42 نمونه پاپ‌آپ وبسایت که کلیک می‌گیرند

تاریخ انتشار خبر : 1401 مرداد 22

42 نمونه پاپ‌آپ وبسایت که کلیک می‌گیرند

 

وقتی به پاپ‌اپ Pop-up فکر می‌کنید، ممکن است ذهن شما به جاهای مختلفی برود. شاید با آنها مشکلی نداشته باشید یا حتی اگر معامله و تخفیف‌های مناسبی پیشنهاد بدهند از آنها لذت هم ببرید؛ یا شاید هم به کل هر محتوایی داشته باشند از آنها متنفر باشید. حق دارید. اما حقیقت این است که آنها در تولید سرنخ‌های فروش کارایی دارند و نرخ تبدیلی حدود ۹/۳ درصد دارند. وگرنه چرا باید برندهای برجسته به خاطر استفاده از آنها ریسک از دست دادن بعضی از بازدیدکنندگان را بپذیرند؟

در این متن چند نمونه از طراحی پاپ‌آپ وبسایت با کیفیت را مرور می‌کنید که می‌توانید برای تجربه‌های خود آنها را کپی کنید، و ببینید چه چیزی آنها را متمایز می‌کند. اما اول بگذارید مستقیم وارد تعریف موضوع بشویم.

 

بهترین شرکت طراحی سایت

 

پاپ‌آپ چیست؟

پاپ‌اپ وبسایت پنجره‌ای است که بدون کنش کاربران در رابط کاربری ظاهر می‌شود؛ آنها مثل حباب بیرون می‌آیند. قبل از هر چیز پاپ‌آپ‌ها برای تبلیغ پیشنهادها و تولید سرنخ‌ها توسط بازاریاب‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما می‌توانند هم برای هشدار به کاربران در مورد چیزهای دیگری مثل استفاده از کوکی کاربرد داشته باشند.

در وبسایت‌ها، پاپ‌آپ معمولا کمی پس از اولین بار که بازدیدکننده به صفحه دسترسی پیدا می‌کند و صفحه لود می‌شود ظاهر می‌شوند. آنها می‌توانند هم بر پایه کنش‌هایی مثل اسکرول کردن، کلیک کردن، یا نیت به خروج (وقتی حرکات نشانگر موس نشان می‌دهد کاربر در حال بستن صفحه است) فعال بشوند.

پاپ‌آپ‌ها همچنین می‌توانند به شکل‌های متفاوتی ظاهر بشوند، برای مثال به حالتی که بقیه صفحه را تا زمانی که کاربر با پاپ‌آپ تعامل برقرار کند غیرفعال می‌کنند، یک پنجره خوشامدگویی که تمام صفحه را می‌گیرد، بنری که زیر یا بالای محدوده دید می‌چرخد، یا پنجره کوچکی که امکان تعامل با بقیه صفحه را می‌دهد.

 

آیا باید از پاپ‌آپ در وبسایت خود استفاده کنید؟

یک موضوع کاملا بدیهی است؛ همه افراد به پاپ‌آپ علاقه ندارند. آنها (به شکل قابل درکی) برای بسیاری از افراد آزارنده یا حتی تهاجمی هستند. پاپ‌آپ‌ها نه فقط تجربه کاربر را به هم می‌ریزند، که تعمدا وقتی می‌خواهید کاری انجام بدهید باعث این اتفاق می‌شوند.

با این وجود پاپ‌آپ‌ها به شکل گسترده در وبسایت‌های کسب‌وکار، به‌خصوص سایت‌های فروشگاهی رایج هستند. ثابت شده آنها در جهت‌دهی بازدیدکنندگان به تبدیل از طریق پیشنهاد تخفیف، تبلیغ خبرنامه ایمیل، و یا پیشنهاد نوعی عضویت کارایی دارند.

با این حساب در حالی که ممکن است شما از نقطه نگاه تجربه کاربری با رفتار پاپ‌آپ‌ مخالف باشید، پاپ‌آپ راهی ساده،‌ ارزان و موثر برای جلب توجه بازدیدکننده است، که می‌تواند منجر به تبدیل شدن آنها به سرنخ فروش بشود. به همین خاطر حداقل تجربه کردن پاپ‌آپ روی وبسایت و دیدن تاثیر آن بهبود نرخ تبدیل ارزش امتحان دارد.

علاوه بر این، پاپ‌آپ‌ها حتما نباید وحشتناک باشند. اگر پاپ‌آپ‌ شما منفعتی واضح بیان شده برای کاربر ارائه بدهد، شانس خوبی برای استفاده کردن از آن وجود دارد. این منفعت می‌تواند یک کد تخفیف، دسترسی به خریدهای اختصاصی، پیشنهاد محتوا، یا هر چیزی که با کسب‌وکار منحصر به فرد شما مرتبط است باشد. اگر هم کاربر علاقمند نبود، به آنها اجازه بدهید به سادگی به نوعی پاپ‌آپ را ببندند.

 

بهترین نمونه‌های پاپ‌آپ وبسایت‌

حالا نگاهی به بعضی از نمونه‌های کیفیت بالای پاپ‌آپ در تمام وب بیاندازیم که در دسته‌های زیر تقسیم شده‌اند:

  • پاپ‌آپ‌های پیشنهاد تخفیف‌
  • پاپ‌آپ‌های ایمیل گرفتن
  • پاپ‌آپ‌های توجه به کوکی
  • نمونه‌های جالب دیگر پاپ‌آپ‌

 

پاپ‌آپ‌های پیشنهاد تخفیف‌

۱. پیپ‌اسنکز Pipsnacks

پاپ آپ‌ جدید وبسایت

نکته جالب: این پاپ‌آپ سرزنده و دعوت‌کننده شامل انتخاب سبک و محتوایی است که صدای برند پیپ‌اسنکز را منتقل می‌کند و فعالانه شما را به قبول معامله تشویق می‌کند.

 

۲. بونوبوس Bonobos

پاپ آپ‌ وب سایت حرفه ای

نکته جالب: این پاپ‌آپ ساده و تمیز مستقیم به نکته می‌پردازد و هیچ فضا یا کلمه‌ای را هدر نمی‌دهد. محتوای «ارسال و مرجوعی رایگان» هم کاملا ملموس از کار درآمده است.

 

۳. وایلد سولز Wild Souls

پاپ آپ‌

نکته جالب: وایلد سولز یکی از جذاب‌ترین وبسایت‌های فروشگاهی است، و طراحان آن غیرفعال کردن صفحه اصلی با پاپ‌آپ را انتخاب نکرده‌اند. در مقابل، محل ایمیل پاپ‌آپ به گوشه انتهایی صفحه چسبیده است. به هیچ وجه تهاجمی نیست اما باز هم به اندازه‌ای که توجه شما را جلب کند قابل دیدن هست.

 

۴. آرایشی ابسولوشن Absolution Cosmetics

نمونه طراح پاپ آپ‌ سایت کلینیک

نکته جالب: برند ابسولوشن رویکرد مشابهی به پاپ‌آپ دارد، و پیشنهاد خود را در گوشه پایینی بدون به هم ریختن تجربه مرور کاربران قرار داده است. تصویرسازی ظریف هم آن را چشمگیرتر کرده است.

 

۵. تامی هیلفیگر Tommy Hilfiger

پاپ آپ‌ های یک سایت

نکته جالب: این طراحی از لوگوی شاخص قرمز-آبی تامی برند تامی هیلفیگر برای پس‌زمینه بهره گرفته است. محتوای آن هم به خوبی با شفافیت مزایای پیوستن به «باشگاه» را اعلام می‌کند.

 

۶. میبل استودیو Maybell Studio

طراحی پاپ آپ‌ برای سایت فروش لباس

نکته جالب: این یک پاپ‌آپ ساده دلپذیر دیگر با یک رنگی روشن و عکسی بازیگوشانه است. اگر پاپ‌اپ چیزی نیست که دوست داشته باشید (که قابل درک است)، این طراحی تلاش می‌کند اندک ناراحتی احتمالی را بر طرف کند.

 

۷. بلو آپرون Blue Apron

نمونه پاپ آپ‌ برای سایت غذا

نکته جالب: بلوآپرون که یکی از اولین برندهای غذای بسته‌بندی است، به بازدیدکنندگان ۱۱۰ دلار تخفیف در سفارش در صورت وارد کردن ایمیل می‌دهد. اگر گرسنه باشید تصویر سمت راست باعث می‌شود این پیشنهاد جالب‌تر هم بشود.

 

۸. فیبل اند مین Fable and Mane

پاپ آپ‌ یک سایت فروش اینترنتی

نکته جالب: این برند مراقبت موی گیاهی با یک پاپ‌آپ دوستانه با زمینه فرم شفاف و عکس محصولی که با بقیه مضمون رنگی سایت همخوانی دارد به شما عرض ادب می‌کند.

 

۹. پاتیک فودز Partake Foods

پاپ آپ‌ سایت رستورانی

نکته جالب: برای هماهنگی با تصویر برند، پارتیک فودز از رنگ‌های برجسته و روشن، به علاوه متن درشت و تصویری که چند مورد از پیشنهادها به جای یکی را نمایش می‌دهد استفاده کرده است.

 

۱۰. ری‌هاروست reHarvest

پاپ آپ‌ وب سایت فروشگاه انلاین

نکته جالب: این یک پاپ‌آپ به خصوص خوش‌فرم است، که بیشتر فضا را به فرم و دکمه CTA اختصاص داده اما همچنان فضایی هم برای یک عکس درگیرکننده در نظر گرفته است. همچنین متن خاص CTA دوست‌داشتنی است، که در آن «Unlock Offer» روی دکمه روشن جای داده شده است.

 

۱۱. چیل‌هاوس Chillhouse

پاپ آپ‌ سایت خبری

نکته جالب: احتمالا برای شما تعجبی نداشته باشد که افراد به دیدن تصاویر شاد و سرزنده روی صفحه‌های وب تمایل دارند. برند چیل‌هاوس، یک برند پوستی جدید در شهر نیویورک این را می‌داند و در تمام سایت از آن بهره برده است.

 

۱۲. کینفیلد Kinfield

پاپ آپ‌ سایت فروش

نکته جالب: استفاده از شکل متفاوتی برای پاپ‌آپ یک راه سریع و آسان برای متمایز ساختن آن از رقبا محسوب می‌شود. همچنین شروع کردن محتوا با مشوق‌هایی قوی و گروه‌محور مثل «به عوامل بپیوندید»، میل ما به تعلق داشتن را برآورده می‌کند.

 

۱۳. مستر بلک‌منز Mr Blackman’s

پاپ آپ‌ سایت فروشگاهی

نکته جالب: این یک نمونه دیگر از محتوای گروه‌محور است که این بار برجسته‌تر شده است. بقیه طراحی پاپ‌اپ به عقب رفته تا «Join the revolution» به عنصر غالب تبدیل بشود.

 

۱۴. اسلاگ Slugg

طرح های پاپ آپ‌ برای وب سایت

نکته جالب: این پاپ‌اپ یک سوال برای کاربران مطرح می‌کند به جای اینکه فقط مزایا را اعلام کند. این البته یک انتخاب طراحی متحول کننده بازی نیست، اما توپ را به زمین شما می‌اندازد تا از تخفیف استفاده کنید.

 

۱۵. آلویز فیتز Always Fits

نمونه پاپ آپ‌ جدید سایت

نکته جالب: این پاپ‌اپ هم درست مثل قبلی یک سوال می‌پرسد، اما با فیلدهای فرم کمتری که باعث می‌شود موانع کمتری برای تبدیل بازدیدکننده به مشتری در آن باشد.

 

۱۶. کایند سوکز Kind Socks

پاپ آپ‌ های جدید سایت

نکته جالب: این پاپ‌آپ هم یک پیشنهاد عالی ارائه می‌دهد؛ ایده آن این است که «اولین کسی باشید که می‌دانید» یک خط تولید جوراب ایجاد شده که به اندازه کافی برای تحریک کردن بازدیدکنندگان به وارد کردن نام مناسب است. سود ۲۰ درصدی هم البته که کاربران را اذیت نمی‌کند.

 

۱۷. سئول‌باکس Seoulbox

پاپ آپ‌

نکته جالب: این پاپ‌آپ جدا از ارائه طرحی جذاب، یک شمارش معکوس به زمان انقضای پیشنهاد در خود دارد که حس اضطراری بودن و سریع بودن در خرید را تقویت می‌کند. اگر می‌خواهید معامله با کد تخفیف را انجام بدهید فقط ۱۰ دقیقه وقت دارید!

 

۱۸. دازن کازنز A Dozen Cousins

نمونه های حرفه ای پاپ آپ‌

نکته جالب: اینکه این پاپ‌آپ به کاربران امکان می‌دهد تجربه خود را شخصی کنند به علاوه گرفتن تخفیف خیلی جذاب است. مشتریان می‌توانند انتخاب کنند تمام محصولات این فروشگاه یا فقط محصولات گیاهی آن را خریداری کنند.

 

۱۹. نوما فودز Numa Foods

جدیدترین نمونه های پاپ آپ‌

نکته جالب: در بیشتر موارد، وبسایت‌ها محتوای پس‌زمینه را موقع نمایش پاپ‌آپ محو می‌کنند. برای جلب تمام تمرکز روی پاپ‌آپ می‌توانید کاملا پس‌زمینه را مانند این پاپ‌آپ تاریک کنید.

 

۲۰. آنسان کازمتیک Unsun Cosmetics

ایده های طراحی پاپ آپ‌ سایت

نکته جالب: یک کادر برجسته‌تر هم می‌تواند پاپ‌آپ شما را از پس‌زمینه بهتر تفکیک کند. از آنجا که صفحه اصلی این وبسایت یک پس‌زمینه ویدئویی تمام صفحه دارد، کادر پاپ‌آپ ضخیم‌تر شده است که به تصور می‌کنیم به نفع آن بوده است.

 

۲۱. مارلو Marlow

ایده های پاپ آپ‌

نکته جالب: این پنجره خوشامدگویی تمام صفحه به محض لود شدن صفحه اصلی ظاهر می‌شود و به دنبال توجه کامل شما است. این یک حرکت پر ریسک است، اما با ساده نگه داشتن محیط و داشتن یک دکمه CTA باعث می‌شود بازدیدکنندگان احساس بدی پیدا نکنند.

 

۲۲. یس یو کن درینکز Yes You Can Drinks

لزوم طراحی پاپ آپ‌ سایت

نکته جالب: قرار نیست پاپ‌آپ‌های تبدیل کننده عجیب و غریب باشند. این نمونه کاملا مرتبط با موضوع است، به همین خاطر کاربران به صورت غریزی می‌توانند ایمیل خود را وارد کرده و مرور وبسایت چشمگیر یس یو کن را ادامه بدهند.

 

۲۳. یونیکلو Uniqlo

آیا وجود پاپ آپ‌ ضروری است

نکته جالب: برند جهانی معروف یونیکلو به خاطر برندسازی مینیمال معروف است، که به وبسایت و در نتیجه پاپ‌آپ صفحه اصلی هم منتقل شده است. این پاپ‌آپ همچنین با درخواست شماره موبایل به جای ایمیل هم از بقیه متمایز شده است.

 

نمونه‌های پاپ‌آپ وارد کردن ایمیل

۲۴. کتابفروشی سمیکولون Semicolon Bookstore

طراحی حرفه ای سایت

نکته جالب: در این پاپ‌آپ CTA در واضح نشان دادن مزایای عضویت در ایمیل عالی عمل می‌کند، اما روی متن خاکستری می‌شود تا حواس را از فرم پرت نکند. کاربران می‌توانند اگر بخواهند آن را بخوانند یا برای ثبت نام از کنار آن بگذرند.

 

۲۵. پیک مودز Peak Moods

مجموعه پاپ آپ‌ های سایت

نکته جالب: این هم یک پاپ‌آپ عالی و درگیرکننده دیگر برای وارد کردن ایمیل است. خبرنامه اسم جذابی دارد و با تصویری خاص همراه شده که کنجکاوی ما را بر می‌انگیزد.

 

۲۶. نودز Noodz

ضرورت استفاده از پاپ آپ‌

نکته جالب: نودز محصولات مراقبتی ارگانیک و گیاهی به فروش می‌رساند. صفحه اصلی آن یک پاپ‌آپ غیرهجومی گیرای دیگر دارد که با بقیه وبسایت همخوانی دارد. وقتی روی آن کلیک شود، یک لندینگ پیج بزرگ‌تر باز می‌شود که چهار باکس ورود اطلاعات دیگر دارد. این اطلاعات زیادی است، برای همین پنهان کردن آن از پاپ‌آپ اول و حفظ فضا کاملا هوشمندانه است.

 

۲۷. نیویورکر New Yorker

اهمیت استفاده از پاپ آپ‌

نکته جالب: این CTA از وبسایت نیویورکر رویکرد مشابهی اتخاذ می‌کند، و یک سوال ساده می‌پرسد و فقط از کاربر می‌خواهد «بله» را انتخاب کند. به محض انجام این کار، اطلاعات لازم را از شما در صفحه‌ای دیگر درخواست می‌کند.

 

۲۸. پرتره کافی Portrait Coffee

طراحی پاپ آپ‌ وب سایت

نکته جالب: یک سال قهوه رایگان؟ به نظر جالب می‌رسد، کجا باید ثبت نام کنم؟

 

۲۹. وایبرت هایر دیلی Vibrate Higher Daily

نمونه های پاپ آپ‌

نکته جالب: این پاپ‌آپ به شکلی عالی ترکیب‌بندی شده، از انتخاب عکس و رنگ گرفته تا محتوای و ساماندهی متن در آن حرف ندارد. اضافه کردن «به حریم شما احترام می‌گذاریم» یک انتخاب خوب ملموس دیگر است.

 

۳۰. اومسوم Omsom

طراحی پاپ آپ‌ حرفه ای

نکته جالب: وبسایت سرزنده اومسوم یک پاپ‌آپ وارد کردن ایمیل سرزنده هم دارد. این پاپ‌اپ که با نیت خروج فعال می‌شود با هدف جلب توجه شما به نکاتی مهم قبل از بستن تب یا پنجره باز می‌شود. به محض اینکه تمرکز شما را جلب کرد، ارزش اظهاری را در متنی روشن بیان می‌کند.

 

۳۱. بوکی بالدوین Bukky Baldwin

پاپ آپ‌ حرفه ای سایت

نکته جالب: این پاپ‌آپ با رنگ‌های جذابی شکوفا می‌شود و واقعا شما را به کلیک کردن دعوت می‌کند. اما به هر حال همیشه بهترین طراحی رویکرد مناسبی نیست چرا که باعث می‌شود خواندن محتوا کمی سخت‌تر بشود. پس اگر می‌خواهید کار مشابهی کنید این نکته را مد نظر داشته باشید.

 

۳۲. سوس سیه‌نا Sienna Sauce

پاپ آپ‌ حرفه ای

نکته جالب: این پاپ‌آپ فقط درباره عضویت در خبرنامه نیست؛ بعد از کنش بلافاصله به محتوای یک کتاب آشپزی دسترسی پیدا می‌کنید.

 

پاپ‌آپ‌های توجه به کوکی

 

۳۳. پرووب Proweb

پاپ آپ‌ چیست

نکته جالب: از آنجا که مقررات محافظت داده‌های عمومی (GDPR) در سال ۲۰۱۶ تغییر یافت، وبسایت‌ها شروع به نمایش دادن اطلاع‌رسانی درباره استفاده از کوکی کردند و حالا به یک رویکرد رایج تبدیل شده است. اما این ضرورت به این معنی نیست که نمی‌توانید درباره آنها خلاق باشید. این نمونه از آژانس دیجیتال مارکتینگ پرووب را در نظر بگیرید که در آن کمی شوخی به کار برده شده است.

 

۳۴. کاستور از پولاکس Castor and Pollux

طراحی پاپ آپ‌ سایت

نکته جالب: این گروه مشاوره دیجیتال توجه به کوکی را پنهان نمی‌کند. در مقابل، توجه را بزرگ و واضح (و ساده برای تائید و بستن) کرده است در حالی که باز هم، کمی شوخی به آن اضافه کرده است.

 

۳۵. لانچ‌باکس lunchbox

پاپ آپ‌ وب سایت

نکته جالب: لانچ‌باکس می‌داند که تا حالا زیاد پاپ‌اپ توجه به کوکی دیده‌اید و در نمونه خود این آگاهی را به اطلاع شما می‌رساند.

 

36. لافینگ کاو

نمونه پاپ آپ‌

نکته جالب: برای اطمینان یافتن از اینکه کاربران متوجه استفاده از کوکی هستند، می‌توانید توجه به کوکی را به یک حالت تمام صفحه مانند کاری که لافینگ کاو در اینجا کرده تبدیل کنید. اینکه قابلیت رد کردن یا تنظیمات در آن هم به اندازه قبول کردن ساده است جذابیت زیادی دارد.

 

37. مووئی

 طراحی پاپ آپ‌

نکته جالب: مووئی اجازه کنترل مناسب روی استفاده از کوکی را می‌دهد و به کاربران امکان می‌دهد از اولین پاپ‌آپ آن را تنظیم کنند. این احتمالا راحت‌تر از باز کردن صفحه تنظیمات کوکی برای کاربران است و تمام کار را در همان پاپ‌آپ امکان‌پذیر می‌کند.

 

نمونه‌های دیگر پاپ‌آپ وبسایت‌

38. وبلاگ هاب‌اسپات

 پاپ آپ‌ وب سایت

نکته جالب: وبلاگ هاب‌اسپات هم از پاپ‌آپ کوکی استفاده می‌کند! یعنی از یک پاپ‌آپ برای جلب توجه بازدیدکنندگان موقع ترک صفحه بهره می‌گیرد. مثلا اگر چند مقاله بخوانید و روی یک یا دو دکمه کلیک کنید، می‌توانید ثبت نام کرده و پست‌های جدید را مستقیم در ایمیل خود دریافت کنید.

 

39. کازشدول

پاپ آپ‌ های سایت

نکته جالب: این یک پاپ‌آپ خروج دیگر با نشان دادن ارزش در لحظه آخر است. چیزی که باعث تمایز آن می‌شود تصویر انیمیشن آن است که تقویم بازاریابی را نمایش می‌دهد. همچنین به دکمه تک آن توجه کنید که هدف آن تبدیل کردن کاربران به عضو با کمترین تلاشی است.

 

40. بریوژئو

طراحی پاپ آپ سایت

نکته جالب: در این پاپ‌اپ از یک پیشنهاد محتوایی قدرتمند که به احتمال زیاد ترافیک مناسبی جذب می‌کند، یک کوئیز اصلاح مو و شیوه مراقبت موی شخصی بهره گرفته شده است. این پیشنهاد کلی ارزش برای کاربران ارائه می‌دهد، و مزیت افزوده منحصر بودن به نوع محصولی که می‌فروشد را هم دارد.

 

41. استارتوارد کانسولتینگ

بهترین مدل های پاپ آپ 

نکته جالب: آژانس مشاوره برندسازی استارتوارد کانسولتینگ از یک پاپ‌آپ طولانی‌تر برای قانع کردن بازدیدکنندگان برای نوبت‌گرفتن برای یک تماس اولیه استفاده می‌کند. البته وقتی خدماتی مثل این پیشنهاد می‌شود تبدیل سخت‌تر می‌شود، برای همین این سایت حسی شخصی‌تر و عاطفی‌تر برای پاپ‌آپ ایجاد کرده است.

 

42. میدول

 پاپ آپ برای وب سایت

نکته جالب: پاپ‌آپ عضویت میدول رویکرد متفاوتی در مقایسه با بیشتر پاپ‌آپ‌هایی که دیدید دارد و یک فرم نسبتا بلند نمایش می‌دهد. برای تحریک بازدیدکنندگان به ساختن اکانت، چندین مزیت عضویت را به رخ می‌کشد.

 

جمع بندی

کاری کنید پاپ آپ‌های شما (بیشتر از معمول) متمایز شوند این طور نیست که تمام افرادی که وارد صفحه اصلی شما می‌شوند بخواهند یک پاپ‌آپ ببینند. حتی وقتی پاپ‌آپ‌های ارزشی ارائه می‌دهد، از نظر  بسیاری از افراد فقط آزارنده هستند.

به هر ترتیب، اگر حداقل این تکنیک را آزمایش نکنید تعداد قابل توجهی سرنخ احتمالی را از دست می‌دهید. شفاف بگوییم، پاپ‌آپ‌ها محبوبیت دارند. و وقتی که درست روی سایت شما طراحی بشوند، نتیجه تعداد سرنخ‌های راضی‌ بیشتری از نرخ ترک کردن یا بانس‌ها می‌شود.


  

  • 106
  • 0
نظرات کاربران (0)
ثبت نظر