فروش اینستاگرامی برای سال 1400

تاریخ انتشار خبر : 1399 اسفند 17

فروش اینستاگرامی برای سال 1400

بازاریابی اینستاگرامی، یک استراتژی محبوب برای مشاغلی است که می‌خواهند فروش خود را از طریق اینستاگرام انجام دهند. اینستاگرام، مکان مناسبی برای تبلیغ، فروش، راه اندازی محصول جدید یا کد تخفیف منحصر برای پیروان شماست. شما می‌توانید، اطلاعات تبلیغاتی خود را در استوری اینستاگرام اضافه کنید و کاربران را به استفاده از پیوند موجود در بیوگرافی خود ترغیب کنید. کارشناسان حرفه‌ای شرکت طراحی وبسایت ایده پویا، آماده ارائه مشاوره و ارتقاء کسب و کار شما در این زمینه هستند.

 


 جهت مشاوره طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت با مشاوران ما در ایده پویا در ارتباط باشید.

 

 875 73 222 - 021      *       180 20 229 - 021


 

فروش در اینستاگرام

یادگیری نحوه فروش در اینستاگرام، فرصت‌های باور نکردنی برای دستیابی به مخاطبان هدف و افزایش فروش را به مشاغل مختلف ارائه می‌دهد. در سپتامبر ۲۰۱۷ اینستاگرام اعلام کرد که جامعه کسب و کار آن به ۲ میلیون تبلیغ کننده رسیده است. از برندهای بزرگ گرفته تا مغازه‌های محلی در اینستاگرام نتیجه مطلوب را می‌گیرند. بر اساس گزارشات اخیر، ۷۵ درصد از کاربران اینستاگرام، پس از مشاهده تبلیغات آن، اقداماتی مانند بازدید از یک وب سایت یا خرید را انجام می‌دهند. به خصوص در شرایط این روزها که شیوع کرونا سبب شده است مردم از راه‌های ایمن‌تری که سلامتی‌شان را تهدید نکند، اقدام به خرید کالاها و مایحتاج خود نمایند.

اگر قبلاً بهینه سازی اینستاگرام خود را برای فروش آغاز نکرده‌اید، ممکن است یک فرصت بزرگ را از دست بدهید. در اینجا نکاتی برای کمک به شما در یادگیری نحوه فروش اینستاگرامی آورده شده است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

 

فروش اینستاگرام

 

نحوه فروش در اینستاگرام

نمایه تجاری اینستاگرامی خود را بهینه کنید. نمایه مشاغل اینستاگرام، در حال تبدیل شدن به صفحه اصلی جدید است. زیرا بیشتر مشترکان، برای جستجوی برندها، به جای گوگل به اینستاگرام روی می‌آورند. این بدان معنا است که، شما باید به همان اندازه که وبسایت خود را طراحی می‌کنید، زمان و تلاش زیادی را برای تهیه یک فید طراحی شده برای زیبایی اینستاگرام صرف کنید.

عکس نمایه را انتخاب کنید که می‌تواند یک مارک یا آرم تجاری باشد و شناسایی شرکت شما را آسان کند. بیوگرافی اینستاگرام شما فوق‌العاده مهم است. بیوگرافی باید شامل شرح واضحی از تجارت شما باشد که با مخاطبان شما صحبت می‌کند و به آنها بگویید که دقیقا چه پیشنهادی دارید.

پیوند به فروشگاه شما، تنها پیوند قابل کلیک است که می‌توانید، به صفحه اینستاگرام خود اضافه کنید. مطمئن شوید که از آن استفاده می‌کنید. زیرا این امکان، برای هدایت بازدید از پست‌ها و داستان‌های فردی شما بسیار عالی است. همچنین ایجاد یک url منحصر به فرد برای این بخش، به شما این امکان را می‌دهد تا بازدیدهای وبسایت خود را از اینستاگرام دنبال کنید.

نمایه مشاغل اینستاگرام شما، اغلب اولین نقطه تماس مشتری با نام تجاری شما است. بنابراین ایجاد یک احساس عالی در مردم برای پیگیری تجارت شما مهم است. نحوه فروش در اینستاگرام با استفاده از تبلیغات اینستاگرامی و رسیدن به مخاطب مورد نظر، استفاده از تبلیغات اینستاگرام برای استراتژی‌های بازاریابی در تمام مشاغل بسیار مهم است. با ادامه تغییرات در الگوریتم اینستاگرام و افزایش رقابت در این سیستم عامل، می‌توانید به این هدف دست پیدا کنید.

پس از ایجاد نمایه تجاری در اینستاگرام، می‌توانید تصمیم بگیرید که چقدر می‌خواهید هزینه کنید؟ کجا دوست دارید تبلیغات شما دیده شود؟ و مدت زمان اجرای آن چقدر است؟ اینستاگرام، گزینه‌های متنوعی را برای شما فراهم می‌کند. بنابراین می‌توانید مواردی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای تجاری شما مطابقت داشته باشند.

اجرای کمپین تبلیغاتی اینستاگرام خودکار چندان دشوار نیست. اما می‌تواند باعث ترس بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک و کسانی که قبلا این کار را انجام نداده‌اند شود. خوشبختانه، آن قدرها هم که فکر می‌کنید سخت نیست. ساده‌ترین راه برای اجرای تبلیغاتی که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته اید این است که، پستی را که می‌خواهید تقویت کنید انتخاب کنید و دکمه تبلیغ را فشار دهید. اینستاگرام به طور خودکار، مخاطبان مشابه را جذب می‌کند که می‌توانید، پست را در آنجا به اشتراک بگذارید. اما به راحتی می توانید با انتخاب علاقه، دامنه سنی و جنسیت، مخاطبان خود را در برنامه ایجاد کنید.

وقتی مخاطب و بودجه خود را تنظیم کردید، مطمئن شوید که قبل از ضربه زدن روی تایید، آخرین بازبینی را به آگهی خود بدهید. می‌توانید با بودجه اندک شروع کنید و تبلیغات خود را برای چند روز اجرا کنید تا موارد متفاوت را آزمایش کنید. برای پیگیری عملکرد آگهی خود، روی مشاهده نتایج، در گوشه پایین سمت چپ آگهی خود کلیک کنید. به یاد داشته باشید، تبلیغات اینستاگرام می‌تواند عملی شود. بنابراین مطمئن شوید که همچنان به دنبال اصلاح پست‌ها و مخاطبان خود هستید تا زمانی که به نتایج مورد نظر خود برسید.

 

بازاریابی فروش در اینستاگرام

 

تاثیر استوری اینستاگرامی

بهترین تبلیغات اینستاگرام برای فروش تجارت الکترونیکی، شامل پیام‌رسانی است که نحوه خرید را به روشنی توضیح می‌دهد. آمارها نشان می‌دهد که تبلیغات استوری، می‌توانند تاثیر زیادی بر مشتریان بالقوه بگذارد.

شما در تبلیغات اینستاگرام می‌توانید، یک ویدیو را یک عکس ایجاد کنید. هر کدام از این دو را که انتخاب می‌کنید، باید مطمئن شوید که کلیپ اولیه شما جلب توجه می‌کند. شما باید نگاه کسانی را که به سرعت در اینستاگرام می‌چرخند جلب کنید.

استوری اینستاگرام این فرصت را به شما می‌دهد که روزانه با دنبال کنندگان خود و بدون به هم ریختن خبرهای آن‌ها، ارتباط برقرار کنید. این فرصت عالی را برای برقراری ارتباط با مشتریان آینده از دست ندهید. استوری اینستاگرام درگاهی است که بسیاری از مشاغل می‌توانند با یافتن راه های جدید و خلاقانه به فروش بیشتر برسند. استوری اینستاگرام، فرصت مناسبی را برای مشاغل شخصی و متداول با مخاطبان فراهم می‌کند. بسیاری از برند‌ها، از این روش، برای گرفتن محصولات خود در عمل، تبلیغ، پیشنهادات ویژه یا نمایش موارد جدید استفاده می‌کنند.

این روند بزرگ اینستاگرامی می‌تواند به شما کمک کند که محصولات خود را بهتر بفروشید و ترافیک را افزایش دهید. هنگام افزودن پیوند استوری اینستاگرام پیکان کوچکی را مشاهده خواهید کرد و متن مشاهده موارد بیشتر در پایین تصویر شما ظاهر می‌شو. از آنجا که ممکن است این متن کوچک مورد توجه واقع نشود، می‌توانید کاربران را به متنی هدایت کنید تا قابلیت کشیده شدن به بالا را برای بیشتر دیده شدن داشته باشند.

الگوریتم اینستاگرام، اکنون همه تعاملات دریافت شده در استوری اینستاگرام خود را نیز در نظر می‌گیرد. مانند پاسخ ها و اشتراک‌ها. هرچه کاربر با داستان‌های اینستاگرام شما تعامل بیشتری داشته باشد، به احتمال زیاد پستهای شما در فید وی نمایش داده می‌شود.

 

پیچ شرکت طراحی سایت در اینستاگرام

 

یک هک جالب اینستاگرامی

یک هک جالب اینستاگرام برای جابجایی با الگوریتم، استفاده از فرصت‌های تعامل استوری اینستاگرام است. از جمله ویژگی نظرسنجی گزینه swipe up. البته در صورتی که بیش از ۱۰ هزار فالوور داشته باشید. ما همچنین شاهد بودیم که بسیاری از اینفلوئنسر‌ها، به دنبال کنندگان خود برای ارتباط مستقیم می‌گویند که این روش یک روش عالی برای سوق دادن افراد به صندوق ورودی شما، ایجاد روابط با پیروان شما و در نهایت افزایش احتمال نمایش پستهای شما در فید‌های آنها است. این‌ها، همه تاکتیک‌های عالی برای جلب مشتری شما، در تعامل با نام تجاری شما و اطمینان از رعایت ارتباط شما با مخاطبان است.

ویژگی خرید اینستاگرام به مشاغل اجازه می‌دهد تا محصول را که برای فروش در دسترس است، برچسب گذاری کند و به کاربران امکان می‌دهد آن‌ها را مستقیما درون برنامه خریداری کنند. افزونه‌های shopify مانند گالری نمایش، مشخصات عمومی فروش تجارت شما را آسان‌تر از همیشه می‌کند. ویژگی خریدهای فوری، به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد تا مواردی را به سبد خرید اضافه کنند و مشاغل می‌توانند یک گالری سفارشی برای نمایش محصولات خود ایجاد کند و پیوند گالری را به بیوگرافی اینستاگرام خود اضافه کنند.

اگر از تبلیغات اختصاصی اینستاگرام استفاده می‌کنید، می‌توانید در سایر شبکه‌های اجتماعی خود  نیز، تیزر تبلیغاتی ایجاد کنید تا بازدید از نمایه تجاری اینستاگرام شما را جلب کنند. تبلیغ اختصاصی اینستاگرامی، به عنوان مثال: کد تخفیف ویژه برای دنبال کنندگان شما، در میان سایر شبکه‌های اجتماعی شما، مخاطبان را ترغیب می کند تا حساب اینستاگرام شما را دنبال کنند تا مطمئن شوند پیشنهادات بعدی را از دست نمی‌دهند.

 

فروش اینستاگرامی سال 1400

 

ایجاد مشارکت با اینفلوئنسرهای اینستاگرام

با توجه به اینکه همکاری‌ها و حمایت‌های مالی تقریبا جایگزین تبلیغات دیجیتالی شده‌اند، امروزه بخش بزرگی از استراتژی‌های رسانه‌های اجتماعی، اینفلوئنسرها هستند و بسیار محبوبند. مصرف‌کنندگان امروز، به تبلیغات سنتی اعتماد ندارند. آن‌ها به مردم اعتماد دارند. تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که مصرف کنندگان، به توصیه‌های شخصی بالاتر از تبلیغات تجاری اعتماد می‌کنند. بازاریابی اینفلوئنسر، به برند‌ها فرصتی منحصر به فرد برای دستیابی به مخاطبان درگیر خود می‌دهد. اگر چه ممکن است در ابتدا سرمایه گذاری مبلغ زیاد برای بازاریابی اینفلوئنسر، خطرناک به نظر برسد، اما مهم است که دقیقا آنچه را برای آن پرداخت می‌کنید در نظر بگیرید.

اگر بودجه کافی برای مشارکت با یک اینفلوئنسر بزرگ را ندارید، به یافتن یک اینفلوئنسر کوچک فکر کنید. اینفلوئنسرهای خرد، معمولاً تمایل بیشتری به انجام توافق نامه‌های غیر عادی دارند و محصول را برای ارتقا تجارت می‌کنند. اگر صاحب مشاغل کوچکی هستید، سرمایه‌گذاری روی اینفلوئنسرهای خرد می‌تواند، راهی عالی برای کمک به مشتریان احتمالی به صفحه شما باشد. مهم این است که قبل از شروع کار در بازاریابی اینفلوئنسر، زمان بیشتری را به فکر استراتژی و اهداف کمپین خود اختصاص دهید. تنظیم اهداف کاملا واضح، تصمیمات اولیه، برنامه‌ریزی را هدایت می کند و به شما کمک می‌کند تا مناسب ترین شرایط برای مشارکت خود را تعیین کنید.

 

از هشتگ های مناسب استفاده کنید

 اگر واقعا می‌خواهید برند شما در اینستاگرام مورد توجه قرار گیرد و مخاطبان کاملا جدید را به خود جلب کند، پس باید به هنر هشتگ تسلط کافی داشته باشید. هشتگ‌ها می‌توانند، برای قرار دادن نام تجاری شما در مقابل میلیون‌ها نفر به طور بالقوه عالی باشند. البته نباید از تعداد زیاد هشتگ در پست آن استفاده شود. این کار باعث می‌شود پست‌های شما هرزنامه و کم تلاش به نظر برسند. خیلی بهتر است که تنها روی چند هشتک هدفمند تمرکز کنید.

 

زیرنویس مناسب برای پست انتخاب کنید

 یکی دیگر از عناصر جدایی ناپذیر هر پست اینستاگرامی، زیر نویس مناسب است. اگر تصویر جذاب، اما زیرنویس ضعیفی دارید، ممکن است پست شما خیلی مناسب به نظر نرسد. بنابراین این نکته را حتما مد نظر داشته باشید.

 مشخص کردن نحوه فروش در اینستاگرام، برای تعیین اینکه چه روش‌هایی برای کسب و کار شما بهترین نتیجه را دارد، امری عملی است. مطمئن باشید که با پیروی از نکات گفته شده، روند کار شما بسیار آسان می‌شود. اگرچه یادگیری نحوه فروش در اینستاگرام، در ابتدا کمی ترسناک به نظر می‌رسد اما، بسیار آسان‌تر از چیزی است که فکر می‌کنید. کارشناسان ما در ایده پویا، بهترین پیشنهادات و راهنمایی‌ها را در حوزه دیجیتال مارکتینگ و به خصوص بازاریابی اینستاگرامی به شما ارائه خواهند داد و راهکارهای جدیدی برای افزایش فروش و شناخته شدن برند شما را برایتان تدوین می‌کنند.

 

 

شرکت طراحی سایت

 

  • 4
  • 0
نظرات کاربران (0)
ثبت نظر