چگونه بهترین قالب ایمیل را در طراحی سایت استفاده کنیم؟

چگونه بهترین قالب ایمیل را در طراحی سایت استفاده کنیم؟

تاریخ انتشار خبر : 1396 دی 13

چگونه بهترین قالب ایمیل را در طراحی سایت استفاده کنیم؟

تغییر دکوراسیون در قالب ایمیل خبرنامه

 

تغییر کلی طرح های خبرنامه ایده مناسبی نیست زیرا ممکن است مشترکان وب سایت شما را با اختلال مواجه نماید مگر آن که ، پیام هایی کاملا خوش آیند در بر داشته باشد. مثلا ،افزودن طرح گوزن های شمالی و یا برف در قسمت هدر و فوتر مناسب زمانی است که ایام کریسمس را پیش رو داریم. سعی کنید روح تعطیلات را ترویج دهید.

 

قالب خبرنامه

 

استفاده از بنرهای گیف در قالب ایمیل خبرنامه

 

گیف ها معمولا سر دسته هریک از پیام های شما هستند. برخی از اجزای دکوری در پیام های تبریک و یا خود محصولات را متحرک سازی نمایید. ما به شما توصیه می کنیم آیتم های محصولات را نیز متحرک سازی نموده و البته تنها یکی از آن ها را انتخاب کنید. با این کار، می توانید هر اندازه که دوست دارید، بر آیتم تبلیغی مورد نظرتان بیشتر تاکید نمایید.

 

استفاده از عکس و ویدئو کمپانی و یا عکس و ویدئوهای تِم دار در طراحی قالب ایمیل خبرنامه

 

 به پیام خود روح زندگی ببخشید.از تصاویر و یا ویدئوهای تیم دار استفاده کنید. این کار کمک می کند روح زنده کریسمس را به مخاطبانتان یادآوری نمایید. مردم را به سمت خرید از کمپانی خود ترغیب کنید. اگر به اندازه کافی دوستانه با مشتریان رفتار کنید ،می توانید یکی از ویدئوهای کمپانی را نیز اضافه نمایید. حالا که از تصاویر و ویدئوهای کمپانی سخن به میان آمده، بهتر است بدانید که هیچ فرقی نمی کند صاحب یک کمپانی بزرگ و یا یک مغازه بسیار کوچک باشید. هر کدام از تصاویر و یا ویدئوهای شما، باعث شخصی سازی پیام هایتان خواهد شد. از این رو می توانید روابطی بسیار قوی تر با مشتریانتان برقرار نمایید. مردم همواره قدردان صداقت ها هستند.

 

طراحی ایمیل مناسب کریسمس

 

بهتر است در ایام کریسمس، روز تولد و یا مناسبت ها از ویدئوهای مناسب استفاده نمایید. در نظر داشته باشید که تنها از یک ویژگی استفاده شود: یا ویدئوی کمپانی یا یک ویدئوی تم دار. این به خودتان مربوط می باشد. هیچ گاه پیام هایتان را با دوفیلم یا چهار تصویر انباشته نکنید.

یک مورد دیگر هم یادآوری کنیم: ویدئو در یک پیام نمایش داده نمی شود. مشترکان شما از طریق یوتیوب یا ویدئو می توانند آن ها را مشاهده کنند. چنانچه تمایل دارید می توانید یک گام فراتر نهاده و یک ویدئوی شخصی طراحی کنید. این هم مناسب و هم تاثیر گذار خواهد بود.

 

طراحی قالب خبرنامه

 

 

متن مناسب برای خبرنامه

 

منظور ما از متن، تنها خود متن و فونت مناسب آن می باشد. از بهترین تمایلات و آرزوها برای مشتریانتان سخن بگویید و با فونت های مناسب به سخنانتان زیبایی ببخشید.

 

طراحی قالب ایمیل

 

 

رنگ های مناسب قالب ایمیل خبرنامه

 

از این دو مورد اجتناب کنید: استفاده از رنگ های کمپانی در قالب ایمیل های تعطیلات و یا کاربرد تمام رنگ های ممکن که در یک پالت پیدا می شوند. شما تعداد رنگ های مناسبی را برای خودتان انتخاب می کنید فقط  بایستی مطمئن شوید که این رنگ ها در هارمونی کامل با یکدیگر می باشند.

 

نحوه طراحی قالب خبرنامه

 

از لحاظ اجتماعی در قالب خبرنامه، فعال باشید

 

در ایام تعطیلات، افراد دوست دارند زمان بیشتری را با اعضای خانواده خود سپری کنند. ممکن است به همین علت نتوانند از وب سایت شما بسیار بازدید نمایند.  اطمینان حاصل کنید که از لینک های متعدد شبکه های اجتماعی در خبرنامه خود استفاده کرده اید. همه جا فعال باشید. مردم این را دوست دارند و از این احساس رضایت قدردانی خواهند کرد.

 

نحوه طراحی قالب ایمیل

 

استفاده از واژگا ن انرژی بخش در قالب خبرنامه

 

واژگان CTA نباید تنها منحصر به " خرید" و یا "همین الان خرید کنید" باشند. شما با ترجیحات مشتریانتان بیشتر آشنا هستید و از این رو،  واژگان CTA بایستی  شامل "لطفا با من همراه باشید" و یا " برآورده سازی رویاهای من" باشد.

حتی کوپن تخفیف نباید شامل اعداد باشد.

 

قالب ایمیل

 

در قالب ایمیل خبرنامه خود کمی ترفند پیاده کنید

 

از ترفندهای مختلفی در خبرنامه هایتان استفاده نمایید. وقتی قصد دارید مجموعه ای از چند پیام ایجاد نمایید، از ترفندهای مناسب بهره بگیرید. پیامتان به این صورت باشد" ما می دانیم که شما چه چیزی دوست دارید". در خرید بعدی از تخفیف بیست و پنج درصدی ما بهره مند شوید.

 

 

طراحی قالب خبرنامه برای تعطیلات

 

پیشنهاد تخفیف های هیجان انگیز در خبرنامه

 

با در نظر گرفتن هر یک از هفت مورد توضیح داده شده، می توانید اعتماد مشتریان را به دست بیاورید اما برای این که مشتریان جدید تری برای خود جذب نمایید، می توانید آن ها را با حراج ها و تخفیف ها آشنا کنید.

 

قالب ایمیل و خبرنامه

 

هدیه به مشتریان

 

شما می توانید هدیه هایی را به مشتریان با وفای خود تقدیم کنید.  اما اجازه دهید این هدیه ها کمی غیر متعارف باشند. یعنی تا حدودی غیر مرتبط با آرمان های کمپانی تان باشند. مثلا چنانچه شما فروشنده کفش هستید، از جوراب به عنوان هدیه ها استفاد نمایید.

فراموش نکنید که هدیه هایتان را در خبرنامه نمایش دهید!

 

طراحی قالب ایمیل

 

خلاصه سازی

 

ایده هایی که تاکنون با شما به اشتراک گذاشته ایم، ارزش های مساوی دارند. حداقل شش مورد از آن ها را برای جلب توجه مشتریانتان اتخاذ کنید.

ایمیل های تعطیلات خود را ارسال کنید. مشتریان جدید کسب کنید ما صمیمانه امیدواریم که نکات و ایده هایی که در اینجا ذکر کردیم، به شما کمک کند که کسب و کار خود را افزایش دهید.

  • 1
  • 0
نظرات کاربران (0)
ثبت نظر