روش های جذاب کسب درآمد اینترنتی

تاریخ انتشار خبر : 1398 مرداد 27

روش های جذاب کسب درآمد اینترنتی

برای خیلی از افراد بدست آوردن پول به صورت آنلاین یک رویا است که می تواند به حقیقت بپیوندد.اگر افراد بتوانند از طریق طراحی وب سایت یا معاملات آنلاین کسب درآمد کنند احتمال زیادی دارد که شغل فعلی خود را ترک کنند و در این حالت می توانند بر روی زمان وزندگی خود کنترل بیشتری داشته باشند. برای رشد درآمد آنلاین خودتان باید انرژی و زمان زیادی را برای شروع کارتان صرف کنید.

 

روش های کسب درآمد اینترنتی

اگر شما نمی دانید کسب درآمد آنلاین را از کجا شروع کنید راه هایی را درادامه از آژانس دیجیتال مارکتینگ ایده پویا برای شما آورده ایم که بتوانید ازبین آن ها، بهترین را انتخاب کنید و دست به کار شوید.

1. گوگل ادسنس (Google Adsense)

گوگل ادسنس برای صاحبان وبسایت این امکان را فراهم می کند که از طریق گذاشتن تبلیغات در وبسایتشان کسب درآمد کنند. این تبلیغات متناسب با محتوا و مخاطبین سایت است. هزینه تبلیغات به وسیله ی کسانی که می خواهند محصول یا خدمت خود را ترفیع کنند، بر حسب نوع تبلیغات پرداخت می شود. اگر شما وبلاگ یا وبسایت دارید،می توانید به طور رایگان در حساب گوگل ادسنس ثبت نام کنید. سپس گوگل به شما یک کد خاصی می دهد که باید آن را وبسایت خود پیست کنید.

نکاتی که باید در استفاده از گوگل ادسنس رعایت کنید:

  • نوع و فرمت تبلیغاتی که می خواهید در وبسایتتان قرار بگیرد انتخاب کنید.
  • فضایی از صفحه ی وب که می خواهید تبلیغات در آن ظاهر شود انتخاب کنید. در این مرحله شما کد تبلیغات را در آن محل پیست می کنید.
  • تبلیغات کنندگان برای فضای تبلیغاتی شما مبالغی را پیشنهاد می کنند؛ شما بالاترین پیشنهاد را بپذیرید.

 

2. افیلیت مارکتینگ(affiliate marketing) یا بازاریابی معرف

چه دارای وب سایت باشید یا برای وبلاگ ایده می سازید می توانید از بازاریابی افیلیت یا بازاریابی پورسانتی استفاده کنید. وقتی شما برای یک برنامه افیلیت ثبت نام می کنید یک کد افیلیت خاصی را دریافت می کنید. در بازاریابی معرف، صاحب وبلاگ یا وبسایت پیشنهاد خرید یا معرفی محصول را قرار می دهند، اگر این تبلیغات منجر به فروش محصول شود درصدی از درآمد فروش به ناشر افیلیت تعلق می گیرد.

 

افیلیت مارکتینگ

 

چگونه بازاریابی پورسانتی را به کار ببریم:

  • یک سایت یا وبلاگ را ایجاد کنید و برای ترفیع یک محصول از آن استفاده کنید.
  • ترافیک سایت را افزایش دهید.
  • در شبکه های اجتماعی،پیشنهادات را ترفیع کنید.

شروع بازاریابی معرف با وبلاگ/سایت

  1. راه اندازی وبلاگ/سایت
  2. یک صنعت سود آور را برگزینید.
  3. یک جایگاه ویژه را برای وبلاگتان انتخاب کنید.
  4. محصولاتی را که میتوانید ترفیع کنید انتخاب کنید
  5. حول محصولات انتخاب شده، محتوا تولید کنید.
  6. ترافیک/بازدید از سایت را افزایش دهید.
  7. از سرویس ایمیل مارکتینگ استفاده کنید تا ایمیل بازدیدکنندگان را بدست آورید.
  8. برای بازدید بیشتر از سایت و تکرار فرایند تمرکز کنید.

دلیل اینکه وبلاگ یکی از راه های موثر برای شروع بازاریابی معرف است، این است که به حداقل سرمایه گذاری نیاز دارد و با صرف زمان کمی میتوانید هرچیزی را درباره آن یاد بگیرید. با داشتن وبلاگ/وبسایت می توانید از ابزارهایی مانند ppc (پرداخت بابت هر کلیک) یا تبلیغات برای کسب درامد استفاده کنید.

 

3.کسب درآمد از اینترنت از طریق مشاوره

اگر شما در زمینه ای متخصص هستید می توایند افرادی را پیدا کنید که بابت مشاوره شما برای رسیدن به اهداف کسب و کار و شخصی خود، حاضر به پرداخت پول هستند.

 

4.دوره های آنلاین برای کسب درآمد از اینترنت

اگر توانایی هایی دارید می توانید به دیگران آموزش دهید و ازاین طریق کسب درامد کنید؛ حتی بازاریابی دوره های انلاین اموزشی را می توانید بر عهده بگیرید.

چگونه بدون تجربه قبلی دوره آنلاین را راه اندازی کنیم؟

  • با بررسی دیگر دوره هایی که به آن علاقه مند هستید: این تحلیل به شما این دید را می دهد که دوره چگونه برگزار می شود و چه ویژگی هایی باید داشته باشد. از چه طریقی به نمایش در می آید؟ ویدئو یا یا ایمیل؟ با بررسی این دوره ها تصمیم بگیرید دوره شما شامل چه مواردی می شود و چگونه دوره خود را جذاب تر و بهتر می کنید.
  • نقطه ای از آموزش را که ارائه کننده ای برای آن وجود ندارد انتخاب و تقاضا برای آن را بررسی کنید: ببینید آیا این بازار با مهارت و تجربه ی شما تناسب دارد.
  • رقبا و شریکان خود را بشناسید: همزمان که در حال ساخت دوره خود هستید، به دنبال افراد شناخته شده ای که محتوا ارائه می کنند باشید؛ می توانید با آن ها همکاری کنید. این همکاری به آن ها انگیزه می دهد تا محتوای شما را با مخاطبانشان به اشتراک بگذارند.
  • ایجاد یک دوره جذاب: باید انتخاب کنید چگونه می خواهید دوره خود را ارائه کنید. خیلی از برگزار کنندگان، از طریق وبسایت دوره خود را برگزار می کنند. این کار باعث می شود تمام مشتریان دوباره به وبسایت بازگردند.
  • دوره خود را بازاریابی کنید: در جاهایی که به مخاطبان دسترسی بیشتری دارند از جمله شبکه های اجتماعی، دوره های خود را معرفی کنید.

 

5.پادکست

 

پادکست

 

3 مولفه ای که به شما کمک می کند پادکستی جذاب تولید کنید و از آن درامد کسب کنید

محتوا: مطمئن باشید موضوعی که انتخاب می کنید مورد پسند و مناسب مخاطبان باشد. با تولید محتوای مناسب نه تنها از نظر مالی سود کسب می کنید بلکه از نظر برقراری ارتباط و ایجاد تفاوت در زندگی مردم فرصت مناسب برای شما فراهم می شود.

ارائه و عملکرد: حتی اگر بهترین محتوا و عنوان را داشته باشید اما نتوانید به خوبی ارائه کنید، مخاطبان به آن اهمیتی نمی دهند. زبان بدن نیز از طریق صدایتان منتقل می شود و باعث ایجاد اشتیاق و علاقه در مخاطبان می شود.

ایجاد انجمن و روابط: مخاطبان نه تنها جذب تعامل و گفت و گو با شما می شوند بلکه دوست دارند با دیگران نیز علاقه خود را به اشتراک بگذارند. افراد دوست دارند درگیر شوند و اگر این فرصت را برای آن ها فراهم کنید، بیشتر به شما اعتماد کرده و تلاش می کنند از شما حمایت کنند.

 

6.فروش کتاب

با افزایش دغدغه‌های افراد برای تحمل ترافیک و همچنین افزایش مشغله های آنان خرید اینترنتی کتاب گسترش یافته است، شما می توانید با ارائه خدماتی جذاب و مناسب در زمینه فروش کتاب در آمد کسب نمایید سعی کنید برای جذاب تر شدن کسب و کار خود از مدل های خلاقانه استفاده کنید؛ که با فروشگاه‌های اینترنتی دیگر کتاب اندکی تفاوت داشته باشد مطمئن باشید خریداران کتاب به وبسایت اینترنتی شما سرازیر خواهند شد.

 

سایت فروش انلاین کتاب

 

7.تولید محتوا برای کسب درآمد از اینترنت

اگر مهارت نویسندگی دارید و فردی خلاق هستید می توایند محتوای انلاین تولید کنید و درامد کسب کنید. دقت داشته باشید که تولید محتوا می تواند حالت های مختلفی داشته باشد برای مثال در صورتی که قلم خوبی دارید، می توانید محتوای متنی جذاب تولید کنید که برای بسیاری از مخاطبان قابل استفاده است و به طور قطع بابت آن پول پرداخت خواهند کرد یکی دیگر از نحوه های تولید محتوا را می توان تولید محتوای تصویری گرافیکی و یا ویدئویی دانست.

هر چقدر تولید محتوای شما کیفیت بیشتری داشته باشد و برای تولید آن نیاز به تخصص بیشتری داشته باشید به احتمال زیاد درآمد بیشتری نیز می توانید کسب کنید برای مثال تولید موشن گرافیک بالاتر از تولید اینفوگرافیک و تصویر های بصری درآمد خواهد داشت همچنین این دو بالاتر از محتوای متنی هستند.

 

8.پشتیبانی پست ها

اگر وبسایت یا شبکه ی اجتماعی دارید شما می توانید با ترفیع محصولات وخدمات شرکت ها کسب درآمد کنید. با معرفی محصولات در شبکه های اجتماعی نه تنها پول به صورت نقد بدست می آورید بلکه خیلی از محصولات را به صورت رایگان دریافت می کنید.

 

9.وبینار

استراتژی دیگری که می توانید استفاده کنید استفاده از وبینار برای بازاریابی محصولات،خدمات یا دوره های خود است. در وبینتر شما توصیه ها یا نکاتی را به صورت رایگان پیشنهاد می دهید، در آخر محصولی که بابت آن باید پول پرداخت شود ارائه می کنید. وبینار نیز مدلی از حالت ویدئویی و یا صوتی آموزش است که می تواند مخاطبان ویژه‌ای داشته باشد و از تولید آن می توانید درآمد زایی کنید.

 

10.ایجاد انجمن های آنلاین

با ایجاد انجمن های آنلاین می تئانید از افراد حق عضویت دریافت کنید و یا در شبکه های اجتماعی گروه هایی را ایجاد و در آن پیشنهادات خود را ترفیع کنید. با ایجاد این محیط ها همچنین می توانید از کسب و کارهای مختلف تبلیغات قبول کرده و در آمد خود را افزایش دهید.

 

11. ایجاد فروشگاه های اینترنتی

در کنار فروشگاه و تولید کالاهای فیزیکی و ملموس ،فروشگاه آنلاین خود را ایجاد کنید.این دو در کنار هم می تواند بهترین گزینه باشد. دقت داشته باشید برخی از افراد معتقدند که فروشگاه فیزیکی آنها به حد کافی فروش دارد و نیازی به داشتن یک فروشگاه اینترنتی نخواهند داشت فروشگاه اینترنتی مزیت های بسیار زیادی نسبت به فروشگاه های فیزیکی دارد که اولین آنها را می‌توان در دسترس بودن بیشتر دانست.

توجه به این نکته در مورد مقایسه فروشگاه های فیزیکی و فروشگاه های اینترنتی لازم است که فروشگاه های فیزیکی معمولا محدوده خاص جغرافیایی را پشتیبانی خواهد کرد و در صورتی که بخواهید مشتریان بیشتری را از مناطق مختلف جغرافیایی داشته باشید بایستی شعبه های مختلف در مناطق مختلف شهر و یا کشورهای مختلف ایجاد نمایید. این کار مستلزم پرداخت هزینه‌های بسیار زیادی خواهد بود. به جای آن می توانید از فروشگاه اینترنتی استفاده نمایید که در دسترس افراد بسیار زیادی خواهد بود. لازم است برای در دسترس پذیری بیشتر در فروشگاه اینترنتی از تکنیک‌های مانند سئو سایت و یا تبلیغات اینترنتی استفاده نمایید تا ورود مشتریان بسیار زیاد به فروشگاه خود را شاهد باشید.

 

12.به اشتراک گذاشتن داستان زندگیتان در اینستاگرام

هر آنچه را که درموردش حرفی برای گفتن دارید مثل تجربیات سفر، آشپزی، هنر و... در صفحه ی اینستاگرام خود قرار دهید و با افزایش دنبال کننده ها، از آن درآمد کسب کنید.

 

اینستاگرام مارکتینگ

 

13.ارائه خدمات ویرایش مقالات

می توانید نکاتی مربوط به نوشتن و ویرایش مقالات دانشجویان را با دریافت مبلغی به فروش برسانید. همچنین می توانید ویرایش این مقالات را خود شخصا به عهده بگیرید.

 

14.ایجاد ویدیو های خودآموز درآپارت و یوتیوب

ساخت ویدیو یک استراتژی بلند مدت است و نباید از آن انتظار داشته باشید که در مدت کوتاهی پول زیادی بدست آورید؛ اما با درگیر شدن در آن و با به اشتراک گذاری در بلند مدت فرصتی برای کسب درآمد بسته به اینکه چقدر استقبال شده باشد، فراهم می شود. پلتفرمی است که به شما این امکان را می دهد اگر در مورد موضوعی اطلاعات تخصصی دارید یا مهارت و حرفه ای بلد هستید، با ساخت ویدیو و در اختیار گذاشتن در مقابل دریافت خود، درآمد کسب کنبد. این کار علاوه بر این ایجاد در آمد می تواند برای شما یک بازاریابی شخصی محسوب شود.

با تولید ویدیوهایی که نیاز های آموزشی افراد را مرتفع می کنید پس از مدت زمانی به عنوان یک شخص حرفه ای در زمینه مورد نظر شناخته خواهید شد. برای موفقیت بیشتر در این زمینه بایستی بتوانید محتوای ویدیویی خود را به صورت سریع وایرال کنید.

 

15.مطالعات و نظر سنجی های آنلاین

پر کردن نظر سنجی ها و امتحان محصولات جدید شرکت ها راهی است برای کسب درامد انلاین محسوب می شود. پاسخ دادن به سوالات تخصصی؛ اگر شما در زمینه ای تخصص  دارید می توانید با پاسخ دادن می توانید با پاسخ دادن به سوال افرادی که به دنبال تخصص شما هستند و بابت آن حاضر به پرداخت پول هستند درامد کسب کنید.

 

16.ایمیل مارکتینگ

قبل از اینکه هر چیزی را از طریق ایمیل برای افراد بازاریابی کنید، مطمئن شوید که افراد همان لیست مدنظر شما هستند. ایمیل مارکتینگ تنها زمانی به شما جواب خواهد داد که بتوانید مخاطب خود را درست شناسایی کنید.

 

17.ایجاد نرم افزار

برای ساخت نرم افزار باید زمان،تلاش و هزینه ی زیادی را صرف کنید اما اگر ساخت اپلیکیشن در مسیر درستی قرار بگیرد،به کاربران زیادی از تلفن همراه دست خواهید یافت.

 

18.فروش هنر های دستی

از آنجایی که تقاضای بالایی برای کالاهای که ساخت دست است وجود دارد، با فروش هنر های دست ساز خود هم خود را سرگرم هنر میکنید و هم فرصتی برای کسب درآمد برای شما فراهم می شود. برای این منظور بایستی بتوانید صفحه هایی در شبکه های اجتماعی با جذابیت های ویژه ایجاد نمایید.

 

19.خرید وفروش کالاهای دست دوم

سایت هایی مثل شیپور و دیوار این امکان را برای شما فراهم می کند تا کالاهایی را با قیمت پایین تری خریداری و در خارج از سایت بفروشید. حتی محصولاتی که دیگر برای شما کاربردی ندارد اما تقاضا برای آن وجود دارد، با قیمت مناسب به فروش برسانید.

خرید و فروش کالای دست دوم در کشورهای دیگر نیز طرفداران زیادی دارد چرا که افرادی که نیاز به یک کالا ندارند می توانند با اندکی پول از شر آن خلاص شوند. همین طور افرادی که نیاز به خرید کالایی با قیمت پایین دارند نیز این امکان را پیدا خواهند کرد.

 

20.مدیریت شبکه های اجتماعی برای کسب و کار ها

 شبکه اجتماعی

 

رسانه های اجتماعی برای کسب وکار ها حیاتی است. اما مدیریت آن زمان زیادی می برد. اگر شما به شبکه های اجتماعی وارد هستید می توانید شانس خود را امتحان کنید. برای این منظور بایستی سعی کنید در مورد محتوای مورد نیاز در شبکه های اجتماعی گوناگون مهارت داشته باشید. علاوه بر این بتوانید استراتژی و جدول زمان بندی برای این شبکه ها آماده کرده و پس از به اشتراک گذاری محتوا بتوانید رفتار کاربران را تحلیل کنید. تحلیل رفتار کاربران این امکان را به شما خواهد داد تا محتوای جذاب را شناسایی کرده و روندهای تولید محتوای خود را بهینه سازی کنید.

 

 آژانس دیجیتال مارکتینگ تهران

 

  • 7
  • 0
نظرات کاربران (0)
ثبت نظر