چرا هرچقدر در سئو پرداخت کنید، همان قدر خدمات دریافت می کنید؟

چرا هرچقدر در سئو پرداخت کنید، همان قدر خدمات دریافت می کنید؟

تاریخ انتشار خبر : 1396 اردیبهشت 03

چرا هرچقدر در سئو پرداخت کنید، همان قدر خدمات دریافت می کنید؟

چرا اینچنین است؟ چرا سازمان های سئو کار و بهینه سازی سایت ارزان قیمت، به طور بی وقفه در صنایع مهم عملکرد ضعیفی دارند؟ در این مطلب برخی از دلایل بهینه سای سایت های ارزان را ارائه خواهیم داد:

ضرب المثل معروف" هرچقد پول بدهی همان قدرآش می خوری" را همه ما به خاطر داریم اما استفاده عملی از این ضرب المثل متفاوت است. برای بسیاری از مصرف کنندگان نوعی همبستگی بین قیمت ها و کیفیت محصول وجود دارد  اما استثناهایی هم در قواعد کلی وجود دارد: محصولات گرانقیمت کیفیت بهتری داشته و جای محصولات ارزان قیمت در سطل زباله است.

در مورد سئو، قطعا شما در ازای پرداخت وجه، انتظار ارئه خدمات اینترنتی دارید و از آنجایی که سازمان خاصی در آن دخیل نیست، قیمت گذاری ها بیشتر در نوسان هستند. اما این ضرب المثل در مورد سئو سایت ها هم صادق می باشد:" هرچقدر پول بدی، همان قدر آش می خوری."

چرا اینچنین است؟ چرا سازمان های سئو کار ارزان قیمت، به طور بی وقفه در صنایع مهم عملکرد ضعیفی دارند؟ در این مطلب برخی از این دلایل را ارائه خواهیم داد:

 

سئو سایت

 

تجربه و استراتژی در سئو و بهینه سازی سایت

در صنعت سئو و بهینه سازی سایت همچون سایر صنایع حرفه ای، شما دوست دارید پول بیشتری در ازای ارائه خدمات افراد حرفه ای بپردازید. حر فه ای های متخصص، سالیان متوالی جهت  تعالی مهارت های خود و ارزیابی آنها پشت سر گذاشته اند و استراتژی هایی که ارائه داده اند، حاصل این بررسی ها و عملکردهای طاقت فرسای آنها بوده است.

یک آماتور ممکن است بلوف بزند که می تواند با توجه به اصول ابتدایی و نهایی اعمال حرفه ای دنبال کند اما در عمل حتی نتواند یک استراتژی مشتری محور برای خود اتخاذ کند. یعنی همان کاری که امروزه سئوکاران حرفه ای انجام می دهند. اگر با یک آماتور همگام شوید، ممکن است ساعت های طولانی صرف کنید تا به نتایج مطلوب رسیده و در برخی موارد، هزینه های بیشتری را در مقایسه با سئوکاران حرفه ای پرداخت خواهید کرد.

 

نیروی انسانی و پشتیبانی از مشتریان در سئو و بهینه سازی سایت

هرچند که همیشه اینچنین نیست، اما بیشتر سازمان های گرانقیمت تمایل به استخدام کارمندان قوی تر، باتجربه تر و متنوع در مقایسه با همتایان ارزان قیمت خود دارند. در مورد یک سازمان گرانقیمت، بی شک متخصصان متعدد و حساب  کاری های متعددی خواهید داشت در حالیکه در مورد سازمان های گرانقیمت این تعداد به دو تا چهار نفر می رسد. این می تواند به هنگام بروز اشتباه، نتایج و نحوه ارائه خدمات مطلوب تری برای شما به ارمغان بیاورد.

 

سئو سایت

 

کیفیت محتوا در سئو سایت

از زمانی که ایده جدیدی برای تولید نهایی سایتی را  در سر دارید تا زمان ایجاد محتوا باید به کیفیت بیندیشید هر چقدر محتوای با کیفیت تری در وب سایت ارائه دهید، به همان اندازه در کمپین های سئو رتبه برتری کسب خواهید کرد.

بایستی بهترین موضوعات را برای تالیف ویراستاری سایت انتخاب کرده و سرفصل های محتوایی وب سایت را تا حد امکان بهینه کنید تا مشتریان وب سایت بتوانند بدون هر گونه اتلاف وقتی، موتورهای جستجو و زمان تحقیقات را در دست بگیرند. همچنین توصیه می شود موتورهای جستجو را بهینه سازی سایت نمایید و محتوایی متعدد برای وب سایت طراحی کنید. پس از اجرای این مراحل می توانید مطلب مورد نظر خود را تالیف کنید.

 

کیفیت لینک ها در بهینه سازی سایت

ایجاد لینک آنقدرها هم که فکر می کنید، ساده نیست. به نظر می رسد گوگل، کمیت و کیفیت لینک ها را با در نظر گرفتن دامنه آنها ارزیابی نموده و سپس با عناوین "معتبر و قابل اعتماد" رتبه بندی شان می کند. مساله اینجاست که لینک های شما بایستی کاملا طبیعی باشند. بدین معنی که بایستی روابطی با ناشران خارجی برقرار کنید و از آنها بخواهید محتوایی شگفت انگیز برای وب سایتتان طراحی کنند. با این کار، قابلیت دید و ارزش این لینک ها افزایش خواهد یافت.

اگر کسی با قیمت پنج دلار (حدود 20 هزار تومان) پیشنهاد ساخت لینک بدهد، باید بدانید که در حال ایجاد یک میانبربرای سایت است. این پروسه ای بسیار وقت گیر بوده  هیچ ترفندی برای اجرای ارزان تر آن وجود ند ارد. برای اینکه مطمئن شوید کدام دسته از لینک ها اعتبار بیشتری دارند، به راهنمای ایجاد لینک ها مراجعه کنید.

 

کیفیت محتوا در سئو سایت

 

عیب یابی در سئو سایت / بهینه سازی سایت

حتی سئوکاران حرفه ای و بهینه سازی های با تجربه در هنگام اجرای برخی از برنامه ها با مشکلاتی مواجه می شوند. مسائلی همچون لینک های ناپایدار، شبهه در رتبه بندی، مسائل مربوط به دید و غیره. سوال اینجاست که آیا سئو کاران می دانند باید چه کاری انجام دهند؟ یکی از مهم ترین موضوعاتی که در کلاس های حرفه ای سئو تدریس می شود، عیب یابی مسائل است و تنها یک تیم حرفه ای از قبل آموزش دیده، قادر به عیب یابی مسائل مربوطه خواهد بود. البته عیب یابی، سرویسی نیست که انتظار بهبودی طولانی مدت از آن داشته باشید. شاید حدود چند ماه به طور موثر رفتار کند.

همه این عوامل نشان دهنده این هستند که راه حل های ارزان سئو، معمولا یا به خوبی کار نمی کنند یا اصلا کار نمی کنند. اما در مورد کارشناسان متخصص سئو که خود را ماهر و حرفه ای تلقی می کنند، چه می توان گفت؟ به نظرتان آیا این ها قادر به ارائه دقیق خدمات هستند و یا اینکه قصد فریب باورهای کاربران را دارند؟

خب این یک احتمال قانونی است اما لازم نیست زیاد نگران باشید. وقتی شخصی وارد طرحی به این صورت می شود، اغلب یا طرح کلی را بیان کرده و یا بررسی هایی منفی ارائه می دهد.جستجوی سریع در خصوص نام یک شرکت حتی ممکن است مدت ها به طول بینجامد. شما بایستی قادر به ارائه ایده ای منطقی در مورد تاریخ و پتانسیل عملکرد آن باشید. خدمات بد و نامطلوب نیز در نهایت خود را به گونه ای نمایش خواهند داد.

بهینه سازی سایت

واقعا چقدر بایستی برای سئو سایت خود پرداخت کنید؟

شاید از گفتن این جمله خوشتان نیاید، اما این هم بستگی به عواملی دارد. هیچ دو مشاغل تجاری را نمی توان یافت که اهداف و نیازهای مشابه داشته باشند. مشاغل تجاری کوچک تر، بودجه و سرمایه کمتری نسبت به همتایان بزرگتر خود داشته و مسلماً به چیزهای متعددی در سئو نیاز خواهند داشت. چنانچه از نیروی سئو کار در خانه بهره می برید، آنها را نیز در اتخاذ تصمیمات نهایی خود بگنجانید.

با این وجود، اصلا مهم نیست که شما در جستجوی یک آژانس، مترجم آزاد و یا کارگر تمام وقت باشید، در هر صورت بایستی چندین هزار دلار در هر ماه پرداخت کنید. در مورد مشاغل تقریبا متوسط از نظر سرمایه ها و هزینه ها، چندبن هزار دلار در هر ماه، بسیار کم می باشد. برای دانستن اطلاعات بیشتر درباره قیمت پروژه سئو سایت کلیک کنید.

نکته آخر: مهم نیست تحقیقات شما چقدر ابتدایی یا پیشرفته باشد، بهتر است از محققان بهینه سازی و سئو سایت کمک بگیرید. از نتایج و یافته ها غافل نمانید. در مورد اسلوب های خاص از سئو کاران وب سایت سوال کنید. هر چقدر بیشتر بدانید، صرفنظر از میزان قیمت های صرف شده، بهتر می توانید تصمیم بگیرید.

 

شرکت طراحی سایت

                                                                                                                                                               

  • 1
  • 0
نظرات کاربران (0)
ثبت نظر