تولید محتوا برای وب سایت

تاریخ انتشار خبر : 1398 فروردین 17

تولید محتوا برای وب سایت

20 مزیت تولید محتوا برای طراحی وب سایت و کسب و کار شما

امروزه تاکتیک بازاریابی محتوایی یک تاکتیک جذاب و مناسب برای کمک به وب سایت های مختلف در جهت جذب، ایجاد مشارکت و مشعوف کردن  مشتریان می باشد. در ادامه به تعدادی از مزایای بازاریابی محتوایی خواهیم پرداخت:

١- بازاریابی محتوایی باعث ایجاد نرخ تبادل خواهد شد

احتمالاً یکی از مزایای بازاریابی محتوا این است که به شما در افزایش نرخ تبدیل سایت کمک خواهد کرد. تحقیقات نشان داده است که شرکت هایی که دارای برنامه ریزی مداوم برای تولید محتوا هستند که ۶ برابر بیشتر از رقبای خود که توجهی به بازاریابی محتوایی ندارند نرخ تبدیل را تجربه خواهند کرد. این مسئله نشان دهنده این است که سرمایه گذاری زمان، پول و منابع بر روی بازاریابی محتوایی در نهایت پاداش شما را با افزایش نرخ تبدیل خواهد داد.

 

٢- محتوای تاثیر گذار باعث ورود ترافیک بیشتر به سایت شما خواهد شد

تولید محتوای تاثیرگذار و کاربردی صورت مداوم در طول زمان به افزایش بازدید کنندگان سایت شما به طور قابل توجهی کمک خواهد کرد. تحقیقات نشان داده است شرکت هایی که به صورت ماهیانه به طور متوسط ۱۶ پست در وبلاگ خود منتشر می کنند سه و نیم برابر بیشتر ترافیک دریافت خواهند کرد. برای افزایش ترافیک سایت توصیه میشود که از محتوای مناسب با زمان بندی منظم استفاده کنید.

 

 

صفحه اینستاگرام ایده پویا

 

 

٣- محتوای کاربردی که منجر به ایجاد مشارکت کاربران شود، می‌تواند آگاهی برند ایجاد کند

در دنیای بیرون از کسب و کار شما بسیاری از مشتریان وجود دارند که محصول و یا خدمات شما بسیار برای آنها مناسب و حتی جذاب خواهد بودبود، اما مسئله اینجاست که آنها از شما چیزی نمی دانند. با تولید محتوای کاربردی می توانید ارزشی برای مخاطبان هدف خود ایجاد کنید تا بدین وسیله منجر به مشارکت لیدها و در نتیجه آشنایی با برند شما شود. آشنایی با برند یا همان آگاهی برند یکی از ارزشمند ترین کارهایی است که بازاریابی محتوایی برای شرکت شما انجام خواهد داد.

 

۴- شرکت شما میتواند با استفاده از محتوای با کیفیت مشتریان را آموزش دهد

 

content marketing

 

مشتریان و لید های شما مشکلاتی دارند که برند شما می‌تواند آن ها را حل کند. با استفاده از محتوای کاربردی در سایت می‌توانید در مورد راه حل های خود برای مشکلات و چالش های مشتریان آموزش های مناسب ایجاد کنید.

 

۵- محتوا باعث ایجاد اعتماد در مخاطبان هدف شما خواهد شد

آموزش بیشتر به مشتریان و ایجاد ارزش بیشتر برای آنان به معنی اعتماد بیشتر آنان به برند شما خواهد بود. با آموزش و اطلاع رسانی مناسب به مخاطبان هدف در مورد چالش ها و مشکلات آن ها و همچنین ارائه راه حل‌های مناسب از طریق محتوا می‌توانید یک ارتباط مناسب با مشتریان ایجاد نموده و برای ایجاد اعتماد بر مبنای ارزشهای مشتری فعالیت نمایید.

 

۶- محتوای خوب باعث ایجاد و پرورش ارتباط با مشتریان خواهد شد

 

تولید محتوا

 

برای ایجاد مشتریانی وفادار و در نهایت تبدیل آنها به نماینده برند خود می‌توانید ارتباطات خود را با مشتریانتان تقویت نمایید. این کار از طریق تولید و ارائه محتوای کاربردی و مناسب امکان پذیر خواهد بود.

 

٧- محتوای ارزشمند باعث ایجاد باور پذیری در برند خواهد شد

همزمان باتولید محتوای مناسب و کاربردی برای کاربران شما اقدام به تولید ارزش برای سهم ها و مشتریان کرده اید و بنابراین باعث ایجاد باورپذیری در مورد برند خود خواهید شد.

 

٨- با استفاده از محتوای با کیفیت میتوانید جایگاه خود را در صنعت به عنوان یک متخصص مشخص نمایید

تولید محتوای با کیفیت در یک صنعت می توانید به عنوان رهبران افکار و عقاید مطرح شوید. معمولاً در هر بخش و سنتی مردم برای دریافت اطلاعات مناسب بهره بر افکار و عقاید آن صنعت مراجعه می‌کند. این محتوا می‌تواند برای شما جایگاه یابی برندتان را انجام دهد.

 

٩- با استفاده از محتوای خوب می‌توانید به خریداران برای جابجا شدن در سفر خریدار با سرعت بیشتر کمک کنید

همه مصرف کنندگان پیش از خرید مراحلی را به صورت پله به پله طی خواهند کرد. آنها در ابتدا نیاز به شناسایی چالش خود دارند و سپس بایستی پتانسیل راهکار مورد نیاز برای این چالش را ارزیابی کنند. در نهایت یک تصمیم خرید بر مبنای تحقیقات پیشین خود خواهند گرفت. با ارائه محتوای مناسب می‌توان در تمامی مراحل به مصرف کننده کمک کرد تا سریع تر بتواند به مراحل نهایی و خرید برسد.

 

١٠- محتوای بیشتر دلیل مناسبی برای ماندن بازدیدکنندگان در سایت شما خواهد بود

 

بازاریابی محتوا

 

حرکت شما فرصت محدودی برای جذب کردن بازدیدکنندگانی که به سایت شما وارد شده اند دارد. محتوای بیشتر با کیفیت بیشتر و نرخ مشارکت بالاتر دلیل بهتری برای ماندن بازدیدکنندگان در سایت شما است. با طولانی تر شدن زمان توقف بازدید کننده در سایت شما مدت زمان بیشتری را برای آموزش چگونگی رفع نیاز و ترغیب وی به خرید خواهید داشت.

 

١١- محتوا به شما در سئو سایت و دیده شدن به صورت آنلاین کمک می کند

بسیاری از مصرف کنندگان برای یافتن کالا و یا خدمات مناسب به موتورهای جستجو مراجعه می کنند. بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو روند بهینه سازی رتبه سایت شما برای رتبه‌های بهتر در نتایج موتورهای جستجو است. هرچقدر کیفیت محتوایی شما بیشتر باشد نتایج سئوی شما نیز بهتر خواهد بود. و همچنین رتبه بهتر در نتایج موتورهای جستجو منجر به دیده شدن بیشتر شما توسط مصرف کنندگان می‌گردد.

برای مثال فرض کنید یک مصرف کننده در حال جستجو برای یک کمپرسور هوا است به احتمال زیاد اگر مطالب مناسبی بر روی سایت شما در مورد کمپرسور هوا وجود داشته باشد گوگل یا هر موتور جستجوی دیگر شما را به مصرف کننده نشان خواهند داد در نتیجه با ورود مصرف کننده به سایت شما، فرصت خواهید داشت علاوه بر اینکه جواب سوال او را در محتوای خود داده اید اندکی نیز به آگاهی از برند خود کمک کرده و او را به مشتری تبدیل نمایید.

 

١٢- بازاریابی محتوایی از لحاظ اقتصادی به صرفه تر است

بازاریابی محتوایی در مقایسه با بسیاری از روش‌های سنتی و برونگرایی تبلیغات روش نسبتا مناسب تری از لحاظ هزینه ها خواهد بود. از آنجایی که بازاریابی محتوا روشی است که  ساده تر می‌توان آن را آغاز کرد و همچنین برای مشتریانی که از تبلیغات برونگرا و سنتی خسته شده‌اند بسیار جذاب و مناسب خواهد بود، روشی است که برای ایجاد مشارکت و تبدیل بازدیدکنندگان به سرنخ و مشتری هزینه کمتری لازم خواهد داشت. در تحقیقات انجام شده نشان داده می شود که بازاریابی محتوایی با ۶۲% هزینه  کمتر، سه برابر لید بیشتر ایجاد خواهد کرد.

 

١٣- محتوای هدفمند به شما در دست یابی به مخاطبان خاص کمک می کند

دقت داشته باشید که وقتی صحبت از مصرف‌کنندگان آنلاین می‌شود بسیاری از مصرف کنندگان به کالای شما علاقه مند نیستند. با استفاده از بازاریابی محتوایی می‌توانید مصرف کنندگانی را مورد هدف قرار دهید که کالا یا خدمات شما برای آنها جذابیت دارد.

 

١۴ - انتشار محتوا در وبلاگ و دیگر مدل های محتوا  به شما در رقابتی ماندن کمک خواهد کرد

آیا میدانستید ۵۳ درصد از بازاریابان تولید محتوای وبلاگ را بالاترین اولویت بازاریابی درونگرای خود میدانند؟ دلیل این مورد این است که محتوای وبلاگ بر جذب مشارکت و خشک نمودن بازدیدکنندگان و مشتریان بسیار موثر است. اگر شما بخواهید در بازار رقابتی آنلاین فعال ما نیز بایستی محتواهایی شبیه به کتاب الکترونیک اینفوگرافی و یا محتوای متنی جذاب برای مخاطبان خود تولید و منتشر کنید.

 

١۵- خریداران پیش از ارتباط با واحد فروش محتوای شرکت طراحی سایت شما را بررسی خواهند کرد.

یکی دیگر از مزایای بازاریابی محتوایی این است که به شما اجازه می‌دهد پیش از دسترسی فیزیکی به مشتری به عنوان مشتری بالقوه با وی ارتباط برقرار نمایید. طبق یک آمار تحقیقاتی در سال ۲۰۱۶ ۴۷ درصد از خریداران بین ۳ تا ۵ محتوای سایت فروشنده پیش از خرید بررسی می کنند.

 

١۶- محتوا قابلیت به اشتراک گذاری دارد.

 

تولید محتوای جذاب

 

یکی از راه های مناسب تبلیغات به اشتراک گذاری محتوا از طریق مشتریان فعلی سرنخ‌ها و یا مدافعان کسب و کار شما است. این نوع از به اشتراک گذاری محتوا که بسیار به بازاریابی دهان به دهان نیز شبیه می باشد از طریق بازاریابی محتوا بسیار بیشتر امکان‌پذیر می باشد. با فوروارد شدن ایمیل شما توسط یکی از مشتری های فعلی و یا ارسال پست شبکه اجتماعی تان برای دوستان دیگر احتمال دیده شدن برند شما به شدت افزایش خواهد یافت.

 

١٧- بازاریابی محتوایی به شما در ایجاد یک ارتباط شخصی و انسانی کمک می کند

در بسیاری از مواقع نشان دادن جنبه انسانی کسب و کار شما بسیار سخت خواهد بود. شما از طریق محتوا می‌توانید صدا و شخصیت برند خود را ایجاد و به گوش مشتریان برسانید. برای این کار کافیست اندکی شخصیت در محتوای وبلاگ ویدئو و پست های شبکه های اجتماعی ایجاد کنید.

 

١٨- بازاریابی محتوایی برای هر کسب و کاری در هر صنعتی کاربردی است

ممکن است به این مسئله فکر کنید که بله بازاریابی محتوایی بسیار خوب و کاربردی است اما به هیچ وجه در صنعت کاری من پاسخ نخواهد داد. ولی واقعیت این است که بازاریابی محتوایی یک روش موثر بازاریابی دیجیتال برای هر کسب و کار در هر صنعتی از مصرف کننده خرد تا تکنولوژی ها و تولیدکنندگان بزرگ میباشد. کلید موفقیت در بازاریابی محتوایی پیدا کردن عنوان و مدل صحیح برای محتوایی است که برای مخاطبان منحصر به فرد شما بهترین باشد.

 

١٩-بازاریابی محتوایی به شما کمک می کند مشتریانی فراتر از انتظار خود را به سایت بیاورید

به وسیله تولید و انتشار مطالب و محتوای مناسب با مخاطب هدف خود و همچنین شناسایی نیازهای آنان و پاسخ دادن به این نیازها می‌توانید مشتریان خود را از جاهایی جذب کنید که شاید انتظارش را هم نداشتید. تولید محتوا در شبکه های اجتماعی و وبلاگ ها باعث می شود برنده شما بیشتر و بیشتر شناخته شود.

 

٢٠- به اشتراک گذاری محتوای بیشتر به معنای ایجاد ترافیک بیشتر در شبکه های اجتماعی است

 

content sharing

 

شبکه های اجتماعی یک راهکار مناسب برای ایجاد ارتباطی بلندمدت با مشتری هستند. محتوای مناسب و کاربردی و با کیفیت باعث می شود بتوانید این ارتباط را بهتر ایجاد و نگهداری کنید. همچنین با تولید محتوای با کیفیت روز به روز بر تعداد مخاطبان شما افزوده خواهد شد.

 

در بالا بسیاری از مزایای بازاریابی محتوایی را با هم مرور کردیم ولی با نگاهی به اطراف خود نیز می توانید متوجه شوید که روز به روز بر تعداد طرفداران بازاریابی محتوایی در میان کسب و کارهای مختلف و همچنین بازاریابان افزوده می شود. این مسئله خود گواهی بر مفید و کاربردی بودن بازاریابی محتوایی در کسب و کارهای مختلف است.

 

سئو و بهینه سازی سایت

 

  • 2
  • 0
نظرات کاربران (0)
ثبت نظر