طراحی سایت چاپ و گرافیک

تاریخ انتشار خبر : 1395 خرداد 24

طراحی سایت چاپ و گرافیک

طراحی سایت چاپ و گرافیک از جمله طراحی سایت های تخصصی است که شرکتهای طراحی سایت در راه اندازی آن دقت زیادی می نمایند، دلیلش این است که این سایت ها برای طراحان چاپ و گرافیک بوده که از طراحی سررشته دارند. طراحی وب سایت برای نمایش نمونه های گرافیکی و چاپی از یک سری ویژگی های خاصی باید برخوردار باشد و تمامی معیارهای طراحی سایت چاپ و گرافیک باید در آن در نظر گرفته شود.

از جمله مواردی که در طراحی این نوع از طراحی سایت ها از دید طراحان مخفی نماند این است که آیا افراد مختلف به راحتی با انواع مرورگرها می توانند به طراحی سایت دسترسی پیدا کنند یا محدویتی در دسترسی به سایت وجود دارد؟

 

اینستاگرام ایده پویا

 

ویژگی های طراحی سایت چاپ و گرافیک

طراحی سایت چاپ و گرافیک همان طور که از نام آن بر می آید باید از گرافیک بسیار قوی و بسیار متفاوت از بقیه سایت ها باشد چرا که طراحی سایت حرفه ای به عنوان معرف و نماد شرکت متقاضی می باشد، بنابراین گنجانیدن تصاویر و نمونه های عالی از کارهای گرافیکی شرکت یا طراح بسیار لازم و ضروری است؛ البته نباید بیش از اندازه نیز تصاویر را در گالری سایت گنجاند و در حد امکان باید حجم تصاویر را کم کرد تا به راحتی تصاویر برای بیننده قابل لود شدن باشد.

 

سایت چاپ و گرافیک

 

شرکت های طراحی سایت در مورد تمامی سایت ها امروزه به این توافق رسیده اند که برنامه نویسی و راه اندازی سایت ریسپانسیو باید مورد مورد تمامی طراحی سایت ها انجام گیرد تا سایت برای کسی که قصد بازدید آن را بر روی تلفن همراه خود دارد نیز به سهولت و بدون مشکل انجام گیرد، در مورد طراحی سایت چاپ و گرافیک نیز این موضوع اهمیت بسیار دارد که همخوانی و سازگاری این نوع سایت ها بر روی انواع تلفن همراه افراد مختلف به عنوان یک مزیت غیرقابل انکار محسوب می شود.

 

شرکت های طراحی سایت در طراحی سایت چاپ و گرافیک بر این موضوع اتفاق نظر دارند که هدف از طراحی اینگونه سایت ها به نمایش گذاشتن تصاویر و نمونه کارهای شرکت یا طراحی است و درج محتوای خارج از حوصله مخاطبان عملا موجب دلزدگی کاربران می شود بنابراین از محتواهای کوتاه و در حد چند خط معرفی کار استفاده می کنند.

 

پایه اصلی طراحی سایت چاپ و گرافیک بازی با رنگ ها و ارائه چیدمانی زیبا و چشم نواز به کاربران است که در همان نگاه اول کاربران را مبهوت سایت کند و در نتیجه  با دیدن نمونه کارها به سفارش کار خود ترغیب می شوند؛ بنابراین درج نمونه کارهای قوی در سایت نیز بسیار مهم است که مشتری با دیدن نمونه کارها از سپردن کار خود به سایت اطمینان حاصل کند.

 

شرکت های طراحی در طراحی سایت چاپ و گرافیک تمام هنر خود را به کار می بندند که سایت قوی را تحویل مشتری دهند که از هر نظر بتواند موجبات رضایت وی را جلب کند گرچه به نظر می رسد طراحی چنین سایت هایی به لحاظ ماهیتی که دارند اندکی مشکل است ولی با طراحی چند سایت موفق می توانند نام و نشانی برای خود باز کنند و مورد توجه متقاضیان قرار گیرند.

 

سئو سایت

 

  • 1
  • 4
نظرات کاربران (4)
ثبت نظر