چرا باید سئو سایت خود را به یک شرکت معتبر بسپارید

چرا باید سئو سایت خود را به یک شرکت معتبر بسپارید

تاریخ انتشار خبر : 1397 آذر 21

چرا باید سئو سایت خود را به یک شرکت معتبر بسپارید

سئو و بهینه سازی سایت امری مهم برای کسب و کار های آنلاین می باشد و در مقالات مختلف سایت ایده پویا به اهمیت این موضوع پرداخته ایم.

سئو سایت برخلاف تصوری که عموم کسب و کارهای آنلاین دارند کار ساده ای نسیت و به همین دلیل شما باید مدیریت سئو و بهینه سازی موتور های جستجو برای وب سایتتان را به یک شرکت معتبر در این زمینه بسپرید.

سئو آسان نیست

درست است که تعداد مقالات زیادی در اینترنت درباره سئو وجود دارد و ممکن است شما با خواندن برخی از این مقالات تصور کنید که سئو کار آسانی است! اما تنها با خواندن چند مقاله، سئو وب سایت انجام پذیر نیست. استراتژی سئو شامل موارد متعددی از جمله بهینه سازی محتوا، بررسی موارد فنی و لینک سازی و بسیاری موارد دیگر می باشد . تمام این موارد و بسیاری از ترفند های دیگر تنها توسط یک شرکت معتبر در زمینه سئو انجام پذیر است.

قوانین سئو مدام تغییر می کنند

هر ساله قوانین جدیدی از سوی موتور های جستجو برای استراتژی های سئو معرفی می شود. در نتیجه حتی اگر تعداد مقالات و کتاب های زیادی درباره سئو و بهینه سازی سایت بخوانید باز هم از قوانین این بازی عقب هستید. از طرف دیگر گوگل آپدیت هایی جدید را بصورت منظم در الگوریتم های خود اعمال می کند که بررسی این الگوریتم ها تنها توسط یک شرکت معتبر در زمینه سئو انجام پذیر است.

همچنین شما کسب و کار مخصوص به خودتان را دارید و وقت کافی برای شناسایی و سنجش الگوریتم ها و نحوه تاثیر آن ها بر سایتتان را ندارید، اما شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند این موارد را بررسی می کنند و تغییرات الگوریتم و نحوه تاثیر آنها بر نتایج صفحات جستجو را تحلیل می کنند.

اشتباهات سئو به سایت آسیب می زند

ممکن است تصور و دانش شما از سئو اشتباه باشد و اقداماتی که انجام می دهید حتی به ضرر سایت شما باشد و جایگاه خود را در لیست جستجوی گوگل در اثر این اشتباهات از دست بدهید.

برخی از اشتباهات رایج سئو عبارتند از :

  • استفده بیش از حد از کلمات کلیدی
  • محتواهای تکراری
  • بک لینک های مصنوعی و ...

حتی اگر این اشتباهات را در سئو انجام داده باشید یک شرکت معتبر در زمینه سئو می داند چگونه این اشتباهات را جبران کند و در آینده نیز از این اشتباهات اجتناب کند.

ابزار مناسب سئو

شما ممکن است با تمامی ابزار های سئو و بهینه سازی وب سایت آشنایی نداشته باشید و استفاده از  برخی از این ابزار ها برای وب سایت شما ضرورتی نداشته باشد.

یک شرکت معتبر در زمینه سئو می داند از چه ابزاری باید برای بهینه سازی وب سایت شما استفاده کند.

 

سئو و بهینه سازی سایت

 

آنالیز وب سایت در بهینه سازی وب سایت

با استفاده از ابزار های سئو امکان آنالیز سایت و فعالیت های انجام شده بر روی وب سایت وجود دارد.

از طریق این ابزارها می توان فهمید کدام یک از کلمات کلیدی و استراتژی ها برای وب سایت شما کار ساز بوده.

اما بررسی این نتایج ساده نیست و نیازمند داشتن علم در این زمینه است.

آنالیز سایت های رقیب در سئو

یک شرکت معتبر در زمینه سئو می داند در بررسی سایت های رقبایتان دقیقا چه مسائلی را مورد بررسی قرار دهد و می داند برای پیشگیری شما از آن ها چه استراتژی هایی را برای بهینه سازی وب سایتتان پیاده کند.

بازگشت سرمایه از طریق سئو مناسب

سئو، افرادی را مورد هدف قرار می دهد که خود به دنبال خدمات و محصولات شما هستند و جامعه هدف مشخصی دارد.

برای سئو وب سایتتان یک فرد و یا شرکت معتبر را انتخاب کنید کسی که با تمام ترفند های سئو و بهینه سازی وب و استراتژی های آن آشنا باشد تا هم در زمان و هم در هزینه خود صرفه جویی کرده باشید.

  • 5
  • 0
نظرات کاربران (0)
ثبت نظر