7 نکته سئو، تنها نیاز شما برای کسب رتبه در گوگل

تاریخ انتشار خبر : 1397 اردیبهشت 16

7 نکته سئو، تنها نیاز شما برای کسب رتبه در گوگل

به نظر شما چرا هواپیما ها سقوط می کنند؟ با تمام قطعات متحرک درون یک هواپیما، به نظر می رسد که چیزی به راحتی شکست خورده است. پس چرا این اتفاق می افتد؟ این اتفاق یک دلیل اصلی دارد و آن چک لیست است.

قبل از اینکه خلبان پرواز کند، آنها یک چک لیست کامل پرواز را انجام می دهند تا اطمینان حاصل شود که همه چیز درست کار می کند.

بنابراین، قبل از اینکه مطلب بعدی محتوای وب خود را منتشر کنید، آن را از طریق چک لیست 9 مرحله ای SEO بسنجید:

  1. یک کلید واژه خوب برای تمرکز بر روی آن انتخاب کنید

اولین گام این است که عبارت جستجو یا عبارت مورد نظر خود را  انتخاب کنید. اگر من در مورد بهترین اسباب بازی های سگ برای سگ های کوچک بنویسم، می خواهم بفهمم مردم چه چیزی را جستجو می کنند.

ساده ترین راه این کار این است که از Google Keyword Planner استفاده کنید، یک ابزار رایگان است که برآورد شما را برای هر عبارت جستجو نشان می دهد.

به عنوان مثال، متوجه شدم که "اسباب بازی های سگ کوچک" 590 جستجو ماهانه دریافت می کنند - بالاتر از هر ترکیبی از کلمات مرتبط دیگر.

  1. تحقیق در بازار رقابت

به سایت گوگل رفته و نگاهی به تمام مطالب در صفحه اول GOOGLE در ارتباط با کلمات کلیدی تان بیندازید.

7 نکته سئو، تنها نیاز شما برای کسب رتبه در گوگل

  1. بهترین مطالب را برای وب سایت بنویسید

اکنون که شما بازار رقابت را می دانید ، وقت آن رسیده است که بهترین محتوا را ایجاد کنید. این مهم ترین بخش است و باید شگفت انگیز باشد.

فرقی نمی کند  که  شما در حال ایجاد یک پست وبلاگ، صفحه فروشگاه تجارت الکترونیک و یا صفحه خرید و فروش هستید. لازم است بهتر از بقیه باشید.

  1. کلمه کلیدی را در عنوان صفحات وب سایت خود قرار دهید

عنوان صفحه شما باید حاوی کلمه کلیدی شما باشد، علاوه بر این، عنوان نیز باید به اندازه کافی جالب باشد که مردم واقعا بخواهند روی آن کلیک کنند!

  1. کلید واژه را در اسم و تگ های تصویر استفاده کنید

در مرحله بعد، اگر پست وبلاگ شما حاوی تصاویر باشد، می توانید از این تصاویر به همراه کلید واژه ها استفاده کنید. دو راه برای انجام این کار وجود دارد:

  • اسم تصویر
  • تمامی تگ های تصویر

برای تغییر نام تصویر، به سادگی نام تصویر را بر روی کامپیوتر خود قبل از آپلود تغییر دهید. به جای یک فایل به نام "2831274.jpg"، شما می توانید آن را به نام "اسباب بازی کوچک 1.jpg" نامگذاری کنید.

  1. لینک های داخلی  را در متن وب سایت وارد کنید

اگر شما در مورد بهترین مطالب خود صحبت نکنید، چرا باید فرد دیگری اهمیت بدهد؟ به همین دلیل مهم است که بهترین مطالب SEO شما به صورت داخلی با صفحات دیگر در وب سایت شما مرتبط باشد.

بله، این به این معنی است که شما ممکن است نیاز به بازگشت و ویرایش برخی از پست های قدیمی تر داشته باشید.

7 نکته سئو، تنها نیاز شما برای کسب رتبه در گوگل

  1. مهم ترین نکته SEO: دریافت لینک های خارجی

لینک های خارجی لینک هایی از وب سایت های غیر از خود شما هستند. گوگل به شدت بر روی لینک های خارجی تاکید دارد. شما می توانید در طول روز در مورد خودتان و مهارت های خود صحبت کنید، اما هیچ کس به شما اعتماد ندارد. اما به محض اینکه دیگران درباره شما صحبت کنند، بقیه افراد نیز متوجه می شوند.

چک لیست 7 نکته فوق ممکن است شامل مواردی باشد که شخص می تواند در مورد جستجوگرها بداند، اما به سادگی با پیروی از این چک لیست احتمالا پست های شما اهمیت بیشتری پیدا می کند.

  • 1
  • 2
نظرات کاربران (2)
ثبت نظر