6 روش بازاریابی اینترنتی برای افزایش فروش

تاریخ انتشار خبر : 1397 اردیبهشت 15

6 روش بازاریابی اینترنتی برای افزایش فروش

آیا به دنبال بهترین استراتژی و روش بازاریابی اینترنتی هستید؟

آیا شما به دنبال استراتژی هایی هستید که بتواند به طور چشمگیری باعث افزایش فروش شما شود؟

اگر جوابتان بله است، پس از 6 استراتژی بازاریابی اینترنتی برای ساماندهی کسب و کار آنلاین و افزایش فروش خود استفاده کنید. مطمئن باشید رعایت این اصول و روش‌ها به افزایش فروش شما کمک خواهد کرد و باعث ترقی شما می‌شود.

 

6 روش بازاریابی اینترنتی برای افزایش فروش

1) داشتن محصول (خدمات) بهتر و استفاده از طراحی وب مناسب

استفاده از طراحی وب مناسب

داشتن یک محصول یا خدمات با کیفیت بهتر همیشه قدرتمندتر از یک کمپین بازاریابی است تا نتایج سودآور طولانی مدت را تضمین کند. این قانون، ثروت بیشتری را در مقایسه با برخی از تاکتیک های بازاریابی دیگر به وجود آورده است و به همین دلیل است که این موضوع در فهرست بهترین راهبردهای بازاریابی اینترنتی ثبت شده است. محصول بی نظیر، با کیفیت برتر، بهترین نتایج را در کمپین های بازاریابی اینترنتی به ارمغان می آورد.

هرچه محصول شما بهتر باشد، آگهی های تبلیغاتی شما قانع کننده تر و دستاوردهای بازاریابی اینترنتی شما بیشتر می شود. سایت شما نقطه قوت تمامی تلاش های بازاریابی اینترنتی شماست، بنابراین اگر صفحه شما ایراد داشته باشد هیچ وقت تغییری در میزان پیشرفت شما ایجاد نمی کند - صرف نظر از این که مشتریان را از دست می دهید. به همین دلیل طراحی یک سایت که به روز، جذاب، پاسخگو، قوی و دوستانه است ضرورت پیدا می کند.

 

2) استفاده موثر از بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

 استفاده موثر از بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

بهینه سازی سایت و موتور جستجو به نام شما اجازه می دهد تا در لیست نتایج موتورهای جستجو (SERPs) نمایش داده شود. با یک تکنیک SEO مناسب، سایت شما با کلمات کلیدی مورد استفاده برای پیدا کردن انواع محصولات و خدمات شما مرتبط خواهد بود، بیش از 88 درصد از کل مشتریان اینترنت با استفاده از موتورهای جستجو برای سایت ها، اقلام و ادارات جستجو می کنند.

  • سایت های با رتبه بندی برتر به عنوان سایت های "قابل اعتماد تر" مشاهده می شوند و هیچ اتهام پرداختی برای هر کلیک وجود ندارد که این امر منجر به افزایش تعداد ترافیک با ارزش بالا برای سایت شما می شود و همه این کارها می تواند با استفاده از خدمات موثر جستجوگرها انجام شود.
  • برای اطمینان از سئو موثر برای کسب و کار شما، شما باید صفحات وب خود را با کلمات کلیدی در برچسب های متا، عنوان صفحه، سرفصل، URL ها و محتوا بهینه سازی کنید.
  • پیوند دادن صفحات وب سایت به یکدیگر با استفاده از عبارات کلیدی، استراتژی دیگر سئو است که در بین بهترین راهبردهای بازاریابی اینترنتی جایگاه بالایی دارد.

 

3) از بازاریابی ایمیل با استفاده از یک لیست ایمیل و خبرنامه انتخاب شده استفاده کنید

شما باید لیست ایمیل های مختلف و استراتژی های بازاریابی اینترنتی را که نیازهای خاص هر فرد را مورد توجه قرار می دهند مورد توجه قرار دهید. با استفاده از ابزارهای خودکار سازی بازاریابی ایمیل، اهداف خرید مشتریان خود را بررسی کنید و از آن داده ها استفاده کنید تا روش بازاریابی ایمیل خود را ایجاد کنید.

  • حقیقت این است که یک خبرنامه با کیفیت به احتمال زیاد بهترین ابزار نگهداری مشتری است. علاوه بر این، اگر شما از آن با دقت استفاده کنید، می توانید برای مشتری یک منبع خرید واقعی باشید.
  • یک خبرنامه ایمیل فقط یک ایده نیست، بدیهی است، خبرنامه باید دارای مفهوم ارزشمند، محتوا و اطلاعاتی باشد که توسط پایگاه داده شما دارای چشم اندازی ارزشمند است.
  • بنابراین، هر دو هفته، ارسال یک خبرنامه اطلاع رسانی به مشترکین خود از طریق قرار دادن مقالات و راهنمایی، اخبار و پیشنهادات استثنایی را در برنامه کاری خود قرار دهید.

 

صفحه اینستاگرام ایده پویا

 

 

4) استفاده موثر از استراتژی بهینه سازی نرخ تبدیل

بهترین متخصصان بازاریابی اینترنتی می دانند که چه چیزی بازار آن هاست . آنها می دانند مشتریانشان چه کسانی هستند، نیاز ها و اهداف و روحیه خرید آن ها را می دانند و از این داده ها برای افزایش تبلیغات خود استفاده می کنند. بهینه سازی نرخ تبدیل کمک می کند تا بازاریابان به کارآیی بیشتری دست یابند. این مسئله به آنها کمک می کند که تعداد مشتریانشان را بیشتر کنند و از این رو به عنوان یکی از مؤثرترین استراتژی های بازاریابی اینترنتی در نظر گرفته شده است.

  • شما می توانید از بهینه سازی نرخ تبدیل در استراتژی بازاریابی اینترنتی خود برای اطمینان از نتایج بهتر استفاده کنید. CRO راهیست  برای ایجاد سایت قابل اعتماد تر و ساده تر.
  • CRO سریعترین روش برای گسترش منافع و معاملاتی است که از سایت شما تولید می شود. شما می توانید از برخی از بهترین ابزارهای CRO استفاده کنید تا سایت خود را کامل کنید و فروش را افزایش دهد.

 

5) ارائه محتوا، ابزار و منابع رایگان که به مخاطبان هدف کمک می کند

داشتن یک استراتژی بازاریابی اینترنتی بر روی محتوا و ارائه محتوا رایگان، منابع آموزشی و ابزار هوشمند در سایت شما یک روش باور نکردنی برای گسترش معاملات و منافع شماست.

 

6) اطمینان از تبلیغات هدفمند از طریق PPC

اطمینان از تبلیغات هدفمند از طریق PPC

تبلیغات "Pay-Per-Click" (PPC) به عنوان یکی از تاثیر گذارترین راهبردهای بازاریابی اینترنتی در نظر گرفته شده است که تبلیغات خوبی را هدف قرار می دهد. هیچ نوع استراتژی بازاریابی اینترنتی نمی تواند این کار را برای شما به نحو موثری انجام دهد. در یک ساعت از راه اندازی، شما می توانید مبارزات PPC خود را در Google Adwords راه اندازی کنید و می توانید نتایج مرتبط را در سریعترین زمان ممکن مشاهده کنید.

PPC علاوه بر این که به شما کنترل بیشتری بر کمپین های بازاریابی اینترنتی می دهد بلکه به شما اجازه می دهد تا صفحات اصلی خود را در بهترین شیوه ممکن هدایت کنید.

  • PPC  به شما کمک می کند که پیام های هدفمند بیشتری را برای بازدیدکنندگان خود در زمان مناسب ارسال کنید.
  • بدیهی است، با PPC شما باید برای هر کلیک پرداخت کنید تا هزینه های تبلیغاتی وجود داشته باشد.
  • خوشبختانه برای شما، google AdWords  اجازه می دهد از ابزار «پیگیری تبدیل» استفاده کنید تا دقیقا ببینید که کدام کلمات کلیدی تبدیل چشم اندازها و تضمین سود هستند، بنابراین شما می توانید استراتژی بازاریابی اینترنتی و وب سایت خود را به طور منطقی برای اطمینان از نتایجی که تولید کننده تر است، تضمین کنید.

 

 

طراحی سایت فروشگاهی

 

  • 24
  • 5
نظرات کاربران (5)
  • avatar
    ali

    درود بر شما مقاله بسیار ارزشمندی بود البته در کنار این نکات از پکیج های سایت های modiresabz و memberco به خوبی می شه استفاده کرد به نکات واقعا کلیدی اشاره شد ممنونم از نویسنده برای تهیه این پست ارزشمند

  • avatar
    خرید اینترنتی

    فوق العاده مطلبی اعجاب برانگیزی بود که در کنار تمامی اطلاعات توانسته نکات ریز و مهمی را بیان نماید که نتیجه بخش و تاثیرگذار خواهد بود.. خرید اینترنتی باسپاس بانه دات کام

    avatar
    مدیر سایت

    ممنون از حسن نظر شما به ایده پویا

  • avatar
    حسینی

    پکیج اموزشی هم دارید؟ (در زمینه بازاریابی اینترنتی) مطالبتون متفاوت و کامل هست

    avatar
    مدیر سایت

    سلام. به زودی پیکج های آموزشی دیجیتال مارکتیگ و سئو سایت اطلاع رسانی میشه.

ثبت نظر