اثر بنر ها در بخشی بازدیدکنندگان سایت به مشتری و افزایس ماندگاری در سایت

اثر بنر ها در اثر بخشی بازدیدکنندگان سایت به مشتری و افزایس ماندگاری در سایت

تاریخ انتشار خبر : 1395 بهمن 26

اثر بنر ها در اثر بخشی بازدیدکنندگان سایت به مشتری و افزایس ماندگاری در سایت

حقیقت انکاناپذیری وجود دارد که بنر تبلیغاتی می تواند کمی از روی مکرو حیله باشد. میزان متوسط کلیک، سال به سال درحال کاهش است و دستیابی به جلب توجه مردم سخت تر می شود.

گرچه کلیک ها تنها راه نیستند اما بنرها دلیل خوبی برای کلیک می باشند.

بر طبق مطالعات مدیاتیو، کلیک ها تنها فایده نمایش تبلیغات نیستند. برای مثال، 44 درصد از کسانی که تعامل با یک بنر تبلیغاتی انلاین دارند محصول مورد نظریا برند انلاین را جستجو خواهند کرد و14 درصد آن ها با آگهی دهنده به طور مستقیم و بدون کلیک کردن بر روی تبلیغات، تماس خواهند گرفت.

 

طراحی بنر

 

به علاوه ، هنوز هم  بنر تبلیغاتی می تواند یک منبع عظیم درآمد غیرفعال باشد، بنابراین به عنوان یک راه موثر توسط ناشرین و وبلاگ نویسان قدرتمند درعرصه معرفی یک محصول، متصورمی شود.

بنر تبلیغاتی ممکن است در بسیاری سطوح موثر باشد، اما آن ها نیز نیاز به ایستادگی در وب سایت های بصری به طورفزاینده و همچنین غلبه بر کاهش گستره توجه دارند.

در ادامه 5 مثال برای بیان این موضوع که چگونه شما می توانید به شکل صحیح از بنر تبلیغاتی استفاده کنید، گردآوری شده است .

 

1.همخوانی بنر با پیام مورد نظر

بنر تبلیغاتی شما، شانسی برای بیان متن و موقعیت پیام از طریق صفحه ورودی سایت و همچنین بیان موارد مورد بحث شما می باشد و این راهی است برای برند کردن پیامتان با استفاده از تاکتیک های مشابه با آن چه در کمپین های بازاریابی دیگر استفاده می شود. بنر تبلیغاتی می تواند بازدیدکنندگان را وادار به دنبال کردن لینکی که پیام شما به آن سو هدایت می کند، باشد.

در این جا مثالی وجود دارد که این نکته را به خوبی روشن می سازد : سازمان عفو بین الملل به شدت در ساخت و خلق کمپین بازاریابی (از جمله بنر تبلیغاتی) که در تحویل وارایه پیام نیز قدرتمند هستند، مهارت دارد.

 

افزایش ماندگاری کاربران

 

2.استفاده از بنرها برای ترویج پیشنهاد ویژه

هیچ چیز بهتر از کلیک برای یک پیشنهاد خاص وجود ندارد (کاهش قیمت ها) و خریدار می تواند همین حالا سود ببرد. برای مثال ، اگر شما یک مورد کالای رایگان داشته باشید که می خواهید به عنوان بخشی از معرفی محصول خود به مشتریان، آنها را ترغیب به خرید کنید، بنر تبلیغاتی بهترین مکان برای قراردادن یک CTA (مانند آیکون تماس) می باشد که در لحظه ورود فرد به صفحه دیده خواهد شد.

بنر تبلیغاتی بیشتر شبیه نتایج در یک تبدیل هستند (بازدیدکننده به خریدار) اگر خالق اثر ایده "ضرورت و فوریت" را به مشتری تزریق کند.

 

بهبود رتبه سایت

 

محمد عبدالهی بنیان گذار اکسیژن میت پیشنهاد می کند CTA باید واضح باشد و مستقیما به موضوع اشاره  کند.

 تبلیغات ذیل پیشنهاد بسیار ویژه و به جایی را معرفی می کند (سایت هوندا به طورمستقیم به این که این پیشنهاد ضروری است اشاره نمی کند اما درجه بندی افراد را مورد هدف قرار می دهد، کسانی که مخاطب هدف و اصلی در طول ماه های تابستان هستند):

 

اثر طراحی بنر در سایت

 

3.اجازه دهید بنرهای شما شخصی شوند

یکی از مثال های مورد علاقه من که برپایه هیجان و احساسات می باشد بنرهایی است که با ساختار استرالیایی و از گروه کوییت ویکتوریا می آید. با کلیک برروی دکمه پخش، شما می توانید به یک تمرین تعاملی بروید ، که به شما نشان می دهد آنچه احساس می کند شبیه احساس داشتن نفخ است . پس از تست ، شما داستان شخصی مایک رابرتز را می آموزید کسی که درباره این کشمکش صحبت می کند.

 

 

این یک تبلیغ خوب است که به شما نشان می دهد چگونه بنرها می توانند برای اتصال بر یک سطح عمیقا عاطفی استفاده شوند. اتصال احساسات، کاربران را مشغول می کند، و آن ها را ترغیب به توجه می نماید .

 

  1. استفاده از چهره های شناخته شده در بنر

بازاریابی تاثیرگذار یک برد برای نمایش تبلیغات است! اجازه دهید یک چهره مشهور کوچک در معرفی یک محصول و بازار، شما را تایید کند که به نوعی بازاریابی اجتماعی در کنارحساب رسانه های اجتماعی و به همان خوبی که نمایش خلاقیت تبلیغاتی شما می باشد ، خواهد بود.

نیل پاتل نمونه اصلی از آن چه به درستی انجام شده است، می باشد.

 

 

  1. بنر تبلیغاتیتان را با رنگ ها و لوگو برند خود تطابق دهید

پیوند دادن بنر تبلیغاتی در میان صفحات وب با تصویر بصری نام تجاری به شما اجازه خواهد داد تا نام تجاری هشیاری بسازید و کلیک ها و تبدیلات بیشتری تولید نمایید و یک استاندارد قابل تشخیص تنظیم کنید. مطمئن شوید بنرهای شما مطابق با موارد زیر باشند:

  • لوگوی سایت
  • صفحه تبلیغاتی ورودی سایت
  • طرح رنگ سایت
  • نام تجاری رسانه های اجتماعی ( به تازگی نمودار اندازه تصویر رسانه های اجتماعی در اینجا قرار داده شده است)

یادداشت: این روزها با استفاده از بازاریابی مجدد (هدف گذاری مجدد) اتصال تمام نقاط بازاریابی آسان تر شده است.

هلوفرش مثالی خوب برای نگهداشتن همه کانال های بازاریابی مطابق با معیارهای بازاریابی بصری است.

به لوگوی آن ها نگاه کنید:

 

 

حالا به بنرهای آن ها نگاه کنید:

 

 

 

نگاهی به کانال های شبکه اجتماعی آن ها بندازید:

 

 

وبازاریابی آفلاین آن ها را نگاه کنید:

 

 

دفعه بعد که شما این لوگوی سبز یا حتی یک تصویردرسایتی بینید حتما خواهید دانست که آن برند درباره چیست!

اقدام کنید!

در زیر تعدادی نکته قابل اجرا برای خلق یک بنر تاثیرگذار کمپین تبلیغاتی را ملاحظه خواهید نمود:

استفاده از ابزار صحیح

همه مثال های بالا را در ذهن نگه دارید ، در ادامه یک سری ابزارهای ساده برای ساخت بنر تمام عیار خودتان وجود دارد:

خالق بنر

بنراسنک برای شما مجموعه ابزاری برای طراحی یک بنر تاثیرگذار با استفاده آسان فراهم می کند. ویرایشگر تصویری آن که چند روز پیش راه اندازی مجدد شده است در حقیقت لذت کار با این ابزار را افزایش می دهد. شما می توانید به قالب های طراحی متعدد ، عکس های زیبا ، ایفکت های متحرک، فونتها و امکانات دیگری نیز دسترسی داشته باشید نظیر:

  • می توانید به آسانی صفحات وب ایستا ، صفحات متحرک HTML5 و بنر تبلیغات تعاملی بسازید
  • دسترسی به نتایج تحلیلی بنر نشان می دهد چگونه کاربران با آثار شما تعامل و رابطه برقرار می کنند

 

 

تولید کننده پالت رنگ بنر

پیکتاکیلوس به شما اجازه می دهد پالت رنگ را برپایه لوگوی خودتان تولید کنید. همچنین در قسمت بالای صفحه ، رنگ های مطابق با لوگوی شما را نیز پیشنهاد خواهد کرد.

تجزیه و تحلیل اثربخشی بنر

واس به شما اجازه می دهد بنرتان را تجزیه و تحلیل کنید، برای شناسایی این که آیا این بنر دراولین نگاه احساس واثری خوب برای ببیننده می سازد یا نه:

  • هیت مپس مکان هایی از تصویر را که برای دریافت توجه در خلال اولین 3 تا 5 ثانیه، شبیه هم هستند را متمایز می کند. اگر تنها مناطق سبزو آبی آشکار شوند ، هیچ منطقه قابل اعتماد برای جلب توجه وجود ندارد.
  • نواحی، احتمال این که یک نفر در اولین 3 تا 5 ثانیه به آن قسمت نگاه خواهد کرد را نشان می دهند. مناطق بدون یک ناحیه توجه کمی را دریافت می کنند و یا حتی هیچ توجهی را دریافت نخواهند کرد.

 

 

تست A/B یا دوبخشی

یک مورد خوب برای مطالعه ، استفاده سونی از بنر تبلیغاتی در بازار اروپایی است که به نظر من هر کسی باید آن را ببیند .

با استفاده از تست دوبخشی ، آن ها توانایی اصلاح و بهبود بنر تبلیغاتی را داشتند و می توانستند بهترین روش را برای اجرای آن انتخاب نمایند. با این روش هدف آن ها که نزدیک کردن بازدیدگنندگان به سبد خرید بود، 21.3 درصد افزایش و ارتقا یافت.

من همیشه این نوع نتایج الهام بخش را پیدا می کنم ، زیرا نشان می دهد هیچ طرح و برنامه کاری برای یک بنرتبلیغاتی شگفت انگیز وجود ندارد. آزمون و خطا ، بهبود وکامل کردن، و به حداکثر رساندن نتایجی که هر کسی می تواند آن را انجام دهد ، چه برای یک شرکت عظیم مانند سونی کار کند ، یا یک موسسه کوچک تازه کار با منابع تامین کننده شخصی.

مطالب بیشتر در مورد تست دوبخشی را در این قسمت بخوانید.

بنر تبلیغاتی می تواند تاثیرگذار باشد!

 در نهایت آن چه شما باید در این مطلب فرا می گرفتید این است که بنر تبلیغاتی یک تاکتیک یا فن واقعا عالی برای بهبود روند تبدیلات می باشد . مطمئن باشید حتما این تکنیک می تواند پربازدیدکننده یا بالعکس باشد ، اما قشنگی این روش آن است که : قابل انطباق و سازگار است و همه آن چه که نیاز دارید تعدادی ابزار کاربردی و تست دوبخشی برای تصاحب جایی است که شما می خواهید درآن جا باشید.

آیا مثال هایی از این که چگونه تبلیغات بنری می تواند بیشتر موثر و تاثیرگذار باشد ، دارید ؟ اگر پاسختان مثبت است دربخش نظرات ما را از آن ها مطلع گردانید.

 

 

 

 

  • 2
  • 0
نظرات کاربران (0)
ثبت نظر