شش راه برای درک سریعتر تاثیرات سئو

تاریخ انتشار خبر : 1396 تیر 20

شش راه برای درک سریعتر تاثیرات سئو

سئو، یک ابزار عالی بازاریابی برای کارآفرینی است. در واقع وقتی بودجه بسیاری در اختیار ندارید، می توانید به ابزار بازاریابی سئو تکیه کنید. سئو SEO تاثیرات برندیابی ایده آلی نیز در بر دارد. کاربران و مخاطبین خاص اغلب از کمپانی هایی که بالاترین رتبه ها را دارند، خرید می کنند. بنابراین، سئو برنامه ای ایده آل است که کارآفرینان را قادر به رقابت در برابر رقبای قدرتمند می کند. شما هم برای لحظه ای فرض کنید  قادر به ایجاد تبلیغات در تلویزیون و رسانه ها هستید!

با توجه به جذاب بودن این ابزار بازاریابی، اینچنین فرض می شود که همه مالکان صنایع تجاری باید از این ترفند استفاده کنند. اما مساله اینچنین نیست. در حقیقت، یکی از کانال های بازاریابی کم سرمایه در بین شرکت های کوچک می باشد و دلایل بسیاری هم برای این عدم چشم پوشی عنوان شده است.

می توان گفت، فناوری سئو تا حدودی گمنام، غیر قطعی و البته زمان گیر است. می تواند تا حدودی فنی بوده و اجرای برنامه سئو در طول یک دوره زمانی تقریبا غیر قابل پیش گویی است. به همین دلیل، کمپانی ها باید متناسب با نیازهای شرکت در اجرای برنامه های سئو سرمایه گذاری کرده و رفته رفته برنامه های دیگری را نیز به مرحله اجرا دربیاورند.

 

سئو سایت

 

عدم وجود دانش کافی در ارتباط با سئو سایت

کمپانی های بزرگ، سئو را به صورت جعبه ای سیاه  که سرشار ازعدم قاطعیت هست، توصیف می کنند. با این که همه مشاغل تجاری دارای فاکتورهای تقریبا مهمی هستند که منجر به بهبود سئو می شود، مثل ایجاد لینک هاف کانال های رسانه های اجتماعی و یا پلت فرم ها، تجارب کاربری و غیره، اما آن چه فاقدش هستند یک استراتژی مشخص برای نمایش میزان اهمیت هر مساله است که الویت کسب نتایج سریع تر می باشد. 

کار آفرینان می خواهند هر چه سریع تر به نتایج مطلوب رسیده و سئو به عنوان یک کانال بایستی در طول دوره زمانی بسیار کوتاه به بالاترین میزان موفقیت خود برسد. مشاغل تجاری بیشتر تمایل دارند  بر روی زمان سرمایه گذاری کنند و آن هم در مواردی که نتیجه قطعی به دست بیاید. متاسفانه این ها به لحاظ سنتی نایاب هستند.

راه حل اساسی، تنظیم یک برنامه کاربردی سئو توسط تحلیل گران مجرب می باشد. ما پس از کار کردن با سئو کاران بسیاری از کمپانی های بزرگ به این نتیجه رسیده ایم که کمپانی های موفق، رویکرد ساختار یافته ای برای ایجاد سئو به همراه چارچوب تحلیل متناسب اتخاذ کرده اند.

در این مطلب از آژانس دیجیتال مارکتینگ و شرکت طراحی سایت ایده پویا قصد داریم از تاثیرات برنامه ریزی برای انجام سئو سایت با شما سخن بگوییم. با ما همراه باشید:

 

بهینه سازی سایت

 

1-درک از رفتار مخاطبین و کاربران اصلی

بیشتر فرآیندهای خرید بین  B2C و B2B از طریق جستجوی خریدران در وب سایت ها آغاز می شود. درک از واژه هایی که آن ها در مراحل مختلف خرید و فروش به کار می برند، بیسار مهم است. ممکن است هریک از مفاهیمی که به کار برده می شود، از نظر فروشندگان و بازاریابان با هم تفاوت داشته باشند. بنابراین بهتر است همه این مفاهیم را در مراحل مختلف فرآیند خرید مورد بررسی قرار دهید. اگر هنوز تحقیق اساسی در این زمینه انجام نداده اید، احتمالا به این دلیل است که تصمیم نهایی برای خرید اتخاذ نشده است.

 

2-الویت بندی مفاهیم جستجو

احتمالا شما انتظار ندارید که مفهوم همه واژه ها را از بر بدانید. بهتر است یک ماتریس الویت بندی بر اساس این سه موارد برای خود طراحی کنید: متناسب با خدمات و محصولات شما باشد، منطبق با میزان جستجو و قابل مقایسه با رقبا باشد.

 

3-تصویر سازی یک طرح کلی برای سئو سایت

تصویر سازی یک طرح کلی برای سئو که رویکرد تحقیق و جستجو را بهبود ببخشد، یکی از مقتضیات ضروری است. بهتر است بر رتبه بندی امور ساده تر تاکید کنید و یا به تحقیقات طولانی تر بیندیشید که از نظر رقبای شما ارزش رقابت بیشتر را داشته باشند.

 

برنامه ریزی سئو سایت

 

4-شناسایی اهداف

هدف و موفقیت نهایی مشاغل تجاری چیست و سئو چه نقشی در برآوردن این اهداف بر عهده دارد؟ بهتر است اهداف خود را بر اساس مفاهیم کلیدی الویت بندی کنید. اهداف شما بایستی شامل رتبه ها، ترافیک و پیامدهای تجاری همچون  خرید و فروش باشند. رتبه های بالاتر در موتور جستجو بایستی ترافیک بیشتری را به خود اختصاص دهند و اگر بر مفاهیم کلیدی تاکید دارید، حتما پیامدهای بالاتری را برای خود انتخاب نمایید.

 

5- طرح برنامه های خود را مشخص کنید

برای مفاهیم جستجویی که قصد رتبه بندی آن ها را دارید، همه تلاش های ممکن را به کار بگیرید. همچون:

کلین آپ های فنی: چنانچه وب سایت شما چندان تحریک کننده نباشد، همه تلاش هایتان بیهوده خواهند بود. تنظیمات فنی اساسی را برای کسب اطمینان از محرک پذیری وب سایت خود اعمال کنید.

بهینه سازی On-page : بر روی وب سایت خود کار کنید تا اطمینان حاصل شود که نیازهای تحقیقی را که کاربرانتان مد نظر دارند، مخاطب قرار د اده اید.

بهینه سازی Off-Page : اطمینان حاصل کنید که تلاش های PR و سایر سایت هایی که درباره آن ها صحبت می کنید، به همراه تلاش های رسانه ای تان دقیقا با حوزه های مورد نظرتان هارمونی دارند.

 

6-اندازه گیری و تصحیح دوره ها

گزارش کار ماهانه (اگرچه چندان باب نیست) در مورد میزان ترافیک و بازیدید از سایت و پیامدهای رتبه بندی از اصول بسیار مهم و کلیدی تلقی می شوند. ببینید کجای کار ایستاده اید و رقابت با شما چه کار می کند. ابزارهایی موجود می باشند که می توانند کمک کنند تا تاثیر فنون خاص سئو را درک کرده و از آن ها برای بهینه سازی کیفیت سئو بهره ببرید.

 

سئو سایت

  • 3
  • 0
نظرات کاربران (0)
ثبت نظر