تولید محتوای(کانتنت) مناسب برای سئو سایت

تاریخ انتشار خبر : 1396 اردیبهشت 24

تولید محتوای(کانتنت) مناسب برای سئو سایت

سئو و بهینه سازی سایت برای موتور جستجو، تکنیکی است به منظور افزایش قابلیت دید و ترافیک صفحات وب و منجر به رتبه بندی های بالاتر در موتورهای جستجو و افزایش تعداد خوانندگان خواهد شد.  نوشتن مقاله یا تولید محتوای مناسب با استفاده از بهینه سازی موتور جستجو به مهارت های نوشتاری بالا نیاز دارد. مهارت ها باید طوری انتخاب شوند که مقاله شما به آسانی خوانده شده و بسیار جذاب باشد.

استفاده همزمان از عبارات و کلمات کلیدی در هر متنی، قابلیت خواندن متن شما را افزایش خواهد داد. در این مطلب شیوه های استفاده از تکنیک بهینه سازی موتور جستجو را برای نوشتن و تولید محتوای مناسب در وب سایت ارائه داده ایم که پس از طراحی سایت موفق آشنایی با تکنیک های تولید محتوا بسیار مفید واقع می گردد:

 

محتوای مناسب برای سئو

 

 

یک طرح کلی برای مقاله ای که می خواهید در وب سایت قرار دهید در نظر بگیرید

محتوای سایت بایستی به درستی نوشته شده و سودمند باشند. همچنین باید حاوی نکات جدید در زمینه های جدیدتر باشند. هر چقدر عبارات اولیه و آغازین مقاله شما جذاب تر و کامل تر باشد، افراد برای خواندن سایر قسمت های مقاله، بیشتر ترغیب خواهند شد. در نظر داشته باشید که مقاله خود را با موضوعات جذاب و مورد علاقه عموم افراد، سرگرم کننده و در عین حال با ارزش انتخاب کنید.

مقاله ای که با محتوای مناسب برای سایت انتخاب شود، ترافیک بیشتری هم در سایت شما در بر خواهد داشت، بدین معنی که خوانندگان بیشتری از سایت شما بازدید خواهند کرد. همین کار باعث می شود مقاله شما از دید  بازاریابان و سایر سایت هایی که در حال پیوستن به سایت شما هستند، بسیار سودمندتر جلوه دهد. با این کار احتمال درصد تبلیغ کنندگانی که مایل اند از صفحه ما برای تبلیغات سودمند استفاده کنند، نیز افزایش خواهد یافت.بازاریابی اینترنتی

موتور جستجوی گوگل، سهم بسزایی در عناوین بسیاری از مقالات و وبلاگ ها دارد. به همین دلیل خیلی مهم است که عبارت کلمه کلیدی به عنوان بخش مهمی از محتوای جستجوگرهای مناسب و موثر در بخش عناوین قرار گیرد.

 

 

لیست کاملی از عبارات کلیدی و کلمه های مهم برای محتوای خود در سایت انتخاب کنید.

این به قدری مهم است که ناشر شما می تواند این عبارات و کلمات را در بخش داده های چند گانه صفحه بگنجاند. این خودش بخشی از کد HTML می باشد.

 

کلمات کلیدی در سئو

 

این مزیت بسیار بالایی برای گوگل و خوانندگان سایت در بردارد. زیرا که خیلی راحت می توانند مطالب مورد نظر خود را با توجه به عبارات و کلمات کلیدی که در ابتدای مقاله آمده، پیدا کنند. بیشتر کاربران و خوانندگان مقالات شما، از همان ابتدای کار به یک تحقیق جزئی در ایترنت بسنده کرده و شاید به همین دلیل است که دوست دارند خیلی سریع مقاله را به پایان رسانده و از صفحه وب سایت خارج شوند.

در واقع، جملات و عبارات کلیدی، همان مفاهیمی هستند که افراد برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص موضوع مقاله شما به آنها نیاز دارند. به عنوان نمونه در مقاله ای با محوریت ماشین های صنعتی، کلمات کلیدی بایستی شامل حرکت، بارگیری و یا تغییر مکان باشند.

عبارات کلیدی، توسط اسپایدرها ثبت می شوند. این اسپایدرها همان اسکریپت هایی هستند که موتور جستجو به هر صفحه در اینترنت ارسال می کند. اسپایدرها در تمام نقاط وب سایت گسترده شده و محتوای اسکریپت ها و کیفیت آنها را تحلیل می کنند. یکی از شیوه های آنها، ثبت عبارت های کلیدی است تا موضوع مقاله مورد نظر در سایت

 را تعیین کنند اما همچنین بررسی می کنند تا مطمئن شوند یک عبارت یا کلمه چندین بار تکرار شده، آیا عبارات از نظر گرامری درست هستند و یا چه نوع هایپرلینک های خارجی و داخلی مورد استفاده بوده است. هایپرلینک ها، همان لینک هایی هستند که به موضوع مورد نظر شما ارتباط نزدیک دارند.

 

محتوای وب سایت را خودتان تالیف کنید

مطمئن شوید که مقاله تان از نظر گرامری کاملا درست نوشته شده است.

عنوانی برای مقاله تان در نظر بگیرید

متن اصلی را به چند پاراگراف با هدرهای مناسب تقسیم بندی کنید.

از همان ابتدای مقاله سعی کنید از عبارات و کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید. بهتر است این عبارات را در اولین پاراگراف نمایش دهید.

در استفاده از عبارات و کلمات کلیدی زیاده روی نکنید. آنها را به طور طبیعی در سراسر مقاله پخش کنید.

مهم ترین کلمات و عبارت های کلیدی را در بخش هدر و عنوان قرار دهید.

اگر امکان دارد عبارت های کلیدی و کلمات مهم مقاله را با فونت های درشت تر  و رنگی به کار بگیرید.

چنانچه از یک عبارت و کلمه کلیدی به صورت کاملا زاینده در متن استفاده کنید، موتور جستجوگر گوگل آنها را به عنوان کلمات زائد در نظر می گیرد. بهتر است هر کلمه کلیدی را تقریبا بین 155 تا 200 کلمه تکرار کنید.

چنانچه عنوان مقاله تان دارای عبارت کلیدی است، اولین جمله از آن بایستی همان کلمه کلیدی را در بر داشته باشد. برای از بین بردن این چالش، بهتر است مقاله تان رابا یک پرسش شروع کنید. از آنجایی که عبارت کلیدی شما در همین جمله ابتدایی نهفته، آن را به صورت پررنگ انتخاب کنید.

همانطور که عبارات کلیدی و یا کلمات مهم را در ابتدای جملات مقاله تان وارد می کنید، توصیه می کنیم آن را در انتهای جملات پایانی نیز ذکر کنید.

 

مقالات سئو

 

 

از وجود هایپرلینک ها در مقاله هایی که در سایت وارد می کنید غافل نمانید

هایپرلینک ها، لینک هایی از سایر صفحات وب هستند که مرتبط با متن شما باشند. می توانید عبارت یا کلمه ای را که از سایر لینک ها کپی کرده اید، به همراه آدرس لینک آن پررنگ کنید. اطمینان حاصل کنید که هر لینک، دارای وب سایت با کیفیتی است که اطلاعات بیشماری به همراه داشته و پیمایش آن آسان می باشد.طراحی سایت

 

سئو سایت

 

 

لینک هایی برای مقاله های سایت خود درست کنید

حتی چنانچه مقاله ای بسیار بزرگ ارائه می دهید، بایستی اجازه دهید تمام دنیا از موضوعات آن مطلع شوند. به طور ساده می توانید لینکی از موضوع مقاله خود در فیس بوک، توئیتر و یا تامبلر قرار داده و دوستان خود را به خواندن مطلب مورد نظر خود دعوت کنید.

کلمات کلیدی مقاله خود را به کلمات بسیار مهمی در فرمت گوگل تبدیل کنید تا گوگل به راحتی در ابتدا و انتهای مقاله تان بر روی آنها تاکید کند.

 

سئو وب سایت

 

 

کاری کنید که اشتراک محتوا و موضوع مقاله سایت برای سایرین بسیار ساده باشد

چنانچه محتوای مقاله تان در سایر سایت ها به اشتراک گزارده شود، گوگل مقاله شما را در ابتدای لیست رتبه بندی قرار خو اهد داد. خودتان مقاله خود را به اشتراک بگذارید.مرحله "Build Links to your Article"، روشی ایده ال  برای شروع می باشد اما این کار ار برای سایر افراد نیز تسهیل ببخشید تا بتوانند محتوای مقاله تان را با افراد بیشتری به اشتراک بگذارند.

  • 6
  • 6
نظرات کاربران (6)
ثبت نظر