عوامل موفقیت طراحی وب سایت

تاریخ انتشار خبر : 1397 دی 03

عوامل موفقیت طراحی وب سایت

به نظر شما مهم ترین عوامل موفقیت طراحی وب سایت چیست؟!

عوامل متعددی در موفقیت یک وب سایت دخیل هستند که برخی از آن ها را در این مقاله نام می بریم:

هدف از طراحی سایت

هدف خود از طراحی وب سایت را مشخص کنید. شما نمی توانید انواع مختلفی از محتوا را در سایتتان قرار دهید و تمرکز سایت را در موضوع های مختلف پراکنده کنید. شما باید دقیقا بدانید چه محتوایی و با چه پیامی را به بازدید کنندگانتان منتقل کنید.

طراحی زیبا وب سایت

طراحی اولین چیزی است که کاربر از وب سایت شما می بیند. پس طراحی ساده و زیبا می تواند در مرحله اول کاربر را به وب سایت شما جذب کند. اما توجه داشته باشید که طراحی وب سایت، مرحله اول جذب کاربر است و به تنهایی تاثیری ندارد، محتوای مناسب و جذاب به طوریکه پاسخگوی نیاز کاربران وب سایت شما باشد مهم ترین عامل جذب مخاطب می باشد.

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات را فراموش نکنید. این روز ها بازار تبلیغات آنلاین و دیجیتال مارکتینگ داغ است و اگر شما از این موج راه افتاده عقب بمانید در لیست طولانی رقبایتان حذف می شوید.

اگر شما در بازار سنتی بسیار معروف باشید در صورتیکه بازاریابی اینترنتی را به درستی انجام ندهید در دنیای بی انتهای اینترنت همچنان ناشناخته خواهید ماند.

محتوای رایگان

 

طراحی وب سایت

سایت شما باید به طور مرتب آپدیت شود و محتواهای به روزی را در اختیار کاربران قرار دهد. از این طریق هم کاربران وفادار خود را حفظ می کنید و از طرف دیگر در لیست جستجوی کاربران دیگر قرار می گیرید و ترافیک وب سایتتان افزایش می یابد.

سئو و بهینه سازی وب سایت

پس از تولید محتوا نوبت سئو و بهینه سازی محتوای تولید شده است. چرا که محتوای شما هر چقدر هم خوب و عالی باشد اگر سئو مناسب نشود دیده نمی شود و تمام زحمات شما هدر می رود.

طراحی سایت ریسپانسیو

وب سایت شما باید در همه مرور گرها از جمله safari، chrome، firefox و ... به درستی کار کند. همچنین در انواع موبایل و تبلت نیز باید کارکرد درستی داشته باشد.

 

 

صفحه اینستاگرام ایده پویا

 

 

  • 1
  • 0
نظرات کاربران (0)
ثبت نظر