لینکدین،

لینکدین، شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای کسب‌وکارها

لینکدین، شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای کسب‌وکارها

تاریخ انتشار خبر : 1400 تیر 16

لینکدین، شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای کسب‌وکارها

 

با اندکی توجه به زندگی روزمره به این نکته پی خواهید برد که شما بیشترین وقت خود را با ابزارهای آنلاین کار می‌کنید، اما تمام کاربردهای این ابزارها به سرگرمی ختم نمی‌شود. می‌توانید از آن‌ها برای مقاصد و اهداف بزرگ‌تری هم استفاده کنید. قطعاً از اهمیت تبلیغات در هر شغلی مطلعید و یا شاید فقط از تبلیغات در اینستاگرام، فیس‌بوک و توییتر آگاهی داشته باشید. بنابراین ممکن است از تبلیغات در لینکدین بی‌خبر باشید یا برای شما این کلمه ناآشنا باشد. ما می‌خواهیم شما را در این مقاله با لینکدین و تبلیغات در آن به‌عنوان یک شبکه‌ اجتماعی جهانی و این‌که چه مزایایی دارد، تاریخچه‌ آن و انواع تبلیغات در آن آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

پیش از شروع مطلب، بهتر است بدانید اگر به دنبال گسترده کردن فعالیت خود در فضای مجازی و کسب درآمد بیشتر از آن هستید، حتماً به کمک یک شرکت معتبر و متخصص در این زمینه نیاز پیدا خواهید کرد. ایده پویا یک شرکت دیجیتال مارکتینگ با سابقه کاری طولانی در زمینه تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی است که با تیم باتجربه و حرفه‌ای خود می‌تواند در پیدا کردن مسیر درست در تبلیغات کسب‌وکار همراه شما عزیزان باشد.

با ترفندهای تبلیغات در توییتر بیشتر آشنا شوید.

 

 

شبکه‌ اجتماعی لینکدین

 

شبکه‌ اجتماعی لینکدین چیست؟

خواه مدیر اجرایی یک شرکت بزرگ باشید یا صاحب یک کسب و کار کوچک، لینکدین یک محیط مناسب برای فعالیت شما در فضای مجازی خواهد بود. به‌طورکلی هرکسی که به‌طورجدی در جست‌وجوی فرصتی عالی برای رشد و توسعه شغل خود و ارتباط با افراد حرفه‌ای برای کسب تجارب گران‌بهاست، می‌تواند از لینکدین به‌عنوان بزرگ‌ترین شبکه‌ اجتماعی کسب‌وکار در جهان استفاده کند.

لینکدین یک شبکه‌ اجتماعی برای جامعه‌ تجاری محسوب می‌شود، که محلی برای افزایش ارتباطات تجاری و بحث راجع ایده‌هاست. شما در این شبکه می‌توانید درباره‌ کارها و مشاغل صحبت کنید، کارت‌های تجاری را مبادله‌کنید، حتی در آن می‌توانید رویدادهای آنلاین را سازمان‌دهی کنید و به گروه‌های بزرگ بپیوندید و مقاله و کتاب الکترونیکی و عکس و... ارسال کنید. لینکدین ازنظر طرح و ویژگی چیزی شبیه فیس‌بوک است اما خب تخصصی‌تر، زیرا شما با افراد حرفه‌ای‌تری در تماس هستید.

 

چرا لینکدین؟ تبلیغ در لینکدین چه مزیت‌هایی دارد؟

لینکدین برای شرکت‌هایی که می‌خواهند شغل و حرفه‌ خود را توسعه دهند و نتیجه‌بخش‌ترین تبلیغات را برای مشتریان داشته باشند، ده‌ها مزیت دارد. از مزیت‌های آن می‌توان به تعداد میلیونی مخاطبانی که در این سایت عضو هستند، قالب‌های متنوع و مختلف تبلیغاتی و همچنین اطلاعات و داده‌های دقیقی که از کاربران و مخاطبان در این سایت وجود دارد، نام برد. اگرچه لینکدین از سایر شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس‌بوک، اینستاگرام و... کوچک‌تر است، اما ازنظر اهدافی که برای کاربران در نظر گرفته و دقت و توجهی که ارائه داده است، اصلاً قابل‌مقایسه نیست. درواقع شما با لینکدین می‌توانید تبلیغات بسیار گسترده و متنوعی را ارائه دهید.

تبلیغات در لینکدین

 

  1. به مخاطبان فوق‌العاده‌ای دسترسی پیدا می‌کنید

یکی از تفاوت‌های لینکدین با سایر شبکه‌های اجتماعی نوع کاربران آن است. در اینستاگرام و فیس‌بوک و...کاربران علاوه بر تبلیغات، جزئیات زندگی شخصی خود را نیز با مخاطبان به اشتراک می‌گذارند و همین موضوع باعث کمتر دیده شدن سابقه‌ کاری آن‌ها می‌شود. اما اشخاصی که از لینکدین استفاده می‌کنند جزو کاربران حرفه‌ای محسوب می‌شوند که در شغل و حرفه‌ خود مهارت بسیاری را کسب کرده‌اند و همین موضوع سبب توجه بیشتر کاربران به شغل و حرفه‌ شما و جذب آن‌ها می‌شود.

  1. به‌روز بودن پروفایل کاربران

در این سایت هر کاربر پروفایلی دارد که یک رزومه آنلاین محسوب می‌شود تا در آن‌همه به‌راحتی از تخصص و مهارت‌های یکدیگر آگاه شوند. به‌روز بودن پروفایل‌ها سبب اطلاع شما از آخرین وضعیت و جزئیات مربوط به تجربه‌ کاری کاربران و یا شرکت‌ها می‌شود. همچنین در این سایت امکان داشتن چند اکانت برای هر شخص یا شرکت وجود دارد.

  1. درج آگهی استخدام

اگرچه سایت‌های بسیاری برای درج آگهی کاری وجود دارند، اما شما می‌توانید با درج آگهی در لینکدین پروفایل مخاطبان خاص خود را با جزئیات مشاهده فرمایید و به افرادی که در حرفه‌ خود بی‌نظیر هستند دسترسی پیدا کنید. شما می‌توانید از حضور متقاضیان حرفه‌ای در لینکدین مطلع و با استفاده از ابزارها و پلتفرم‌های این سایت متقاضیان مناسب را انتخاب و ازهرجهت بررسی و استخدام کنید.

  1. یک مکان عالی و بسیار گسترده برای تجارت و کاریابی

این سایت فضایی مناسب برایتان فراهم می‌کند تا مهارت‌ها و تخصص‌های خود را به نمایش بگذارید. افراد بسیاری در این سایت عضویت دارند که با آشنا شدن با آن‌ها می‌توانید به موقعیت‌های شغلی عالی دست‌یابید.

  1. پیوستن به گروهای بزرگ لینکدین

آمارها نشان می‌دهد که در این شبکه اجتماعی بیش از 2 میلیون گروه وجود دارد که تعداد آن‌ها در حال افزایش هم هست.

 

شرکت طراحی سایت

 

تاریخچه‌ لینکدین، حقایق و آمارها

لینکدین در سال 2002 تأسیس شد اما تا سال 2003 از خود فعالیتی از خود نشان نداد. در ماه اول همین سال، سایت در کل 4500 کاربر در این سایت عضو بودند. صاحبان این شبکه اجتماعی در سال 2004 با گسترش تبلیغات و با پذیرفتن همکاری با آمریکا گام مهم و بزرگی در رشد و پیشرفت خود داشتند. تعداد کاربران فعال در لینکدین در این سال به 1217647 نفر رسید. در سال 2006 پروفایل‌های عمومی که سابقه‌ کاری کاربران را به نمایش می‌گذاشت، راه‌اندازی شد و اولین سودآوری این سایت در همین سال بود. در ژانویه‌ی 2011، این شبکه اجتماعی با وارد شدن در بورس و واریز 45 دلار برای هر سهم خیلی جدی‌تر شد و تعداد کاربران آن به 135 میلیون نفر رسید.

امروزه لینکدین با 738 میلیون عضو در 200 کشور در سطح جهانی فعالیت می‌کند و 36 میلیون کاربر ایرانی دارد. این سایت هرروز ده‌ها هزار صفحه وب ارائه می‌دهد. شاید در ذهن شما سؤال به وجود آید که چگونه؟ جواب این سؤال در تنظیم برنامه‌ای به نام لئو است. برنامه‌ لئو برنامه‌ای یکپارچه و منفرد است که میزبان سرویس‌های وب برای تمام صفحات مختلف بوده به عبارتی منطق تجارت را مدیریت می‌کند.

 

linkedin

 

انواع تبلیغات در لینکدین

تبلیغات در لینکدین راحت‌تر و نتیجه‌بخش‌تر از سایر رسانه‌ها است. شما در لینکدین می‌توانید با محتوای تبلیغاتی مخاطبان خود را با دقت مورد هدف قرار دهید. هنگامی‌که یک کمپین تبلیغاتی راه‌اندازی می‌کنید می‌توانید با درج هدف‌گذاری مانند محل سکونت، عنوان شغل و نام شرکت، منافع حرفه‌ای تجارت خود را موردتوجه افراد خاص قرار دهید. همچنین با قرار دادن سابقه‌های کاری، اخبار و پست‌های خود شرکت خود را به کاربران برای خرید یک محصول یا خدمات بیشتر نشان می‌دهید.

پیام اسپانسری: شرکت شما می‌تواند با محتوی اسپانسری یک ‌راه‌حل رقابتی ارائه دهد. این تبلیغ بستری را با ارسال پیام به مخاطبان خود فراهم می‌کند که مشتریان بیشتری را جذب کنید. این مورد شایان‌ذکر است که تعداد پیام‌های ارسال‌شده در یک بازه‌ زمانی کوتاه برای مخاطبان محدود است. برای مثال 89 درصد مخاطبان علاقه‌مند به دریافت پیام اسپانسری هستند اما تنها 48 درصد شرکت‌ها از این نوع تبلیغ استفاده می‌کنند.

پیام متنی: اگر می‌خواهید با استفاده از اطلاعات حرفه‌ای، آگهی جدیدی بسازید، این نوع تبلیغ گزینه‌ مناسبی است. تبلیغات در قسمت بالا سمت راست دسکتاپ نشان داده می‌شود. این تبلیغ می‌تواند راهی ایجاد کند که شبکه‌ گسترده‌ای در بودجه ایجاد کنید.

تبلیغات پویا و دینامیک: این نوع تبلیغ یک نوع تبلیغ شخصی‌سازی‌شده است که می‌توانید مستقیماً با مخاطبان صحبت کنید و برای جذب فالوور و آگهی استخدام استفاده کنید. تبلیغات دنبال کننده و تبلیغات حمایت‌شده دو نوع از تبلیغات پویا هستند.

 

قبل از شروع تبلیغات در لینکدین شما نیاز به بررسی این مسئله‌دارید که آیا تبلیغات لینکدین فرصت مناسب را برای این‌که شما به اهداف شرکتتان برسید را فراهم می‌کند یا خیر. کار کردن با پلتفرم‌های این شبکه‌ اجتماعی کمی دشوار است اما اگر در این زمینه تخصص داشته باشید قطعاً نتایج عالی را کسب خواهید کرد و اگر با پلتفرم‌ها آشنایی زیادی ندارید بهتر است برای شروع از شرکت ایده پویا کمک بخواهید. این شرکت می‌تواند به شما در داشتن یک تبلیغات هدفمند و پر بازده در لینکدین و سایر شبکه‌های اجتماعی کمک کند.

قطعا بازاریابی شبکه‌های اجتماعی معقوله بسیار مهمی است؛ همچنین توصیه می‌کنیم از مشاوران و متخصصان در این زمینه کمک بگیرید تا در هزینه‌های تبلیغاتی خود صرفه‌جویی کنید. در گروه لینکدین فعال باشید و برای ارسال سابقه خود از افرادی که با آن‌ها آشنا هستید شروع کنید. اطلاعات پروفایل خود را به‌طور دقیق پر کنید و سعی کنید از وارد کردن سوابق و اطلاعات غلط یا غیرواقعی دوری کنید. به‌علاوه، فعال بودن در شبکه اجتماعی لینکدین به شما کمک می‌کند که به‌طور مداوم با افراد جدید آشنا شده، شرکت‌های مختلف را بشناسید و فرصت‌های شغلی بیشتری را به دست بیاورید.

منابع

www.thenextweb.com

www.thbalancesmb.com

www.wiredlta.com

www.linkedin.com

www.businessnessnewsdaily.com

www.bluewhalemedia.co.uk

www.marktingdonut.co.ulk

 

 

شرکت دیجیتال مارکتینگ 

 

  • 3
  • 0
نظرات کاربران (0)
ثبت نظر