رابطه سئو و بازاریابی برونگرا

تاریخ انتشار خبر : 1397 آذر 21

رابطه سئو و بازاریابی برونگرا

هدف نهایی تولید هر محتوایی دیده شدن آن توسط کاربران می باشد. حال اگر در وب سایت خود یک مقاله خیلی خوب را منتشر کرده اید و این مقاله را در فیسبوک، توییتر، لینکدین و ... به اشتراک گذاشته اید اما همچنان مطلب شما ترافیک جدیدی را به وبسایت شما نمی آورد باید چه کرد؟!

بازاریابی برونگرا و یا outband marketing چیست؟!

بازاریابی برونگرا در واقع ارتباطی است که شما با افراد، سایت ها و ناشران مهم برقرار می کنید تا محتوای شما را به اشتراک بگذارند. هدف از ایجاد این ارتباط دیده شدن محتوای شما و جذب ترافیک به وبسایتتان است.

یک پست خوب به تنهایی باعث جذب مخاطب برای سایت شما نمی شود و نیاز است بازاریابی برونگرا را به آن اضافه کنید تا نتیجه دلخواهتان را به دست آورید.

بازاریابی برونگرا و سئو فواید زیر را برای شما دارد:

  • افزایش ترافیک وبسایت.در انتخاب ناشری که برای همکاری آن را برمیگزینید بسیار دقت کنید و توجه داشته باشید که محتوایتان هر جایی به اشتراک گذاشته نشود چرا ممکن است با نتایج منفی همراه شود.
  • تبلیغ محتوای شما توسط ناشری معتبر باعث می شود دیگران به شما اعتماد کنند و به محصول و خدمات شما توجه کنند. بازاریابی برونگرا روشی فوق العاده برای ایجاد ارتباط با مشتریان بر پایه اعتماد می باشد.

ارتباط بازاریابی برونگرا و سئو

هدف از بازاریابی برونگرا جذب بک لینک های مفید برای محتوای تولید شده می باشد. به کمک این لینک ها جایگاه سایت شما در موتور های جستجو و ترافیک ورودی سایتتان ارتقا می یابد.

اما لازمه عملکرد بازاریابی برونگرا این است که از جذابیت و خلاق بودن محتوای تولیدیتان اطمینان داشته باشید.

بازاریابی برونگرا و سئو در کنار یکدیگر می توانند تاثیری فوق العاده در دیده شدن مقاله شما و جذب مخاطب داشته باشد. آن را جدی بگیرید.

نظر شما درباره بازاریابی برونگرا و سئو چیست؟!

  • 6
  • 0
نظرات کاربران (0)
ثبت نظر