دلایل بازیافت محتوای وب سایت

تاریخ انتشار خبر : 1396 خرداد 13

دلایل بازیافت محتوای وب سایت

 

چه کسی گفته محتوای قدیمی وب سایت شما قابل بازیافت نیست؟! این روزها باب شده است که همه مشاغل تجاری حرفه ای، محتوای وب سایت خود را بهینه سازی و مورد بازیافت قرار می دهند تا آگاهی عموم از برند خود را افزایش داده و مشتریان بیشتری برای خود بتراشند.

برخی از کاربران آنلاین ممکن است ویدئوهای بسیاری را اصلا نگاه نکنند و یا افرادی که زمان کافی در اختیار ندارند، نگاهی طوطی وار به مطالب وب سایت انداخته و خیلی راحت از کنار آنها بگذرند. همیشه به فکر راه حل های مبتکرانه باشید. مطالب و محتوا وب سایت و وبلاگ های خود را تا جایی که می توانید بازیافت نمایید. طراحی وب سایت

 

محتوای وب سایت

 

انواع محتوای وب سایت

این که قادر به بازیافت محتوای وب سایت باشید، می تواند اَشکال متفاوتی به خود بگیرد. برخی از آنها را می توان با نمونه های دیگر ادغام نمود  تا کارکرد بهتری ارائه دهند.

1-پست های بلاگ ها

پست های بلاگ ها بهترین روش برای دسترسی به خوانندگان بیشتر است چه در قالب متون طولانی و چه متون مختصر و کوتاه

2-ویدئوها در وب سایت

برای افرادی که زمان کافی در اختیار ندارند، ویدئوها بهترین راه برای رسیدن به مطلب مورد نظر بدون نیاز به خواندن بیش از حد متون و محتوا می باشد

3-نمایش اینفوگرافیک در سایت

شما می توانید همه اطلاعات مورد نیاز برای وب سایت را از وبلاگ ها به صورت اینفوگرافیک درآورده و همچنان بهترین اطلاعات مورد نیاز را برای خود فراهم کنید.

4-نمایش مصاحبه در سایت

مصاحبه با کارشناسان در خصوص یک موضوع مهم، روشی برای یادگیری در خصوص برترین دانش موجود می باشد. با استفاده از دانش تخصصی کارشناسان، وب سایت شما اعتبار بیشتری کسب می کند.

5-برگه های سفید

مطالب و محتوای طولانی دانش عمیق تری در خصوص موضوع در اختیار گذاشته و یک منبع موثق به شمار می آیند.

6-برگزاری وبینار (سمینارهای مبتنی بر وب)

محیط کلاسی منجر به ایجاد محتوایی مناسب خواهد شد. میتواند به صورت ویدئو، اسلایدهای بیانیه ای و اینفوگرافی بیان شود.

7-نمایش پادکست در سایت

پادکست ها روشی عالی است که مخاطبین شما بتوانند به محتوایتان گوش کرده و با برندتان ارتباط برقرار کنند.

8-کتابچه های الکترونیکی

نسخه های دقیق تر و بلاگ ها که کتابچه های الکترونیکی هستند، اطلاعات بیشتری در اختیار خوانندگان قرار می دهند.

 

بیشتر بخوانید؛ بازاریابی محتوایی

 

چرا بازیافت محتوای وب سایت اینچنین حائز اهمیت می باشد؟

حتی زمانی که ایده ای در سر ندارید، تبدیل اطلاعات مشابه از یک پست بلاگ به ویدئو و یا اینفوگرافیک، مخاطبین جدیدی برای تان حاصل می کند. افرادی که علاقه ای به خواند نداشته و طالب تماشای ویدئو ها هستند، به احتمال زیاد نسخه های بصری مطالب شما را خریداری خواهند کرد.

درک از ویژگی های برند شما زمانی ممکن می شود که شخصیت مخاطبینی که به دست آورده اید و نوع طراحی سایت  مرتبط با آن را در نظر بگیرید. به روز رسانی سایت های قدیمی تر باعث می شود که وب سایت ما مطابق با آخرین نیازهای بازار منطبق شود. روش های جدید رسیدن به مخاطبین جدیدتر، همچنین شما را با محیط های رو به تغییر نیز همگام خواهد کرد.

 

چطور محتوای وب سایت خود را بازیافت کنیم؟

شما بایستی ابتدا محتوای و پست های محبوب تر خود را شناسایی کرده و با پست هایی شروع کنید که بیشترین اشتراک را به خود اختصاص داده اند. این کار باعث افزایش ترافیک و البته کاربردهای بیشتری خواهد شد. مقاله هایی که به طور متوسط دارای سه هزار تا ده هزار کلمه می باشند، اهمیت بیشتری دارند. بیشتر وب سایت ها از ایجاد محتوای طولانی پرهیز کرده اما اطلاعات بیشتری را در اختیار خواننده قرار می دهند.

بررسی محتوای وب سایت

 

البته متون کوتاه ممکن است خیلی کمتر به اشتراک گذاشته شوند. بهتر است شما قبل از هر چیز، تحلیل های وب سایت و رسانه های اجتماعی خود را در نظر بگیرید. برای مثال، برگه های سفید و پست های پر بیننده در لینکدین. افراد شاغل در مشاغل تجاری به خوبی با محتوای عمیق تر آشنا هستند. برگه های سفید برای کاربرانی توصیه می شوند که به دنبال اطلاعات بیشتری در خصوص موضوع خاصی می باشند. برای کاربران پینترست، اینفوگرافیک ها بهترین روش پیشنهادی هستند.

 

همه محتوای سایت شما بایستی دارای یک ایده اصلی باشند

به مخاطبین وب سایت خود بیندیشید. مخاطبین شما بایستی به هنگام بازیافت هر یک از محتوای شما به خاطرتان نفوذ کنند. هرکسی اطلاعات را به روش مختلفی کسب می کند. خب، شما ایده ای در سر دارید و یا از ویژگی های خریداران خود مطلع می باشید. بنابراین، شناخت آن ها و چگونگی کسب اطلاعات توسط آنها به هنگام بازیافت محتوا بسیار مهم می باشد.

محتوای ایده آل وب سایت

چند پاراگراف به منظور به روز رسانی تغییر محیط آنلاین اضافه کنید. محتوا به این دلیل به روز نمی شوند که اعتبار وب سایت شما را کاهش دهند. محتواهایی را برای سایر وب سایت ها قرار دهید. از پیام مشابه با پلت فرم های مختلف برای آگاه ساختن مخاطبین استفاده کنید. این کار باعث افزایش  آگاهی از برند شما شده و مخاطبین جدیدی معرفی می کند. به منطور رتبه بندی بهتر از عبارات کلیدی مشابه استفاده کنید اما سرفصل آن ها را تغییر دهید. همه اَشکال محتوای شما اطلاعات مشابهی با فرمت های متفاوت دارند. ممکن است بپرسید موتور جستجو چگونه می تواند مطالب سایت شما را کپی برداری نکند؟

مارک کاتز، رییس اسبق تیم جستجوی اسپم از توانایی گوگل برای پی بردن به محتوای کپی برداری شده خبر داده و اعلام می کند این موتور جستجو آنچنان هوشمند طراحی شده که می تواند شناسایی کند  کدامیک از مطالب بازیافت شده، معتبر هستند.

نوار ابزار جستجوی گوگل برای مشاغل تجاری آنلاین  که به تازگی وب سایت های تجاری خود را راه اندازی کرده اند، بازار بسیار مناسب و ایده آلی است. با استفاده از آن می توان مطمئن شد که کاربر، صفحه وب مناسبی در SEARCH یافته است. شما همچنین می توانید درخواستی به این نوار ابزار ارسال کنید تا صفحات وب سایت را به روز کنید. چه اتفاقی می افتد چنانچه هیچ محتوای جدیدی برای ماه ها و یا سال ها بازیافت نشوند؟!

این همان کاری است که بافرها در سال 2015 انجام داده اند. وقتی و بلاگ های قدیمی را به روز کردند، حدود دویست هزار کاربر جدید از وب سایت دیدن کردند. با اینچنین انسجامی در وب سایت ،پیام شما از طریق پلت فرم های متعدد و چندگانه ارتقا خواهد یافت.

 

محتوای بازیافت شده وب سایت ها چگونه می توانند باعث ارتقای مشاغل شوند؟

 

بازیافت مطالب وب سایت

 

از آنجایی که کتابچه های الکترونیکی این روزها بسیار باب شده اند، می توان گفت در واقع نوع دیگری از محتوای طولانی هستند که خواننده می تواند با سایرین به اشتراک بگذارد. افراد با نفوذ در صنایع می توانند محتوای طراحی سایت را با افراد بیشتری به اشتراک گذاشته و محتوای بیشتری از وب سایت ثبت خواهد شد. آگاهی از برند شما و مخاطبین جدید نیز افزایش خواهند یافت. با افزایش این ها، خریداران جدیدتری دارید که بخشی از استراتژی بازاریابی تان را تغییر خواهند داد.

مشاغل تجاری هر روز در حال تغییر اند. به محض اینکه نسل های تازه تری ایجاد شده و جامعه تغییر می کند، افراد و محتوای وب سایت ها نیز باید تغییر کنند. مهم ترین نقطه نظر محتوای بازیافت شده، ارتقای محتوا به جای تفکر در خصوص نوشتن پست های جدیدتر می باشد.

 

شرکت طراحی وب سایت

 

  • 2
  • 0
نظرات کاربران (0)
ثبت نظر