چگونه یک شرکت طراحی وب سایت حرفه ای پیدا کنم؟

تاریخ انتشار خبر : 1400 آبان 09

چگونه یک شرکت طراحی وب سایت حرفه ای پیدا کنم؟

انتخاب شرکت طراحی سایت حرفه ای

فرقی نمی‌کند خدمات خود را به‌صورت آنلاین ارائه بدهید یا هنوز از روش‌های سنتی‌ و حضوری استفاده کنید، وبسایت شما مانند کارت شناسایی، هویت کسب‌وکار یا برند شما را نشان می‌دهد. حالا دیگر مشتری‌ها قبل از هر خریدی حداقل یک بار نام ارائه‌دهنده محصول یا خدمات را در گوگل جستجو می‌کنند. نداشتن وبسایت، یا داشتن یک وبسایت با قالب قدیمی این پیام را به آنها می‌دهد که شرکت مورد نظر حرفه‌ای و به‌‌روز نیست. برای پیشگیری از چنین برداشتی پیدا کردن یک شرکت طراحی وب حرفه‌ ای ضروری است. اما اگر برای این کار اقدام کرده باشید به‌خوبی می‌دانید که پیدا کردن شرکت طراحی وب سایت حرفه ای آن قدر هم ساده نیست.

در ادامه این مطلب از ایده پویا اهمیت طراحی سایت حرفه ‌ای را بررسی می‌کنیم و بعد از آن ویژگی‌های شرکت‌های حرفه‌ای طراحی وب را معرفی می‌کنیم. در آخر هم به بحث قیمت و هزینه این خدمات پرداخته می‌شود. پس اگر به‌دنبال راه پیدا کردن و شرایط یک شرکت طراحی وب حرفه ای می‌گردید، صفحه درستی را باز کرده‌اید.

طراحی سایت حرفه ای

دلایل اهمیت طراحی وب حرفه ای

در دنیای امروز سرچ و جستجو در گوگل جایگزین پرس و جو و تحقیق کردن سنتی در مورد اعتبار شرکت‌ها و افراد شده است. با این حساب هر چقدر هم شرکت یا کسب‌وکاری پیشینه‌ و اعتبار سنتی قدرتمندی داشته باشد، بدون داشتن یک وبسایت با طراحی حرفه‌ای، حداقل برای جذب کردن مشتریان نسل جدید با مشکل مواجه می‌شود. در ادامه بعضی از دلایل اهمیت طراحی وب حرفه ای را مشاهده می‌کنید.

  • اولین برخورد با مشتری از طریق سایت انجام می‌شود. همان‌طور که می‌دانید در بازاریابی اولین برخورد از اهمیت تعیین‌کننده‌ای برخوردار است.
  • طراحی وب حرفه ای در بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو یا سئو تاثیر مثبت دارد. این موضوع باعث افزایش بازدید از وبسایت و در پی آن افزایش تبدیل مخاطب به مشتری می‌شود.
  • نحوه ارتباط کسب‌وکار با مشتری را مشخص می‌کند. مخاطبان با مراجعه به وبسایت متوجه می‌شوند یک برند چه شناختی نسبت به مخاطب دارد و چگونه با آنها برخورد می‌کند.
  • یک وبسایت حرفه‌ای اعتماد مخاطب را جلب می‌کند. طراحی و محتوای وبسایت نشان می‌دهد چقدر یک برند نسبت به خدماتی که ارائه می‌دهد شناخت دارد.

با در نظر گرفتن موارد بالا ضرورت و اهمیت طراحی وب حرفه ای برای کسب‌وکارهای امروزی مشخص می‌شود. اما آگاهی از این اهمیت به تنهایی سود زیادی ندارد. پیدا کردن یک شرکت حرفه‌ای و قابل‌اعتماد که وبسایتی متناسب با ویژگی‌های کسب‌وکار طراحی کند موضوعی به مرابت مهم‌تر است.

 

شرکت طراحی سایت

 

ویژگی های یک شرکت طراحی وب حرفه ای

در طراحی وبسایت نکات و جزئیات زیادی دخیل هستند که انجام تمام آنها از حدود تخصص و توان یک نفر خارج است. یک طراح گرافیست هر چقدر هم در کار خود قدرتمند عمل کند، نمی‌تواند درک درستی از برنامه‌نویسی وب داشته باشد. به همین ترتیب، یک برنامه‌نویس وب ماهر و مجرب شناخت قابل‌اعتمادی از طراحی گرافیکی یا ایجاد استراتژی محتوایی ندارد.

طراحی و ساخت استراتژی بازاریابی محتوایی، طراحی تجربه کاربری (UX)، طراحی رابط گرافیکی کاربر، برنامه‌نویسی، و در نهایت تولید محتوا بخشی از وظایف طراحی سایت هستند که در یک شرکت طراحی وب حرفه ای در کنار هم فعالیت دارند. برای اینکه تمام وظایف به درستی و بر اساس برنامه اجرا شوند، در شرکت‌های حرفه‌ای کار طراحی هر وبسایت به یک مدیر پروژه/مدیر محصول سپرده می‌شود تا بر پیشرفت کار نظارت داشته باشد.

برای انتخاب یک شرکت حرفه‌ای طراحی وب بهتر است نکاتی که در ادامه مطرح می‌شوند را در نظر بگیرید.

تحقیق درباره شرکت طراحی وب

یک شرکت طراحی وب حرفه ای لازم است خودش حضور آنلاین مناسبی داشته باشد. اگر وبسایت این شرکت به‌خوبی طراحی نشده باشد، اعتماد کردن به آن برای ساختن یک وبسایت حرفه‌ای با طراحی خوب تا حد زیادی نامعقول است. برای همین بهتر است قبل از هر چیز با جستجوی این شرکت در موتورهای جستجو و بازدید از وبسایت آن، مطمئن شوید قرار است با یک شرکت مجرب کار کنید.

بررسی نمونه‌ کارهای شرکت طراحی وب

شرکت‌های طراحی وب حرفه ای در وبسایت خود فهرست و لینک سایت‌هایی که طراحی کرده و ساخته‌اند را قرار می‌دهند. بررسی این نمونه‌ها مشخص می‌کند که چقدر آنها در کار خود حرفه‌ای عمل می‌کنند. این کار زمان زیادی نمی‌برد و می‌تواند خیال شما را راحت کند که شرکت مورد نظر در عمل از توانایی فنی و مهارت لازم برخوردار است.

فهرستی از بخش‌های مورد نیاز خود ایجاد کنید

هر وبسایتی از بخش‌ها و اجزایی برخوردار است که متناسب با فعالیت کسب‌وکار انتخاب و طراحی می‌شوند. برای مثال یک وبسایت شرکتی ارائه‌دهنده خدمات مشاوره حقوقی نیازی به صفحه فروشگاه ندارد. بهتر است قبل از انتخاب یک شرکت طراحی وب حرفه ای نیازهای وبسایت خود را مشخص کنید. با این کار می‌توانید بهتر نمونه کارهای شرکت طراحی مورد نظر را بررسی کرده و ببینید آیا تجربه مشابهی در کار آنها وجود دارد.

چارچوب زمانی و بودجه خود را مشخص کنید

فرایند طراحی وبسایت یک کار جمعی است و مدیریت زمانی آن به سهم خود کار پیچیده‌ای محسوب می‌شود. وقتی از ضرب‌الاجل و همچنین بودجه خود مطمئن باشید، راحت‌تر می‌توانید با شرکت طراحی وب تعامل برقرار کرده و از همکاری با آن نتیجه بگیرید. یک شرکت طراحی وب حرفه ای به شما در مورد گزینه‌های توسعه وبسایت در آینده هم مشاوره می‌دهد.

بهترین شرکت طراحی وب 

قیمت و هزینه طراحی وبسایت حرفه ای چقدر است؟

مانند هر خدمات دیگری، کار طراحی وبسایت هم با توجه به عناصر و بخش‌های مورد نیاز هزینه‌های متفاوتی دارد. وبسایت‌های فروشگاهی بزرگ با انواع گزینه‌های ارتباطی و قابلیت‌های توسعه طبیعتا هزینه طراحی و ساخت بیشتری از یک وبسایت برای ارائه کاتالوگ خدمات یا محصولات یک شرکت کوچک دارند. در ادامه بعضی از عناصری که در قیمت و هزینه طراحی وبسایت حرفه ای نقش دارند را مشاهده می‌کنید.

ناوبری و طراحی بخش‌های حرفه‌ای

یک شرکت طراحی وب حرفه ای وبسایت‌ها را به نحوی طراحی می‌کند که مشاهده بخش‌های مورد نیاز کاربر آسان باشد. حتما تا به حال با وبسایت‌هایی مواجه شده‌اید که دسته محصولات یا خدمات آنها به سختی قابل شناسایی است. هیچ کاربری دوست ندارد وقت خود را در چنین وبسایت‌هایی هدر بدهد.

طراحی واکنش‌گرا یا ریسپانسیو

بعضی از کاربران با کامپیوتر وارد وبسایت‌ها می‌شوند و بعضی از موبایل یا تبلت یا دستگاه‌های الکترونیک دیگر برای مرور وب استفاده می‌کنند. طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنش‌گرا باعث می‌شود وبسایت روی هر مانیتوری که باز شود طراحی و بخش‌های کلیدی آن به درستی نمایش داده شوند.

یک شرکت طراحی وب حرفه ای وبسایت شما را به‌صورت واکنش‌گرا طراحی می‌کند. این ویژگی هم به سهم خود در هزینه طراحی نقش دارد. اما با پرداخت این هزینه مطمئن می‌شوید که وبسایت شما با هر وسیله‌ای که باز شود درست نمایش داده می‌شود.

طراحی اختصاصی وبسایت

یکی از دلایل اصلی مراجعه به یک شرکت طراحی وب حرفه ای ایجاد یک وبسایت با طراحی اختصاصی و متفاوت است. بسیاری از شرکت‌های طراحی وب غیرحرفه‌ای از قالب‌های از پیش آماده برای طراحی وبسایت مشتری استفاده می‌کنند. این قالب‌ها قیمت بسیار ارزانی دارند و با انجام بعضی تغییرات حالت متفاوتی می‌گیرند که ممکن است برای کاربران غیرحرفه‌ای درک تفاوت آنها با طراحی اختصاصی را سخت کند.

در مقابل شرکت‌های حرفه‌ای تمام بخش‌ها و عناصر وبسایت را از پایه طراحی می‌کنند. این موضوع البته باعث می‌شود هزینه طراحی وبسایت افزایش یابد، اما این درست همان چیزی است که برای سفارش آن به یک شرکت طراحی وب مراجعه می‌کنید.

جذابیت و تمایز گرافیکی

در نهایت یکی از ویژگی‌های کلیدی در جذب مخاطب را می‌توان گرافیک و طراحی ظاهری جذاب و کاربرپسند یک وبسایت در نظر گرفت. یک شرکت طراحی وب حرفه ای به‌خوبی از این موضوع آگاه است و در طراحی وبسایت به آن توجه می‌کند.

 ویژگی سایت حرفه ای

ایده پویا؛ از بهترین و قدیمی ترین شرکت های طراحی وب سایت ایران

در این مقاله از ایده پویا ویژگی‌های شرکت‌ طراحی وب حرفه ای، نحوه پیدا کردن آنها و عوامل تاثیرگذار در قیمت این کار معرفی شد. شرکت ایده پویا یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین شرکت‌های طراحی وبسایت در ایران است که بسیاری از وبسایت‌های معتبر و شناخته‌شده را طراحی کرده است. شرکت ایده پویا برای طراحی وبسایت از کارشناسان و متخصصان مجرب در زمینه‌های مختلف بهره می‌برد و با نظارت بر تمام اجزای کار، از کیفیت بالای محصول نهایی اطمینان حاصل می‌کند.

شرکت ایده پویا علاوه بر ارائه خدمات طراحی وب، در زمینه‌های مرتبط و مکمل این کار مثل دیجیتال مارکتینگ، ارائه هاست و دامین، و همچنین بازاریابی محتوایی به وبسایت‌ها و کسب‌وکارها خدمات ارائه می‌دهد. این خدمات در شرکت ایده‌ پویا به‌صورت پیوسته و یکپارچه، و تحت نظارت مدیر پروژه انجام می‌شود تا خروجی کار از یکدستی و هماهنگی بالا و مناسبی برخوردار باشد. نتیجه این رویکرد را می‌توانید در بخش نمونه‌ کارها طراحی سایت ایده پویا مشاهده کنید.

شرکت ایده پویا با در نظر گرفتن اهمیت بالا و وظیفه خطیری که بر عهده یک شرکت طراحی وب حرفه ای است، همواره سعی می‌کند بهترین گزینه‌ها و امکانات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. اگر به‌دنبال یک شرکت طراحی سایت حرفه ای هستید که از سپردن کار طراحی سایت برای کسب‌وکار خود به آن پشیمان نشوید، بدون تردید ایده پویا یکی از بهترین گزینه‌ها است. برای مشاوره در مورد طراحی و آگاهی از گزینه‌های در دسترس همین حالا می‌توانید با ایده پویا تماس بگیرید.

 

طراحی سایت ایده پویا

 

  • 9
  • 0
نظرات کاربران (0)
ثبت نظر