تکنیک های طراحی سایت برای جذب مشتری

تاریخ انتشار خبر : 1397 دی 02

تکنیک های طراحی سایت برای جذب مشتری

یکی از دغدغه های اصلی طراحی وب سایت این است که چگونه بازدید سایت را افزایش دهند و مخاطبان را به مشتری تبدیل کنند؟

یک نکته ای که باید آن را مد نظر قرار دهید این است که بسیاری از مخاطبان در مرحله اول از نتیجه جستجویی که در گوگل کرده اند به وب سایت شما رسیده اند و تنها برای اطلاع از قیمت ها و یا مقایسه محصول وارد سایت شما شده اند. طراحی سایت جذاب و کاربر پسند در اینجا به شما کمک می کند بتوانید این نوع مخاطبین را حفظ کرده و در مراحل بعدی تبدیل به مشتریان وفاداری کنید.

اهمیت رنگ در طراحی وب سایت

توجه به رنگ در طراحی وب سایت بسیار می تواند در افزایش فروش شما موثر باشد .

برای مثال یک موضوع به ظاهر ساده اما مهم در این موضوع تغییر دکمه های call-to-action از سبز به قرمز و یا از سبز به زرد می باشد.

تاثیر ویدیو در طراحی وب سایت

میزان جذب افراد به محتواهای تصویری بسیار بیشتر از متن می باشد. ویدیو های جذاب که حاوی محتوای جذابی برای بیننده باشد آنها را جذب کسب و کار شما می کند و افزایش فروش را در بر دارد.

 

 

طراحی سایت

سادگی طراحی سایت

مسئله مهمی که در طراحی سایت باید به آن توجه کنید توجه به تجربه کاربری در وب سایتتان می باشد. کاربران سایت شما باید بتوانند به راحتی به مطالب مورد نیازشان دسترسی داشته باشند. منوی سایت باید قابلیت استفاده ساده و آسان را داشته باشد.

دلیل انتخاب وب سایت شما را به مشتری توضیح دهید

به مخاطبان خود توضیح دهید چرا باید از بین هزاران وب سایت مشابه وب سایت شما را استفاده کنند. مزیت های قابتی خود را توضیح دهید . کیفیت کالا و خدمات پس از فروش می تواند از جمله خدماتی باشد که شما را از رقبایتان متمایز می کند.

استفاده از ابزار گفتگوی آنلاین را در وب سایتتان فراموش نکنید. استفاده از این ابزار اعتماد مخاطبان را افزایش می دهد.

سر تیتر ها در طراحی سایت فراموش نکنید

سر تیتر ها جذب کننده مخاطبان شما به محتوای تولیدی در وب سایت هستند. در نتیجه سر تیتر ها باید به اندازه کافی جذاب و با فونتی بزرگتر و پر رنگ تر نوشته شوند.

  • 7
  • 0
نظرات کاربران (0)
ثبت نظر