طراحی سایت باشگاه مشتریان آونگ به پایان رسید

برچسب ها : طراحی سایت
تاریخ انتشار خبر : 1395 بهمن 17

طراحی سایت باشگاه مشتریان آونگ به پایان رسید

طراحی سایت باشگاه مشتریان که توسط شرکت ایده پویا انجام می شد ، پس از تایید نهایی آپلود گشت . باشگاه مشتریان آونگ به منظور ایجاد ارتباط موثر و مستمر با نمایندگان، فروشندگان و مشتریان راه اندازی شده است. طبق قراردادی که مابین دو شرکت بسته شده بود تعهدات انجام شد و در نهایت سایت باشگاه مشتریان آونگ آپلود گشت و پنل کاربری آن در اختیار شرکت آونگ قرار گرفت.

در این طراحی سایت باشگاه مشتریان از امکاناتی نظیر ثبت سریال محصول، ثبت گارانتی و ثبت درخواست و پیگیری گارانتی، مدیریت محصولات و سریال های محصول، امکان رهگیری مسیر طی شده محصول تا تحویل  آن به مشتری نهایی استفاده شده است.

از مهمترین بخش های باشگاه مشتریان و نمایندگان آونگ امکان رهگیری محصولات و فروشنده ها و وضعیت بازار است که با توجه به سیستم هوش مصنوعی استفاده شده در باشگاه نمایندگان آونگ به راحتی قابل رهگیری می باشد.

همچنین امکان گزارش گیری به صورت آماری و بصری از وضعیت بازار و برندهای موجود در بازار نیز در این سایت موجود می باشد.

در فاز  بعدش باشگاه امکان ارتباط بهتر و موثرتر با کاربران و مصرف کنندگان ایجاد می شوند که آنها نیز بتوانند با استفاده از سیستم امتیاز گیری و فعال کردن گارانتی محصولات از امتیازات ويژه باشگاه مشتریان استفاده کنند.

طراحی سایت ایده پویا پیاده سازی و طراحی وب سایت باشگاه مشتریان آونگ را به عهده داشته است که در لینک زیر می توان سایت را مشاهده کرد :

طراحی سایت باشگاه مشتریان آونگ

 

 

باشگاه مشتریان آونگ

 

 

 

  • 0
  • 0
نظرات کاربران (0)
ثبت نظر