خلاقیت در تولید محتوا ، موفقیت در سئو

تاریخ انتشار خبر : 1397 آذر 03

خلاقیت در تولید محتوا ، موفقیت در سئو

پیش از این درباره "محتوا پادشاه است" صحبت کرده ایم حال می خواهیم به تاثیر محتوا در سئو و بهینه سازی وبسایت بپردازیم.

محتوا و بهینه سازی وبسایت دو بخش مرتبط به یکدیگر هستند و هریک بدون دیگری معنایی ندارد. محتوای خلاقانه و منحصر به فرد برای سئو و بهینه سازی وبسایت امری ضروری تلقی می شوند. برای اینکه در بازار رقیب هایتان بتوانید حرفی برای گفتن داشته باشید باید تولید محتوا را رعایت کنید تا به این ترتیب در لیست جستجوی گوگل قرار بگیرید و مشتریان احتمالی را جذب کنید.

 

موفقیت در سئو با راه کارهای ساده در تولید محتوا

 

انتخاب کلمات کلیدی مهم

مهم ترین مسئله در تولید محتوا این است که کلمات کلیدی که مخاطبان هدف شما از آن در گوگل استفاده می کنند را پیدا کنید. پس از اینکه کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارتان را پیدا کردید باید آنها را در محتواهای خود به کا ببرید تا مخاطبانتان به راحتی بتوانند به محتوا دسترسی داشته باشند

توجه داشته باشید در استفاده از کلمات کلیدی نباید افراط کنید چرا که در این صورت نتیجه عکس در رتبه بندی گوگل حاصل می شود و به سئو سایت آسیب می زند.

 

پاسخگوی سوال مخاطبان باشید

برای اینکه از موفقیت محتوای تولید شده مطمئن شوید  در محتوای خود به سوالات مخاطبانتان پاسخ دهید.افراد محتوایی را که به نظرشان جالب باشد را به اشتراک می گذراند و در این روند بازدید سایت و محتوای شما افزایش می یابد. هر چقدر محتوای وبسایت شما بیشتر دیده شود به نظر گوگل محتوا کاربردی ومفید خواهد بود در نتیجه در بالای لیست سرچ ها قرار می دهد. از این رو مطمئن شوید در روند تولید محتوا نیاز های کاربرانتان را پوش می دهید.

 

سئو و بهینه سازی وبسایت

 

استفاده از تیتر در محتوا

محتوایی که یکنواخت باشد معمولا کامل خوانده نمی شود. از این رو محتوایتان را تیتر بندی کنید و تیتر ها را بولد کنید تا مورد توجه کاربران قرار گیرد. پاراگراف هایتان را طولانی ننویسید و مطالب مهم را در ابتدا، وسط و پایان محتوا بگذارید.

 

از آمار و ارقام در محتوایتان استفاده کنید

برای اینکه کاربران به محتوای شما اعتماد کنند استفاده از آمار و ارقام در محتوای تولید شده ضروری است. سعی کنید این موارد را ساده و قابل فهم برای مخاطبانتان بیان کنید تا علاقه خود را برای مطالعه محتوا را از دست ندهند.

 

اسفاده از تصویر در محتوا

از تصاویر جذاب و با کیفیت در محتوایتان استفاده کنید. استفاده از تصاویر و ویدیو در محتوای تولید شده باعث می شود کاربر به محتوا علاقه بیشتری نشان دهد. در استفاده از تصاویر به خاطر داشته باشید حتما تگ alt را به آن اضافه کنید تا تصاویرتان برای موتور های جستجو بهینه شوند.

در نهایت:

تولید محتوای منحصر به فرد برای سئو و بهینه سازی وبسایت ضروری است. اگر محتوای وبسایت را بر اساس کلمات کلیدی تولید کنید و محتوایی جذاب و منحصر به فرد تولید کنید که در آن از تصاویر جذاب و مرتبط استفاده شده است مخاطب محتوای شما را دوست خواهد داشت و در نتیجه گوگل نیز محتوای شما را دوست خواهد داشت. این نکته را فراموش نکنید که سئو و تولید محتوا به یکدیگر مرتبط اند و برای موفقیت باید به هر دو آنها به یک میزان توجه کنید.

 

قیمت سئو سایت

 

  • 0
  • 0
نظرات کاربران (0)
ثبت نظر