرد، پیوند می‌خورد.

همچنین این برند، کمپین‌های تعطیلاتی متمرکز بر کلمات کلیدی را اجرا می‌کند و کاربرانی را هدف قرار می‌دهد که عبارات مربوط به پروژه‌هایی را جستجو می‌کنند که می‌توانند با محصولات فروشگاه اجرا شوند. علاوه بر این، تلاش‌های صفحه پینترست مایکلز، ترافیک فروشگاه‌ها را تا 8 درصد افزایش داده است.

 

  • Primally Pure

محتوای آموزشی برای پرورش مشتریان جدید

 

Primally Pure یک برند زیبایی طبیعی است که دئودورانت‌ها و محصولات مراقبت از بدن غیر سمی را تولید می‌کند. حساب پینترست این برند، یکی از محرک‌های اصلی رشد آن بوده است. در پینترست، حساب Primally Pure بر آموزش سبک زندگی به‌ صورت جامع تمرکز دارد و کاربرانی را جذب می‌کند که می‌خواهند درباره مراقبت از پوست و عوارض جانبی احتمالی محصولات معمولی اطلاعات بیشتری کسب کنند. با توجه به بسیاری از پین‌هایی که به وبلاگ شرکت بازمی‌گردند، می‌توان گفت جایی که مقالات عمیقی در مورد موضوعات مختلفی وجود دارند که یک مشتری ایده‌آل به آن علاقه‌مند است، این رویکرد بازاریابی راهی مؤثر برای ایجاد اعتماد و آموزش مخاطبان است.

 

  • Mayvenn

نمایش ویدئویی از محصولات مختلف Mayvenn

Mayvenn اکستنشن مو و محصولات مرتبط با آن را با قیمت مناسبی به آرایشگران و صاحبان سالن می‌فروشد. با در نظر گرفتن یک مشتری ایده‌آل، محتوای پینترست Mayvenn دارای انواع پست‌های آموزشی است تا به سبک‌شناسان نشان دهد که چگونه می‌توانند از محصولات Mayvenn برای مشتریان خود استفاده کنند. علاوه بر آموزش‌ها، این برند پین‌های مربوط به الهام از مدل مو را به اشتراک می‌گذارد که به‌ راحتی قابل جستجو هستند. همچنین عکس‌هایی از محصولات خود را به ‌طور کامل ارائه می‌دهد تا کاربران بتوانند دقیقاً ببینند که مدل موی مورد نظری که می‌خواهند ایجاد کنند، چگونه به نظر می‌رسد.

 

  • Samsung

محتوای محصول آرمانی

سامسونگ یک برند جهانی است که طیف وسیعی از محصولات را تولید می‌کند، اما در Pinterest حساب لوازم خانگی این برند واقعاً می‌درخشد. لوازم خانگی و الهام از خانه، موضوعات جستجوی محبوب در پینترست هستند و سامسونگ یک حساب تجاری چشمگیر ایجاد کرده است که در آن تصاویر زیبایی از محصولات آن نمایش داده می‌شود. این برند با استفاده از پین‌های ویدئویی در خط مقدم پینترست باقی مانده است تا نحوه عملکرد خود را به کاربرانی که به دنبال پین‌هایی برای ساخت خانه‌های رویایی خود هستند، نشان دهد.

حساب کاربری Samsung Home Pinterest همچنین دارای تابلوهایی با موضوعات جستجوی کلیدی مرتبط با خانه، مانند ((چگونه تمیز کنیم)) و ((ایده‌های آشپزخانه)) است. محتوای موجود در این تابلوها، شامل پین‌های اساسی و تولیدشده توسط کاربر است که به ‌طور ماهرانه‌ای محصولات سامسونگ را نشان می‌دهد.

 

  • La Mer

هویت منسجم برند و محصولات انحصاری Pinterest

برند لوکس مراقبت از پوست La Mer به دلیل داشتن محصولات سطح بالا که اغلب مورد علاقه افراد مشهور به‌ حساب می‌آیند، معروف است. این برند، از پینترست به‌ عنوان بخش کلیدی استراتژی بازاریابی خود استفاده می‌کند. نه‌تنها تصاویر موجود در حساب La Mer منسجم هستند، بلکه این برند راه‌های خلاقانه‌ای برای ایجاد کسب و کار جدید از طریق Pinterest پیدا کرده است. La Mer یک کمپین تبلیغاتی ویدئویی راه‌اندازی کرد تا مزایای محصولات خود را به نمایش بگذارد. کاربران با استفاده از این تبلیغات با نمونه‌های محصولات و نظرات مشتریان آشنا می‌شوند.

لامر علاوه بر استراتژی تبلیغاتی و کمپین خود، مجموعه‌ای از محصولات را ایجاد کرده است که منحصراً از طریق پینترست در دسترس هستند و کاربرانی را که دنبال کننده این برند از طریق Pinterest هستند، ترغیب می‌کند تا خریدی انجام دهند که در هیچ جای دیگری در دسترس نیست.

 

  • Lavendair

ویدئوهایی با ظاهر طبیعی که محصولات این برند را در حال استفاده نشان می‌دهد.

Lavendair یک برند توسعه‌یافته شخصی است که مجلات و پوشاک می‌فروشد. حساب پینترست Lavendair ماهانه سه میلیون بازدید جمع‌آوری می‌کند تا ترافیک را به محصولات این برند و سایر کانال‌های محتوایی هدایت کند. منطقه خاصی که این برند در Pinterest می‌درخشد، از طریق ایجاد Idea Pins است. ویژگی Idea Pins یک حوزه تمرکز اصلی برای پینترست است و برند Lavendaire اغلب، پین‌های جدیدی را به اشتراک می‌گذارد که محصولات ژورنالینگ شرکت را نمایش دهند.

با توجه به این‌که ژورنالینگ یک عبارت جستجوی پربازدید در Pinterest است، پین‌های به اشتراک‌گذاری شده توسط Lavendaire برای نمایش در نتایج جستجوی مرتبط با ژورنالینگ بهینه ‌شده است و به کاربران پینترست کمک می‌کند تا برند و گروه را پیدا کرده و با آن ارتباط برقرار کنند.

 

  • Golde

تصاویری رنگارنگ و محتوای مبتنی بر دستورالعمل

برند سلامتی Golde یک حساب کاربری چشمگیر در Pinterest دارد که خط تولید خود را به طرق مختلف نشان می‌دهد. این حساب دارای پست‌های ویدئویی است که به زیبایی عکس گرفته شده‌اند و در آن محصولات گلد را به ‌صورت دستورالعمل‌ها و آموزش‌ها استفاده می‌کنند. در هر یک از ویدئوهای آموزشی و دستورالعملی این برند، پین مستقیماً به محصولی مرتبط می‌شود که به برند کمک می‌کند تا فروش را از کاربرانی که به دنبال الهام از دستورالعمل و راه‌های خلاقانه جدید برای استفاده از محصولاتی مانند ماچا و کاکائو هستند، افزایش دهد.

 

  • The Good Trade

تولید ترافیک خالص

The Good Trade یک نشریه آنلاین است که موضوعات مرتبط با روند زندگی را پوشش می‌دهد. حساب پینترست این شرکت تقریباً ده میلیون بازدید ماهانه خالص دارد که یک شاهکار چشمگیر است. اگرچه The Good Trade در حال حاضر تبلیغات Pinterest را اجرا نمی‌کند، اما این برند برای همه مقالات خود پین ایجاد کرده و ترافیک را به وب‌سایت خود بازمی‌گرداند.

این برند برای ایجاد پین‌هایی که از طریق جستجو پیدا می‌شوند به کلمات کلیدی و هشتگ‌ها متکی است و مخاطبانی در پینترست ایجاد کرده است که به خوانندگان تبدیل شوند. اگر شرکت شما در Pinterest حساب ندارد، اکنون زمان مناسبی برای شروع است. فرقی ندارد که کسب‌وکار الکترونیکی داشته باشید یا فروشگاهی و یا اینکه محتوای شما محصول شما باشد؛ کاربران در پینترست به دنبال آنچه شما دارید، می‌گردند.


 

 

  • 16
  • 0
نظرات کاربران (0)
ثبت نظر