اهمیت طراحی وب سایت خوب

تاریخ انتشار خبر : 1395 آذر 21

اهمیت طراحی وب سایت خوب

اجرا، پیاده سازی و طراحی وب سایت موفق نیازمند اندیشه و کار سخت می باشد. کاربران امروز خواستار زمان بارگزاری بالا، محتوای ارزشمند، طراحی سایت حرفه ای و به روز و استفاده از تکنولوژی html5  می باشند. اگر طراحی وب سایت شما با آخرین متدهای طراحی خوب سایت پیش نرود، ترافیک سایت شما رفته رفته کاهش پیدا خواهد کرد و حتی ممکن است رشد منفی داشته باشد. چنین روندی در جهان امروز که بیشتر کسب و کارهای کوچک و بزرگ برای فروش محصولات و برقراری ارتباط با مشتریان خود به اینترنت تکیه می کنند غیر قابل قبول می باشد.

 

شرکت طراحی سایت

 

اهمیت طراحی سایت خوب

زمانی که صحبت از ترافیک وب سایت و حفظ کردن بازدید کنندگان یک وب سایت می شود، زمان بارگزاری نقش اصلی را ایفا می کند. هرچه سرعت لود و بارگزاری یک وب سایت سریعتر باشد، ترافیک آن نیز سریعتر افزایش پیدا خواهد کرد و نرخ پرش کمتری خواهد داشت. اگر زمان بارگزاری یک صفحه بیش از چند ثانیه طول بکشد، بازدید کنندگان آن سایت را ترک خواهند کرد.

البته طراحی سایت خوب فقط محدود به back-end نمی شود. درست است که عملکرد یک طراحی سایت خوب سایت باید مناسب باشد، اما طراحی و گرافیک یک وب سایت نیز در جذب بازدید کنندگان بسیار تاثیر گذار خواهد بود.
با توجه به اهمیت روز افزون گرافیک سایت، پیچیدگی های آن نیز روز به روز بیشتر شده است. در سال 1990 مالک یک کسب و کار موفق متوجه این قضیه شد که چطور می توان با یک وب سایت ساده مشتریان را راضی نگه داشت بدون اینکه به تخصص خاصی نیاز باشد.

البته بعد از طراحی سایت تغییرات زیادی به وجود آمده است و این ایده که صاحب یک کسب و کار بتواند به صورت هم زمان یک کسب و کار را راه اندازی کند و هم  بتواند وب سایت آن کمپانی را مدیریت کند پوچ و غیر ممکن می باشد. به همین دلیل بسیاری از کمپانی ها به سمت شرکت های طراحی وب سایت حرفه ای رو آوردند تا آن ها در رسیدن به اهدافشان یاری کنند وبا استفاده از شیوه های نوین طراحی و پیاده سازی وب سایت به اهداف بلند مدت و حفظ کردن مشتریان خود بپردازند.
در ادامه با توجه به اینفوگرافی زیر به بررسی دلایل اهمیت طراحی سایت حرفه ای و خوب می پردازیم:

 

طراحی خوب سایت

 

تاثیر زمان بارگزاری سایت بر افزایش ترافیک

زمان بارگزاری وب سایت

 

تاثیر تم رنگی وب سایت

تم رنگی وب سایت

 

اثر چیدمان سایت بر جذب مخاطب

چیدمان در طراحی سایت

 

طراحی سایت خوب منجر به اعتمادسازی می‌شود

طراحی سایت

 

تاثیر HTMLS بر سایت

طراحی وب سایت

 

  • 0
  • 0
نظرات کاربران (0)
ثبت نظر