راه اندازی وب سایت پیشرفته موسسه پزشکی نسل امید

راه اندازی وب سایت پیشرفته موسسه پزشکی نسل امید

تاریخ انتشار خبر : 1402 بهمن 04

راه اندازی وب سایت پیشرفته موسسه پزشکی نسل امید

 

عقد قرارداد فیمابین موسسه پزشکی نسل امید و مجموعه دیجیتال مارکتینگ ایده پویا

 

 این قرارداد جهت راه اندازی پیشرفته وب سایت نسل امید منعقد گردیده است. در وب سایت نسل امید سه گروه از کاربران (مادران، پزشکان و دانشجویان) دارای ناحیه کاربری مختص گروه خودشان هستند و خدمات مربوط به آنها در پنل کاربری قابل ارائه است.

وب سایت نسل امید بسیار گسترده بوده و شامل بخش‌های مختلفی اعم از: معرفی مراکز خدمات، کلاس و سمینار های آموزشی، محاسبه سن بارداری و خدمات قابل ارائه در آن سن، پرسش های متداول، معاونت و پروژه های تحقیقاتی، پرسش های متداول، گالری تصاویر و ویدئو و همچنین مقالات و اخبار و دستاورد ها و امکان رزرو زمان مشاوره آنلاین و حضوری و درخواست پیگیری بیمار و ... است.

موسسه پزشکی نسل امید در سال ۱۳۸۵ تاسیس شد. این موسسه با هدف تامین سلامت نسل آینده از طریق پیشگیری از معلولیت‌ها با بهره‌گیری از پیشرفته‌ ترین تکنولوژی‌های موجود در جهان تاسیس شده است. از ابتدای تاسیس تاکنون ده‌ها هزار مادر باردار و نوزاد توسط پزشکان متبحر و از طریق مدرن‌ترین روش‌ها مورد مراقبت قرار گرفته‌اند.

موسسه نسل امید همچنان در حال تحقیق و توسعه شیوه‌های نوین است تا با بر خورداری از آنها به پیشگامی خود در حوزه پیشگیری از معلولیت‌ها در کشور و مطرح بودن در صف نخست مراکز مشابه در جهان همچنان ادامه دهد که شرکت طراحی سایت ایده پویا مفتخر بوده به بهترین نحو خدمات مورد نیاز این موسسه را ارائه دهد.

 

طراحی سایت پزشکی نسل امید

 

  • 8
  • 0
نظرات کاربران (0)
ثبت نظر