طراحی سایت خبرخوان آبشار 24 توسط تیم فنی ایده پویا پیاده سازی و راه اندازی گردید. سایت خبر خوان آبشار 24 با استفاده از روش xpath توانایی خواندن اخبار همزمان را بصورت ربات از سایت های خبری را دارد. این ربات قدرتمند توانایی خواندن اخبار از بیش از 40 سایت خبری را داشته و می تواند بصورت تایم های 5 دقیقه ای اخبار را از سایت خوانده و اطلاعات ، تصاویر و محتوا را در بانک اطلاعاتی خود سایت ذخیره نماید  تا پس از تایید مدیر سایت آن را انتشار دهد. این سایت توانایی هندل کردن 50 هزار کاربر را در روز دارد و ربات خبر خوان نیز بصورت  جداگانه اخبار را کرال می نماید. این سایت خبری علاوه بر داشتن سیستم ربات خبر خوان توانایی خواندن اخبار از rss های سایت های خبری را دارد.
طراحی سایت خبری و طراحی سایت خبر خوان در حالیکه  بسیار ساده به نظر می رسد ولیکن با توجه به حجم بالای دیتا و کاربر و خواندن اطلاعات از سایت ها و هندل کردن اطلاعات برای بازدیدکننده بصورت همزمان کاری بسیار پیچده است.
عملکرد سیستم طراحی شده به نحوی است که سایت با حداقل امکانات سخت افزاری سروری نیز فعال بوده و لطمه ای به فعالیت سرور ایجاد نمی شود.
در طراحی سایت  خبری آبشار 24 از ماژول های تهیه rss reader برای خواندن rss سایت ها، تهیه ربات خبر خوان از هر سایت خبری با استفاده xpath،اضافه کردن rss و ربات به تعداد دلخواه، نمایش اخبار بصورت تیتر ، خلاصه و لینک،تعریف زمان و تعداد خواندن مطلب از سایت اصلی توسط rss  و ربات برای هر سایت بصورت جداگانه استفاده شده است .

  • زمینه فعاليت : سایت خبری
  • سال انجام : 1397
  • وضعیت : اتمام
مشاهده سایت
خدمات ایده پویا : طراحی وب سایت و پیاده سازی - پشتیبانی