بهترین سایت‌ها برای رپورتاژ آگهی

تاریخ انتشار خبر : 1399 مرداد 14

بهترین سایت‌ها برای رپورتاژ آگهی

امروزه با بالا رفتن تنوع در دنیای طراحی سایت و ظهور برندهای جدید، کسب موفقیت و جلب مشتری یکی از سخت‌ترین قسمت‌های یک کار تجارت آنلاین به شمار می‌رود. بنابراین بیشتر ستون‌های روزنامه‌های نیازمندی را آگهی‌های نیاز به یک بازاریاب با فن بیان بالا و روابط عمومی خوب پر کرده است. اما به جرات می‌توان گفت که چنین روش‌هایی در دنیای پرزرق‌وبرق دیجیتال مارکتینگ تقریبا منسوخ شده است. کمتر کسی پیدا می‌شود که حاضر شود سرش را از روی گوشی خود بلند کرده و بنرهای تبلیغاتی را بخواند.

همچنین دکه‌های روزنامه‌ فروشی نیز دیگر پاتوق افراد جویای کار و علاقه‌مند به کسب‌وکارهای جدید نیستند. در دنیای امروز دیگر کسی حاضر نمی‌شود که وقت خود را پای تلفن برای گوش دادن به صحبت‌های تمام‌نشدنی یک بازاریاب با روابط عمومی خوب بگذارد. به همین دلیل بیشتر صاحبان کسب‌وکار دنبال راهی برای معرفی گسترده و کوتاه‌مدت خود هستند.

 


 

جهت انتشار رپورتاژ آگهی در بهترین و معتبرترین سایت ها با مشاوران ما در ایده پویا در ارتباط باشید.

  875 73 222 - 021      *      180 20 229 - 021

 


 

منظور از معرفی گسترده اما کوتاه‌مدت یافتن یک بستر مطمئن است که روزانه تعداد زیادی از افراد را به خود جذب کرده و بتواند با صرف هزینه نسبتا کمتر کسب‌وکار شما را به تعداد بیشتری از افراد معرفی کند. همان‌طور که احتمالا تا الان پی به مقصود ما از این صحبت‌ها برده‌اید، این بستر جایی نیست به‌جز اینترنت!

اینترنت یک بستر بسیار مناسب برای شناساندن کسب‌وکار شما به قشرهای مختلف جامعه است. جایی که شما می‌توانید با صرف هزینه اندک و گرفتن وقت کمتر از مخاطب، کار تجاری خود را به بهترین نحو معرفی کنید. در این بستر است که شما با به اشتراک گذاشتن انواع مطالب، عکس‌ها، تصاویر متحرک و فیلم‌ها می‌توانید به یک راه کوتاه‌مدت و مطمئن برای توسعه کسب‌وکار خود برسید.

یکی از راه‌های موثر برای انجام تبلیغات در بستر اینترنت، رپورتاژ آگهی است. در این نوشتار در ابتدا معرفی کوتاهی از مفهوم رپورتاژ آگهی خواهیم داشت. سپس به شما خواهیم گفت که چگونه یک سایت خوب را برای رپورتاژ آگهی پیدا کنید؛ همراه ما باشید.

 

رپورتاژ آگهی

 

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی یک روش تبلیغی است که در آن اسپانسر تبلیغات پول خود را صرف انتشار مطالب تبلیغاتی‌اش در یک سایت معتبر می‌کند. با این کار محتوای تبلیغاتی شما می‌تواند در سایت‌های پربازدید منتشر شده و به‌راحتی به دست جامعه هدفتان برسد. بنابراین واضح است که اصلی‌ترین بخش در انتشار یک رپورتاژ آگهی پیدا کردن یک سایت مناسب برای انتشار آن است.

البته فراموش نکنید که بازدیدکنندگان سایت‌ها اصلا حوصله خواندن یک متن 100 درصد تبلیغاتی را که پر از تعریف و تمجید از برند موردنظر باشد، ندارند. پس باید پیش از هر چیز شما یک محتوای خوب برای ارائه رپورتاژ آگهی خود تهیه کنید. در این محتوا تبلیغات تنها 30 درصد کار را تشکیل می‌دهد و 70 درصد باقیمانده باید به مخاطب شما این حس را القا کند که متنی که می‌خواند اصلا یک متن تبلیغاتی نیست. درواقع متن تبلیغاتی شما باید به‌گونه‌ای نوشته شود که در عین اینکه در تمام طول خواندن متن نام برند شما را در ذهن مخاطب فریاد میزند، حاوی اطلاعات موثر و مفیدی برای مخاطب شما باشد.

 

اهمیت رپورتاژ آگهی در چیست؟

با استفاده از یک رپورتاژ آگهی شما می‌توانید سوار بر اعتبار سایت منتشرکننده ذهن مخاطبان را درنوردیده و اعتبار برند خود را بالا ببرید. ممکن است برای خود شما هم پیش آمده باشد که تبلیغاتی را که در حین بالا آمدن یک سایت مزاحم کارتان می‌شوند، با کلافگی یا حتی عصبانیت رد کرده باشید. ازاین‌رو مهم است که شما آگهی خود را در قالب یک کادر بی‌ارزش در گوشه یک سایت پربازدید به مخاطب عرضه نکنید. بلکه در قالب یکی از مطالب سایت آن را در اختیار مخاطب قرار دهید تا بتوانید اعتبار و ارزش برند خود را بالا ببرید.

 

بهترین سایت برای انتشار رپورتاژ آگهی چیست؟

اما برویم سر اصل مطلب! که چطور یک سایت خوب را برای انتشار رپورتاژ آگهی خود پیدا کنید. سایتی که انتخاب می‌کنید باید دارای ویژگی‌هایی باشد که به‌خودی‌خود توانایی آگهی شما را برای دیده شدن بالا ببرد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت. رعایت اصول و اجرای تکنیک های گفته شده در این 6 بند در این موضوع به شما کمک می‌کند.

 

1- هرچه تعداد بازدیدکنندگان سایت بیشتر، بهتر

سایتی که بازدیدکنندگان بیشتری دارد می‌تواند محتوای شما را با تعداد بیشتری از افراد به اشتراک گذاشته و آن‌ها را تشویق به کسب اطلاعات بیشتر از برند شما کند. حال تصور کنید که یک محتوای تبلیغاتی سطح بالا را در سایتی با تعداد مخاطبان زیاد منتشر کنید.

به ‌عنوان ‌مثال سایت‌های خبری به دلیل بازدید بالا یک بستر بسیار مناسب برای انتشار رپرتاژ آگهی هستند. با این کار دیگر نیازی نیست که زحمت استخدام بازاریاب و گرفتن خط تلفن را به خود بدهید. بلکه کافی است که همان‌طور که در خانه نشسته‌اید و چایتان را میل می‌کنید از گسترش یافتن حجم مخاطبان برندتان لذت ببرید. این موضوع را یاداوری کنیم که در بین سایت‌های خبری هم طبقه بندی از نظر میزان بازدید کننده وجود دارد و گاهی اوقات با هزینه بیشتر و دادن دپورتاژ آگهی در سایت خبری پر بازدید شانس بیشتر دیده شدن را به سایتمان می دهیم.

 

سئو

 

2- ردپای سئو را در سایت مرجعتان برای رپورتاژ آگهی دنبال کنید

سئو سایت در واقع یک سری اصول برای بهینه‌ سازی موتور جستجو است. در حقیقت هرچه سئوی مطلب شما بهتر باشد، در مرتبه بالاتری در نتایج جستجو قرار خواهید گرفت. به ‌عنوان ‌مثال یکی از مصادیق سئو که باید در مرحله تولید محتوای خود رعایت کنید، تعداد تکرار کلمات کلیدی است. اما آنچه که برای ما در این قسمت اهمیت دارد، سئوی سایتی است که می‌خواهید مطلبتان را در آن منتشر کنید.

یکی از مشخصات مهم سئو در سایتی که قرار است انتشار رپورتاژ آگهی شما را بر عهده بگیرد، سن دامنه است. این معیار به شما می‌گوید که فاصله بارگذاری محتواهای جدید در این سایت چقدر است. همچنین فواصل زمانی به ‌روزرسانی‌های سایت نیز در همین راستا اهمیت پیدا می‌کند. بنابراین سایتی که دائما در حال اشتراک‌گذاری محتواهای جدید باشد، یک بستر مناسب برای انتشار رپورتاژ آگهی شما است.

نکته مهم دیگری که برای سئوی سایت باید در نظر بگیرید، رتبه الکسا است. رتبه الکسا درواقع امتیازی است که بر اساس تعداد بازدیدکنندگان به ‌صورت روزانه و ماهانه به سایت‌ها اختصاص داده می‌شود. به‌ علاوه میانگین تعداد صفحاتی که مخاطب در این سایت مطالعه کرده، جزئی از معیارهای تعیین رتبه الکسا است. بنابراین سایتی که رتبه الکسا بالایی دارد، می‌تواند مخاطبان بیشتری را به خواندن مطلب شما دعوت کند.

 

3- برای رپورتاژ آگهی سایت مرتبط با کار خود را انتخاب کنید

اگر یک محصول اختصاصی را برای افراد متخصص ارائه می‌دهید، بنابراین دیگر نیازی نیست که آن را برای عموم منتشر کنید. در بسیاری از موارد حتی این کار یعنی انتشار رپورتاژ آگهی در یک سایت نامرتبط می‌تواند لطمه‌های جدی به برند شما وارد کند.

به‌ عنوان ‌مثال اگر شما تولیدکننده یک محصول شیمیایی هستید، منتشر کردن رپورتاژ آگهی در وب‌سایت مخصوص مهندسان عمران قطعا کمکی به رشد شما نخواهد کرد. بنابراین باید دقت داشته باشید که سایتی که برای انتشار مفاهیم خود انتخاب می‌کنید، باید با زمینه کاریتان مرتبط باشد. با این کار شما می‌توانید به ‌راحتی با مشتریان حقیقی خود ارتباط برقرار کنید.

 

4- همواره نیم‌نگاهی به رقبای خود داشته باشید

یکی از کسانی که می‌توانند بیشترین کمک را در رشد و ارتقای برندتان به شما بکنند، رقبای شما هستند. با کمی تحقیق می‌توانید وب‌سایت‌هایی را که رقبایتان برای معرفی برند خود انتخاب کرده‌اند، پیدا کنید. این کار می‌تواند دلایل کافی را برای انتخاب یک وب‌سایت مناسب در اختیار شما قرار دهد. بنابراین درنگ نکرده و از تحفه‌ای که رقبایتان به ‌طور رایگان در اختیارتان قرار داده‌اند، نهایت استفاده را بکنید. در واقع شاید رعایت کردن این بند کوتاه‌ترین و مطمئن‌ترین شیوه برای یافتن یک سایت مناسب باشد. چرا که رقبای شما پیش از شما این مسیر را طی کرده و از طریق آن به موفقیت رسیده‌اند.

 

رپورتاژ آگهی چیست

 

5- از مخاطبان سایت خود غافل نشوید

باید دقت کنید که تا زمانی که ندانید با کدام قشر از افراد روبرو هستید، نمی‌توانید وب‌سایت مناسب را برای انتشار رپرتاژ آگهی خود انتخاب کنید. حتی کوچک‌ترین ویژگی‌های مخاطب نیز باید برای شما اهمیت داشته باشد. رده سنی، جنسیت، سطح تحصیلات و زندگی اجتماعی از مهم‌ترین موضوعاتی هستند که باید درباره مخاطب خود بدانید. با داشتن این شناخت است که شما می‌توانید خودتان را به جای مخاطب قرار داده و بفهمید که چه وب‌سایت‌هایی بیشتر مدنظر مخاطب شما است. در اینجا است که می‌توانید دام خود را پهن کرده و در سکوت منتظر رسیدن یک شکار خوب باشید.

 

6- مخاطب واقعی را هدف قرار دهید

احتمالا با خواندن این مطلب این فکر به ذهن شما هم خطور کرده که شاید شبکه‌های اجتماعی بستر مناسب‌تری نسبت به وب‌سایت‌های اینترنتی برای انتشار رپورتاژ آگهی شما باشد. اما باید بدانید که ریسک این کار بسیار بالا است. اگر شما خود را به‌ جای یک مخاطب شبکه اجتماعی قرار دهید، بی‌شک خواهید فهمید که این مخاطب حوصله خواندن یک متن طولانی را ندارد. چه رسد به اینکه این متن دارای محتوای تبلیغاتی هم باشد. حتی اگر شما متن کوتاهی را برای رپورتاژ آگهی خود انتخاب کرده و آن را در قالب یک پست یا پیام در یک صفحه یا کانال پربازدید قرار دهید، باز هم احتمال اینکه مخاطب بر روی آن مطلب توقف کرده و به محتوای شما توجه نشان دهد، عدد بالایی نیست.

مواردی که گفته شد در واقع شهر آرمانی شبکه‌های اجتماعی را نشان می‌دهد. جایی که در آن تمامی مخاطبین واقعی بوده و به ‌صورت بدن‌های فیزیکی پشت گوشی‌های موبایل خود محتواهای به اشتراک گذاشته‌ شده را دنبال می‌کنند. همان‌ طور که همه ما می‌دانیم بسیاری از کانال‌ها یا صفحات برای کسب درآمد از صفحه خود اقدام به خرید دنبال کنندگان جعلی می‌کنند. با این کار به ‌راحتی می‌توانند افراد ناآگاه را فریب داده و آن‌ها را به کیف پول خود بدل کنند.

اما مخاطبان سایت‌ها افرادی واقعی هستند که خیلی نگران صرف زمان برای مطالعه مطالب طولانی‌مدت نیستند. این افراد به این دلیل که می‌خواهند اطلاعات کافی یا خدمت مناسب را در رابطه با نیاز خود دریافت کنند، به سراغ موتورهای جستجو آمده و مسئله موردنظر خود را جستجو می‌کنند. بنابراین یک محتوای خوب در یک سایت پربازدید می‌تواند به نردبان ترقی برند شما تبدیل شود.

رپورتاژ آگهی هرچند که ممکن است در ابتدا راهی پرهزینه برای تبلیغ برند شما به نظر برسد، اما بهترین راه برای معرفی آن به دیگران است. در واقع استفاده از این شیوه برای تبلیغات یک معامله دو سر برد است که می‌تواند به‌ راحتی شما را در مسیر موفقیت همراهی کند. بنابراین اگر که هنوز برای معرفی محصول خود از روش‌های سنتی و قدیمی استفاده می‌کنید، زمان آن است که کفش‌های خود را به پا کرده و قدم در راه تبلیغات اینترنتی بگذارید. با داشتن یک محتوای خوب و انتخاب یک سایت درست برای انتشار آن محتوا شما می‌توانید به یک برند بدون رقیب در دنیای تجارت تبدیل شوید و حرف اول را در تجارت خود بزنید.

 

طراحی سایت حرفه ای

 

  • 9
  • 0
نظرات کاربران (0)
ثبت نظر