چگونه یک اینفلوئنسر اینستاگرام در Reels از 0 به 45K می‌رسد؟

چگونه یک اینفلوئنسر اینستاگرام در Reels از 0 به 45K می‌رسد؟

تاریخ انتشار خبر : 1401 آذر 09

چگونه یک اینفلوئنسر اینستاگرام در Reels از 0 به 45K می‌رسد؟

طی چند سال گذشته، TikTok شاهد رشد انفجاری بوده است و هیچ نشانه‌ای از کند شدن آن دیده نمی‌شود. در واقع پیش‌بینی می‌شود که تا پایان سال 2022، TikTok به 1.5 میلیارد کاربر فعال ماهانه برسد. اما حلقه‌های اینستاگرام به ‌عنوان بازیگر دوم در بازی ویدئوهای کوتاه شناخته می‌شود.

اینستاگرام این حلقه‌ها را در سال 2022 راه‌اندازی کرد تا فضایی را برای کاربران اینستاگرام فراهم کند که محتواهای کوتاه و آنچه در TikTok می‌بینید را منتشر کنند. ما با یک اینفلوئنسر و مشاور اینستاگرام صحبت کرده‌ایم که توانسته حساب اینستاگرام خود را از 0 به 45000+ بیننده افزایش دهد و در کم‌تر از ده ماه با کمک ریلزها به یک عدد 6 رقمی برسد.

از این رو در اینجا به شما نکاتی را خواهیم گفت در مورد این‌که چگونه برندها می‌توانند از حلقه‌های اینستاگرام برای دستیابی به مخاطبان جدید و به دست آوردن مشتریان جدید استفاده کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اینفلوئنسر مارکتینگ کلیک کنید.

 

خدمات شرکت دیجیتال مارکتینگ 

 

مزایای حلقه‌های اینستاگرام

شخصی که با او مصاحبه شده است Kar Brulhart نام دارد و می‌گوید: بسیاری از برندها فکر می‌کنند برای داشتن یک صدا و حضور باید روی پلتفرم‌های متعددی حضور داشته باشند؛ اما مهم‌تر این است که در یک یا دو پلتفرم بسیار خوب عمل کنیم و در آنجا صدا، پیام و یک جامعه داشته باشیم.

او اضافه می‌کند که ما فراموش می‌کنیم که این پلتفرم‌‌ها در مورد جامعه هستند و باید مخاطبان خود را پرورش دهیم تا به نتیجه برسیم. همچنین برولهارت معتقد است که اینستاگرام یک پلتفرم کاربرپسندتر است و در مقایسه با TikTok ویژگی‌ها و مزایای بیشتری برای صاحبان کسب و کار دارد. این کاملا منطقی است؛ زیرا اینستاگرام متعلق به متا (فیسبوک سابق) است که ابزارها و فرصت‌های تبلیغاتی گسترده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در حالی که TikTok در تلاش است تا قابلیت‌های تبلیغاتی قدرتمند و مشابهی را ارائه دهد، اما در نهایت، هنوز در مراحل اولیه است و راه طولانی در پیش دارد.

Brulhart اذعان می‌کند که TikTok مزایای خود را دارد. از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تیک تاک می‌تواند به ‌عنوان یک راه عالی برای ایجاد آگاهی از نام برند و انتقال مخاطبان به وب‌سایت یا اینستاگرام شما در نظر گرفته شود.
  • برای ایجاد مشارکت در برندها عمل کند.
  • می‌تواند به کارآفرینان و برندها کمک کند تا با روندها همگام شوند.

در واقع استراتژی او، استفاده از TikTok برای ارسال پست در TikTok به ‌منظور آگاهی بیشتر از برندها، شناسایی روندها، ایجاد سر و صدا و سپس استفاده از این اطلاعات برای دستیابی به مخاطبان جدید در اینستاگرام است.

او می‌گوید در فوریه 2020 با کم‌تر از 2000 دنبال کننده به بیش از 15000 نفر در ماه بعد از طریق Reels دست پیدا کرد؛ زیرا اینستاگرام، Reels را به سمت مخاطبان جدید سوق می‌دهد و 75 درصد از افرادی که حساب او را پیداکرده‌اند در مقایسه با پست‌ها و استوری‌ها از ریلزها هستند.

اگر تشخیص داده‌اید که Reels یک گزینه مناسب برای کسب و کار شماست، ممکن است از خود بپرسید که چگونه با آن شروع کنید. برای دانستن این مسئله در ادامه با ما همراه باشید.

 

تفاوت بلاگر و اینفلوئنسر رو میدونی؟ کلیک کن!

نکات ریلز در اینستاگرام

 

5 نکته برای موفقیت در مورد حلقه‌های اینستاگرام بر اساس گفته‌های یک اینفلوئنسر Reels

  • جایگاه خود را پیدا کنید و به ‌طور مداوم پست بگذارید.

جایگاه کار برولهارت مربیگری و رشد اینستاگرام است؛ بنابراین او کل استراتژی محتوای خود را حول این دو موضوع کلیدی متمرکز کرده است. برولهارت می‌گوید: من اغلب خودم را تکرار می‌کنم. مردم از این‌که تکراری به نظر برسند، عصبی می‌شوند؛ اما شما باید اغلب خود را تکرار کنید و دائماً پیشنهادات خود را به مردم یادآوری نمایید.

ایجاد محتوا در موضوعات پرطرفدار می‌تواند وسوسه‌انگیز باشد، اما اگر آن‌ها با محصول یا خدمات شما مطابقت نداشته باشند، این ایده خوبی نیست. بازاریابی رسانه‌های اجتماعی فقط جذب مخاطب نیست، بلکه در مورد جذب صحیح مخاطب است. علاوه بر این، پست گذاشتن به‌ طور دائم و بر اساس یک برنامه از پیش تعیین‌شده، می‌تواند به شما کمک کند تا شاهد رشد پلتفرم خود باشید. برولهارت زمانی شروع به موفقیت کرد که اغلب در مورد موضوعات مشابهی که برای مخاطبان مورد نظرش اهمیت داشت، پست می‌گذاشت.

 

  • در مورد داده‌های خود وسواس داشته باشید.

داده‌ها می‌توانند به شما کمک کنند که تشخیص دهید چه چیزی خوب کار می‌کند، چه چیزی نیاز به بهبود دارد و چه چیزی باید به ‌طور کامل حذف شود و استراتژی Reels شما نباید متفاوت باشد. همان‌طور که برولهارت می‌گوید، پیشنهاد می‌کنم هر هفته به داده‌های خود نگاه کنید، آن‌ها را تجزیه و تحلیل نمایید و بفهمید کدام ریلزها عملکرد خوبی دارند. سپس همان موضوع را انتخاب کنید و یک پست چرخ فلکی ایجاد نمایید و محتوای بیشتری را در کپشن خود اضافه کنید.

او می‌گوید: نیمی از مخاطبان، محتوای شما را در یک‌زمان مشخص نمی‌بینند؛ بنابراین تکراری باشید، زیرا به احتمال زیاد مردم برای بار اول آن را ندیده باشند.

 

اینفلوئنسر در اینستاگرام

 

برولهارت معتقد است که موفقیت یک برند با Reels در توانایی تیم بازاریابی برای آزمایش و استفاده از داد‌ه‌ها برای کشف استراتژی است که برای آن برند خاص، بهترین کارایی را دارد. برای مثال، شاید مخاطبان شما بیشتر به ترندها و محتواهای مرتبط نسبت به حلقه‌های آموزشی علاقه داشته باشند و شما این اطلاعات را می‌توانید از طریق تجزیه و تحلیل کشف کنید.

برولهارت می‌گوید: جایی که بیشترین موفقیت را در مورد مشتریانم دیده‌ام، زمانی است که از تغییر استراتژی‌های خود نمی‌ترسند؛ زیرا پلتفرم دائماً در حال تغییر است و همیشه ویژگی‌های جدیدی جود دارد؛ بنابراین مهم است که به ‌طور مداوم موارد جدید را آزمایش کنیم. مخصوصاً به این دلیل که اینستاگرام به حساب‌هایی که زودتر از قابلیت‌های جدید استفاده می‌کنند، پاداش می‌دهد.

 

  • متن را در کپشن خود اضافه کنید.

برولهارت توصیه می‌کند که ویدئو کوتاه در TikTok واقعاً خوب کار می‌کند؛ مانند ترندهای صوتی و همگام‌سازی لب و چیزی که باید به آن توجه کنید این است که، لازم نیست کل پیام خود را در یک حلقه 15 یا 30 ثانیه‌ای قرار دهید. در عوض این ویدئو می‌تواند چیزی مرتبط و الهام‌بخش باشد و سپس می‌توانید محتوا را در عنوان متن خود اضافه کنید.

 

اینفلوئنسر کیست

 

  • محتوای پشت‌صحنه ایجاد کنید.

اسنپ چت برای اولین بار در سال 2012 با محتوای ویدئویی کوتاه وارد بازار شد. این پلتفرم‌ها به اصطلاح ویدئوها را دموکراتیزه می‌کنند. همچنین ساختن ویدئوها را ارزان، آسان و سرگرم‌کننده کرده‌اند و ما مردم دوست داریم که محتواهای زیادی را به اشتراک بگذاریم و ویدئوهایی برای به اشتراک گذاشتن زندگی‌مان ایجاد کنیم.

در یک همه‌پرسی در سال 2020، 42 درصد از GenZers گفتند که نسبت به محتواهای سرگرم‌کننده تمایل بیشتری دارند. 29 درصد از آن‌ها به محتوای عاشقانه و 27 درصد به محتواهای هیجان‌انگیز علاقه نشان دادند. بعد از همه‌پرسی، 34 درصد از پاسخ‌دهندگان به نظرسنجی وبلاگ HubSpot اظهار کردند که هنوز به دنبال محتواهای مثبت و نشاط‌آورتر از قبل از همه‌پرسی هستند. بر اساس گفته برولهارت، داستان‌هایی که بهترین عملکرد را دارند، محتواهای آسیب‌پذیر، شخصی و پشت‌صحنه هستند؛ بنابراین از تغییر محتواهای خود به موارد سرگرم‌کننده نترسید.

انسانی کردن برند شما جزء حیاتی هر استراتژی خوب رسانه اجتماعی است و هرچه مخاطبان بتوانند با برند شما ارتباط بیشتری داشته باشند، بیشتر می‌توانند به برندتان اعتماد کنند. با این حال مهم است که توجه داشته باشید، شما نمی‌خواهید چیزی را کپی کنید فقط به این دلیل که یک روش جدید شناخته می‌‌شود، بلکه محتوا باید برای برند شما احساسات واقعی ایجاد کند و برند شما را یک برند منطقی و قابل ‌اعتماد نشان دهد. بر اساس گفته برولهارت، بزرگ‌ترین شکست، زمانی است که فقط یک روند را انجام دهید.

 

اینفلوئنسر اینستاگرام

 

  • شخصی را برای تولید محتواهای Reels استخدام کنید.

اگر علاقه‌مند به بهبود استراتژی‌های مرتبط با ریلزهای خود هستید، می‌توانید فردی را استخدام کنید که در زمینه ایجاد ویدئوهای کوتاه و جذاب برای شبکه‌های اجتماعی مهارت داشته باشد. در صورتی ‌که بودجه دارید، شخصی را استخدام کنید که رزومه‌ای دارد تا به شما نشان دهد که می‌تواند به ‌طور خاص برای اینستاگرام یا TikTok محتوا ایجاد کند. در صورت امکان، فردی را با سابقه کار ثابت در Reels استخدام کنید که بتواند اطمینان حاصل کند که محتوای شما برای آن پلتفرم مناسب است و عملکرد خوبی دارد.

در صورتی که بودجه کافی برای استخدام یک نفر به صورت تمام‌وقت را ندارید، مطمئن شوید که ریلزهای شما متناسب با کسب و کارتان خواهد بود. این اشتباه را انجام ندهید که فقط از یک‌ روند پیروی کنید به خاطر این‌که تنها خنده‌دار یا بامزه است؛ زیرا در نهایت با این کار فالوورهای شما زیاد خواهند شد ولی دنبال کنندگان مناسبی نخواهند بود. تنها مطمئن شوید که همه‌چیز به اهداف تجاری شما مرتبط است.

علاوه بر این، اگر بودجه لازم برای استخدام یک نفر به‌صورت تمام‌وقت را ندارید در دپارتمان اجتماعی Brulhart ثبت‌نام کنید. در آنجا او نکات و ایده‌های خاص را برای افراد ارسال می‌کند تا در وقت آن‌ها برای تولید Reels صرفه‌جویی شود. همچنین باید در نظر بگیرید که چگونه می‌توانید از دیگر سازندگان محتوا برای کمک به بیان داستان خود به شیوه‌هایی که حتی فکرش را نمی‌کنید، استفاده کنید.

 

سخن آخر

درنهایت Reels می‌تواند ابزاری فوق‌العاده قدرتمند برای دستیابی به مخاطبان جدید و افزایش آگاهی و وفاداری نسبت به برند هر کسب و کاری باشد؛ اما توجه کنید که این روش برای همه مناسب نیست. اگر مطمئن نیستید که Reels برای شما مناسب است، آن را برای چند هفته آزمایش کنید و سپس عملکرد آن را مورد تجزیه‌ و تحلیل قرار دهید تا بفهمید که آیا ارزش منابع بازاریابی شما را دارد یا خیر؟ شاید Reels بخش گم‌شده در استراتژی اجتماعی شما باشد.

 

شرکت طراحی سایت 

 

  • 2
  • 0
نظرات کاربران (0)
ثبت نظر