10 دلیل برای داشتن سایت فروشگاه اینترنتی

تاریخ انتشار خبر : 1399 خرداد 12

10 دلیل برای داشتن سایت فروشگاه اینترنتی

با گسترش روزافزون تکنولوژی دیگر بسیاری از مشکلات برطرف شده است و اینترنت محبوبیت بالایی بین مردم پیدا کرده است؛ خرید و فروش های خود را به صورت اینترنتی انجام می دهند؛ خدمات مورد نیاز خود را از طریق اینترنت رزرو می کنند و... . دیگر نیازی نیست برای یک ایمیل زدن و یا تحقیق، حتما به پشت کامپیوتر های شخصی نشست و به راحتی کار های خود را در هر جایی انجام می دهند.

با گسترش خدمات آنلاین و تکنولوژی مردم دیگر بجای استفاده از کامپیوتر های رومیزی و لپ تاپ، از تبلت و گوشی های هوشمند استفاده می کنند و تمامی کار های خود را با آن انجاد داده و از محیط خانه لذت می برند (و حتی کارهای خود را در خانه انجام می دهند).

شما به عنوان یک فروشند می توانید خود را به مشتریان معرفی کنید، محصولات خود را به نمایش گذاشته و برای فروش انها از درگاه های پرداخت آنلاین استفاده کنید. با رشد سریع و روز افزون تجارت الکترونیک، چند دلیلی که شما باید هم اکنون به فروشگاه های اینترنتی بپیندید در ادامه آورده شده است.

 


جهت طراحی سایت فروشگاهی خود و استفاده از بهترین پلن های بازاریابی اینترنتی کسب و کارتان همین حلا با مشاوران ایده پویا تماس بگیرید.

تلفن ها: 875 73 222 - 021      -       180 20 229 - 021 


 

دلایل اهمیت داشتن وبسایت فروشگاه اینترنتی

  • فروشگاه اینترنتی بازار جهانی برایتان ایجاد می کند

تجارت الکترینیک این امکان را به شما می دهد تا بدون در نظر گرفتن بعد زمان و مکانی؛ محصولات و خدمات خود را به سایر مشتریان در سراسرجهان ارائه دهید.

  • خدمت رسانی در تمامی ساعات در فروشگاه اینترنتی

خدمات 24 ساعته فروشگاه اینترنتی

مشتریان زیادی وجود دارند که برای خرید در شب یا صبح های زود با مشکل مواجه هستند ولی در این صورت به راحتی و به صورت 24 ساعته می توانند به محصولات شما دسترسی داشته باشند و از محصولات یا خدمات شما بهره مند شوند.

  • سایت فروشگاه اینترنتی برند شما را گسترش می دهد

دامنه محصولات خود را گسترش دهید و محصولاتی مانند کتاب های الکترونیکی در فروشگاه اینترنتی خود به فروش برسانید. شما همچنین می توانید محصولاتی سفارشی تولید کنید و بر اساس نیاز های مشتریان آنهارا تهیه و به دست انها برسانید.

  • وبسایت فروشگاه اینترنتی نرخ مشارکت را افزایش می دهد

مشتریان علاقه ای ندارند تا منتظر افتتاح یک فروشگاه بشوند تا بتوانند محصولات خود را تهیه کنند و بیشتر ترجیح می دهند محصولات مورد نظر خود را هرزمان که مایل بودند خرید کنند.

  • بازاریابی ازطریق موتور های جستجو و شبکه های اجتماعی

سئو سایت فروشگاه اینترنتی

با سئو و بهنه سازی وب سایت خود بر اساس مولفه های سئو می توانید رتبه های برتر موتور های جستجوای مانند گوگل را کسب کنید. همچنین شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و تویتر بستری را برای اطلاع ر سانی و رتبه بندی محصولات در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید با اطلاع رسانی به وسیله پست های منظم درباره معرفی محصول و پیشنهادات خود، آنهارا به سمت خود جذب کنید. با راه اندازی کمپین هایی مانند مسابقه و محتواهای اشتراکی می توانید ترافیک زیادی را به سمت وب سایت خود هدایت کنید.

  • راحتی بیشتر در سایت فروشگاه اینترنتی

استفاده از فروشگاه های اینترنتی مزایای بسیار زیادی دارد و با روی آوردن مردم به خرید از طریق اینترنت، خدمات بسیار بیشتری در اختیار آنان قرار گرفت و امروزه بجای اینکه ساعت ها زمان خود را برای گشتن در فروشگاه ها، صف پرداخت و ... بگذرانند می توانند به راحتی خرید های خود را از منزل و یا سرکار، شرایط بد آب و هوایی یا حتی قبل از رفتن به سر کار یا مدرسه انجام دهند.

این مزایا باعث شده تا افراد بیشتری به خرید اینترنتی روی بیاورند و از آنجایی که خرید های زیادی از طریق اینترنت در حال انجام است؛ فروشگاه های زیادی نیز به تجارت الکترونیک روی اورده اند تا سهم بازار اینترنتی خود را ازدست ندهند.

  • هزینه کمتر با سایت فروشگاه اینترنتی

فروش اینترنتی هزینه های خودرا نیز به همراه دارد ولی از آنجایی که در این حالت هزینه های بسیار زیادی مانند اجاره ملک، هزینه کارمندان، هزینه پارک و شهرداری و هزار هزینه سربار دیگری که برای فروشگاه های فیزیکی تحمیل می شود؛ هزینه فروشگاه اینترنتی واقعا ناچیز به شمار می آید و شما می توانید به راحتی اجناس خود را با قیمت هایی رقابتی در بازار عرضه کنید.

  • ریسک کمتر در وبسایت فروشگاه آنلاین

شما می توانید با افزایش میزان خرید و فروش خود از طریق فروشگاه اینترنتی به سود بیشتری دسترسی پیدا کنید. از آنجایی که شما برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی به افرادی به مراتب کمتر نیازدارید؛ از پرداخت هزینه های بالا برای کارمندان و خسارت های احتمالی ای که در فروشگاه های فیزیکی داشتید کم خواهد شد که این موارد ریسک کار را برای شما به حداقل می رسانند.

 

صفحه اینستاگرام ایده پویا

 

  • شخصی سازی در فروشگاه اینترنتی

فروشگاه های اینترنتی مزایایی را در اختیار شما قرار می دهند که شما به سختی می توانستید این موارد را در فروشگاه های بزرگ داشته باشید. از جمله این خدمات: ارائه خدمات به صورت شخصی سازی شده برای هر فرد جهت بالا بردن حس رضایت مشتری مانند بررسی خرید هایی که یک مشتری انجام داده است، تاریخ دریافت محصولات و میزان رضایت او از کالا و یا زمان تحویل و ... می باشد. همچنین شما می توانید با بررسی مواردی که ذکر شد، مشتریان خود را دسته بندی کرده تا در صورت لزوم محصولات جدید و خود را به مشتریانی که به آن گروه کالا علاقه دارند معرفی کنید.

  • هدایت خرید ها توسط طراحی وبسایت فروشگاه آنلاین

امروزه بیشتر افراد خرید های خود را به صورت اینترنتی انجام می دهند و اگر هم به خرید فیزیکی علاقه داشته باشند، کالای مورد نظر خود را در اینترنت بررسی کرده و برای خرید فیزیکی به فروشگاه مورد نظر مراجعه می کنند. با توجه به این مدل از رفتار مشتریان، حضور شما در اینترنت به صورت یک فروشگا اینترنتی و شبکه های اجتماعی امری ضروری جلوه می کند؛ چراکه می توانید محصولات خود را به مشتریان بیشتری نشان دهید و توجیه کنید که چرا محصولات شما برای آنها ضروری و مناسب است!

با اینکه تجارت الکترونیک امری نوپا نیست ولی بسیاری از کسب و کارها در ایران وارد این صنعت نشده اند و شما می توانید به راحتی این بازار عظیم را مال خود کنید و از ان بیشترین استفاده را ببرید. طراحی سایت فروشگاه های اینترنتی تخصص ماست و راه حل هایی مدرن، تجاری و کاربر پسند برای دیجیتال مارکتینگ کسب و کارتان را به شما ارائه می دهیم؛ پس چرا امروز با ما برای انجام کار تماس نمیگیرید تا کار را به صورت حرفه ای باهم پیش ببریم؟

 

سئو سایت

 

  • 9
  • 0
نظرات کاربران (0)
ثبت نظر